Prof. Dr. ARMAN KIRIM “Krizden nasıl çıkarız?”adlı kitabında şirketlere hayatta kalma ve büyüme stratejileri oluşturmaları konusunda yol gösteriyor.
İnovasyon deyince artık maliyetleri azaltmak, verimliliği artırmak ve yaşamak için de işin tüm süreçlerinde ezberi bozmak gerekiyor.
Ekonominin dışa açılmasının meyvelerinin toplandığı 90’ların ikinci yarısından itibaren birçok şirket, ilk kritik eşiği aşmaya başladı.
Aslında Cardif CEO’su Yılmaz Yıldız, tam bir adrenalin tutkunu,Ama onun esas tutkusu satranç.
“En büyük hedefim yelkenle uzun mesafeli yarışlara katılmak. Bir de okyanusu geçmek istiyorum”
Lenovo Türkiye Genel Müdürü Faik Burhanoğlu, 30 yıldır Türkiye’yi köy köy gezerek halı topluyor.
TAYSAD Başkanı ve Farplas CEO’su Ömer Burhanoğlu, 30 yıldır fotoğraf çekiyor. Makinesi olmadan hiçbir yere gitmiyor. Bugüne kadar 40’ın üzerinde ülkeyi ziyaret eden ve profesyonel çekimler gerçekle...
Neredeyse 30 yıldır hafta sonlarını gökyüzünde geçiren Galleria Genel Müdürü Hasan Ardıç, uçmaya hastalık derecesinde bağlı… Bu hobisi onun hayatında ailesinden hemen sonra geliyor. Son derece disi...
Özdoğan Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Üyesi Ali Özdoğan, tam bir Star Wars hayranı. Serinin tüm filmlerini defalarca izleyen Özdoğan, 15 yıldır Star Wars karakterlerinin maketlerini topluyor. Topl...
Erdoğan Özgörkey, İzmir’in önde gelen işadamlarından… Bir dönem kendisi Gelir Vergisi, şirketleri de Kurumlar Vergisi’nde ilk sıralarda yer alırdı. Özgörkey, Türkiye’nin önde gelen gruplarından bir...
Birçok iş insanı için mesai saati, sadece şirket için çalışılan zaman anlamına gelmiyor. Farklı meslek örgütleri ve sivil toplum kuruluşları için de belli bir mesai harcıyorlar. İlgi alanlarına gir...
“En çok Vitali Hakko’nun iyimserliğini özlüyorum” diyor Cem Hakko… Onun gibi pek çok iş insanının, bugün ulaştığı noktada ebeveynlerinin rolü yadsınamaz. Pek çoğu onların gösterdiği yolda ilerledi....
Tuygan Göker, 31 yıl önce bir gazete ilanıyla Roche’a girdi. Çalışma azmi sayesinde hızlı adımlarla şirket içinde ilerledi. Endonezya’da 17’nci olan Roche’u, bir yıl içinde pazar liderliğine taşıya...
Aslında Arçelik, krizin ilk sinyallerini bulunduğu pazarlardan 2007’nin son çeyreğinde almaya başladı. Bu sinyallere göre tedbirlerini alan şirket, krize hazırlıklı girdi. Ağustos 2008’de ise kapta...
"Yıl 2012, Aksigorta çarpı 2 sloganı ile yola devam edeceğiz. Bundan 3 yıl sonra bugünkü hacmimizin 2 katı büyüklüğe ulaşmak hedefindeyiz"