İŞ DÜNYASI

Söyleşiler

"Büyümeyi 3 ana unsur getirecek"

Bugün şirketin odağında kârlılık ve verimlilik var.

1 AĞUSTOS, 2009

Söyleşiler

Rekor çeşit durgunlukta büyüme getirdi

Türkiye’nin en hızlı büyüyen, en atak hazır giyim şirketlerinden… Krize rağmen bir yandan Türkiye’de, bir yandan da yurtdışında mağazalar açıyor.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

İnovasyonun yeni liderleri

İnovasyon deyince artık maliyetleri azaltmak, verimliliği artırmak ve yaşamak için de işin tüm süreçlerinde ezberi bozmak gerekiyor.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

"Fiyat öne çıkıyor değişimin tam zamanı"

Prof. Dr. ARMAN KIRIM “Krizden nasıl çıkarız?”adlı kitabında şirketlere hayatta kalma ve büyüme stratejileri oluşturmaları konusunda yol gösteriyor.

1 AĞUSTOS, 2009

Söyleşiler

Sakıp bey'in kızı holdingleşiyor

Dilek Sabancı, şirketi 5 yıl içinde halka açmayı ve 2015’te 500 milyon TL ciroya ulaştırmayı hedefliyor

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

Sıfır Kâra doğru

Bugün pek çok sektör kârlılıkta, ya trajik düşüşler yaşıyor ya da tehlike sınırı olan “sıfır”a doğru hızla yaklaşıyor.

1 AĞUSTOS, 2009

Söyleşiler

Zor dönem kaptanları

Bir gün en tepe noktada onları bekleyen bir pozisyonun olduğunun bilincindeydiler.ama beklemedikleri bir ihtimal vardı: O da o pozisyona zor bir dönemde gelmek zorunda kalmak.

1 AĞUSTOS, 2009

Söyleşiler

"En büyük değil en iyi olacağız"

Alessandro Profumo,"Yeni dönemde en büyük değil en iyi banka olmak hedefiyle yola devam edeceğiz"

1 AĞUSTOS, 2009

İş Yaşam

40 Halısı 40 Öyküsü var

Lenovo Türkiye Genel Müdürü Faik Burhanoğlu, 30 yıldır Türkiye’yi köy köy gezerek halı topluyor.

1 AĞUSTOS, 2009

İş Yaşam

"Okyanusu geçmek istiyorum"

“En büyük hedefim yelkenle uzun mesafeli yarışlara katılmak. Bir de okyanusu geçmek istiyorum”

1 AĞUSTOS, 2009

İş Yaşam

"Sabaha kadar santranç oynuyorum"

Aslında Cardif CEO’su Yılmaz Yıldız, tam bir adrenalin tutkunu,Ama onun esas tutkusu satranç.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

Kötü maliyet avcıları

Yönetim uzmanlarına göre önemli olan, “kötü maliyet”leri bulup onlardan kurtulmaya çalışmak

1 AĞUSTOS, 2009

Söyleşiler

Satın Alma Fırsatlarına Yakın Takip!

Aslında Arçelik, krizin ilk sinyallerini bulunduğu pazarlardan 2007’nin son çeyreğinde almaya başladı. Bu sinyallere göre tedbirlerini alan şirket, krize hazırlıklı girdi. Ağustos 2008’de ise kapta...

1 TEMMUZ, 2009

Söyleşiler

Dev Şirkete CEO Olmak Kolay mı?

Tuygan Göker, 31 yıl önce bir gazete ilanıyla Roche’a girdi. Çalışma azmi sayesinde hızlı adımlarla şirket içinde ilerledi. Endonezya’da 17’nci olan Roche’u, bir yıl içinde pazar liderliğine taşıya...

1 TEMMUZ, 2009

Söyleşiler

Bir CEO Doğuyor

“En çok Vitali Hakko’nun iyimserliğini özlüyorum” diyor Cem Hakko… Onun gibi pek çok iş insanının, bugün ulaştığı noktada ebeveynlerinin rolü yadsınamaz. Pek çoğu onların gösterdiği yolda ilerledi....

1 TEMMUZ, 2009