Ofislerini, stresten arınmalarını, dinlenmelerini sağlayacak şekilde donatıyorlar.
Gördüklerini başkalarıyla paylaşmak için de 5 yıldır su altı fotoğrafları çekiyor.
Yolcu, oyuncaklarla stres attığını, yaratıcılığını beslediğini ve çocukluğuna geri döndüğünü söylüyor.
Dilek Sabancı, 20 yıl önce Sabancı Ailesi’nde kendi yolunu çizen ve kendi şirketini kuran ilk isim oldu. Seyahati sevmesi ve 3 yabancı dil bilmesi nedeniyle, babası Sakıp Sabancı’nın da teşvikiyle,...
Burak Gorbon, Amerikalı strateji danışmanlığı şirketi Monitor Group’un Ortadoğu ve Kuzey Afrika başkan yardımcısı. Aynı zamanda Gorbon Yacht’ın sahibi. Aileden denizci. Ulusal ve uluslararası yelke...
Lenovo Türkiye Genel Müdürü Faik Burhanoğlu, 30 yıldır Türkiye’yi köy köy gezerek halı topluyor. Bugün 40’ı aşkın halıya sahip olan Burhanoğlu, her birinin kendisi için özel bir anlamı olduğunu bel...
Aslında Cardif CEO’su Yılmaz Yıldız, tam bir adrenalin tutkunu. Yamaç paraşütü, sky diving gibi bol adrenalinli bütün sporları seviyor. Ama onun esas tutkusu satranç… Bu tutkusunu, satranç kulüpler...
Hepsi hayata birçok kişiye göre avantajlı başladı. Çok iyi eğitim aldılar, güçlü ve karizmatik liderlerin yanında işin alfabesini öğrendiler. Bir gün en tepe noktada onları bekleyen önemli bir pozi...
Ekonominin dışa açılmasının meyvelerinin toplandığı 90’ların ikinci yarısından itibaren birçok şirket, ilk kritik eşiği aşmaya başladı.
Turkcell CEO’su Süreyya Cİlİv, 3G ile kapıları açılan yeni dünyanın büyük fırsatlarla dolu olduğu görüşünde
Tüpraş, bugün 30,4 milyar TL cirosuyla Türkiye’nin en büyük özel şirketi. 2008’de yüzde 35 büyüdü. 2009’da ise yatırımlarına hızla devam ediyor.
Bugün şirketin odağında kârlılık ve verimlilik var.
Türkiye’nin en hızlı büyüyen, en atak hazır giyim şirketlerinden… Krize rağmen bir yandan Türkiye’de, bir yandan da yurtdışında mağazalar açıyor.
İnovasyon deyince artık maliyetleri azaltmak, verimliliği artırmak ve yaşamak için de işin tüm süreçlerinde ezberi bozmak gerekiyor.
Prof. Dr. ARMAN KIRIM “Krizden nasıl çıkarız?”adlı kitabında şirketlere hayatta kalma ve büyüme stratejileri oluşturmaları konusunda yol gösteriyor.