Bu “yeşil filizler”, yani öncü sinyaller, iyileşmenin ve ekonomik toparlanmanın yaklaştığını haber veriyor.
" İstediğimiz, pazar payıyla eş zamanlı olarak kârlılığımızı da artırmak”
Fasoncu Asyalılar, son 20 yılda edindikleri know how’la bugünün dev üreticilerine dönüştü
4 tip “ikinci”var, Bunlar, liderliği ele geçirmesi an meselesi olanlar, güçlü ikinciler, mutlu ikinciler ve açık ara takipçiler
Türkiye’nin en büyük şirketlerini yöneten 8 CEO’nun zorlu gündemi...
“Yönetim Kurulu Araştırması 2009”, somut bilgiler içeriyor.
“Daha İyi Yönetim Kurulları Kurmak” adlı kitabıyla global şirketlere etkin yönetim kurulu kavramının pratiğe nasıl taşınabileceğini o gösterdi.
“Anadolu’daki şube sayımızı artıracağız. 35-40 yeni il hedefliyoruz. Buralarda bankacılıkla tanışmamış kesime ulaşarak büyüyeceğiz”
Provus bankalar için ATM, POS yönetimi, kart ve ekstre basımı gibi işler yapıyor.
Ofislerini, stresten arınmalarını, dinlenmelerini sağlayacak şekilde donatıyorlar.
Gördüklerini başkalarıyla paylaşmak için de 5 yıldır su altı fotoğrafları çekiyor.
Yolcu, oyuncaklarla stres attığını, yaratıcılığını beslediğini ve çocukluğuna geri döndüğünü söylüyor.
Tüpraş, bugün 30,4 milyar TL cirosuyla Türkiye’nin en büyük özel şirketi. 2008’de yüzde 35 büyüdü. 2009’da ise yatırımlarına hızla devam ediyor.
Grubun isteğiyle hazırlanan U dönüşü programını hızla uygulamaya koyan Timuray, her alanda değişime gitti.
Gücü yaratan unsurlar arasında finansal değerler kadar girişimci ruh, nitelikli insan kaynağı, sahip olunan network gibi kriterler de etkili oluyor.