İŞ DÜNYASI

Söyleşiler

Yeni ajanda çok zorlu

Türkiye’nin en büyük şirketlerini yöneten 8 CEO’nun zorlu gündemi...

1 EYLÜL, 2009

Araştırmalar

Değişim mesajları geliyor

“Yönetim Kurulu Araştırması 2009”, somut bilgiler içeriyor.

1 EYLÜL, 2009

Söyleşiler

İdeal kurul nasıl olmalı?

“Daha İyi Yönetim Kurulları Kurmak” adlı kitabıyla global şirketlere etkin yönetim kurulu kavramının pratiğe nasıl taşınabileceğini o gösterdi.

1 EYLÜL, 2009

Söyleşiler

"2012 hedefimiz ilk 10'a girmek"

“Anadolu’daki şube sayımızı artıracağız. 35-40 yeni il hedefliyoruz. Buralarda bankacılıkla tanışmamış kesime ulaşarak büyüyeceğiz”

1 EYLÜL, 2009

Söyleşiler

Aylık kart basımı 4 milyona ulaştı

Provus bankalar için ATM, POS yönetimi, kart ve ekstre basımı gibi işler yapıyor.

1 EYLÜL, 2009

İş Yaşam

Sıradışı ofisler

Ofislerini, stresten arınmalarını, dinlenmelerini sağlayacak şekilde donatıyorlar.

1 EYLÜL, 2009

İş Yaşam

Balık adamdan büyüleyici kareler

Gördüklerini başkalarıyla paylaşmak için de 5 yıldır su altı fotoğrafları çekiyor.

1 EYLÜL, 2009

İş Yaşam

"Oyuncak tutkum tiryakilik gibi"

Yolcu, oyuncaklarla stres attığını, yaratıcılığını beslediğini ve çocukluğuna geri döndüğünü söylüyor.

1 EYLÜL, 2009

Söyleşiler

"Yeni rafineri Tüpraş'a rakip olamaz"

Tüpraş, bugün 30,4 milyar TL cirosuyla Türkiye’nin en büyük özel şirketi. 2008’de yüzde 35 büyüdü. 2009’da ise yatırımlarına hızla devam ediyor.

1 EYLÜL, 2009

Söyleşiler

Yeni CEO'nun"U Dönüşü"planı

Grubun isteğiyle hazırlanan U dönüşü programını hızla uygulamaya koyan Timuray, her alanda değişime gitti.

1 EYLÜL, 2009

Araştırmalar

Gücün 9 Sırrı

Gücü yaratan unsurlar arasında finansal değerler kadar girişimci ruh, nitelikli insan kaynağı, sahip olunan network gibi kriterler de etkili oluyor.

1 EYLÜL, 2009

Söyleşiler

Her ikinci aynı değil!

4 tip “ikinci”var, Bunlar, liderliği ele geçirmesi an meselesi olanlar, güçlü ikinciler, mutlu ikinciler ve açık ara takipçiler

1 EYLÜL, 2009

Araştırmalar

Pozisyonu doldurma süresi uzadı

Uzmanlara göre hem çalışanlar hem şirketler, kriz nedeniyle tedirgin.

1 EYLÜL, 2009

Söyleşiler

"Büyük balığı yutma zamanı"

“Eğer tüketiciyle doğru bir iletişim kurarlarsa lider de olabilirler”

1 EYLÜL, 2009

Söyleşiler

İlk kâr heyecanı

2003’te devreye giren sistemde bu yıl ilk kez kâr heyecanı yaşanıyor.

1 EYLÜL, 2009