İŞ DÜNYASI

Araştırmalar

İlk 6 yıla dikkat

İK uzmanları ise sektör bağımsız yöneticiliği hedefleyen bir kişi için 6 yılın sınır olduğu görüşünde.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

Gerçekten'Onursal'mı?

“Onursal başkanlar”ın fiilen yönetimi devretme kararının arkasında ise kurumsallaşma isteği yatıyor.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

Kritik kavşak yaklaşıyor!

Global KOBİ Platformu üyeleri arasında gerçekleştirilen Aile Şirketleri Araştırması’ndan çok önemli sonuçlar çıkıyor.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

Yağmur doluya dönüştü

Bazı şirketlere ulaşan CV sayısındaki artış, yüzde 200’lere ulaştı

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

3 Üründe 3 Strateji çarpışıyor

Yeni koşullar birçok şirketi ürün portföyünü yeniden gözden geçirmeye ve eleme yapmaya yöneltti.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

2'nci ligde büyük yarış

Sektörde “orta ölçekliler” segmentinde yer alan bu bankalar, geçtiğimiz 5 yılda sektör ortalamasının çok üzerinde büyüme gösterdi

1 AĞUSTOS, 2009

Söyleşiler

"En büyük değil en iyi olacağız"

Alessandro Profumo,"Yeni dönemde en büyük değil en iyi banka olmak hedefiyle yola devam edeceğiz"

1 AĞUSTOS, 2009

Söyleşiler

"2015 hedefimiz ilk 5 'e girmek"

Serdar Gül, önümüzdeki 2 yılda, dağıtım kanalına 6 milyar TL’yi bulacak yatırım planladıklarını söylüyor.

1 AĞUSTOS, 2009

Söyleşiler

Vob'un önü açık

Akbank Genel Müdür Yardımcısı Galİp Tözge, yatırımcı sayısının 40 bini yakaladığını, ancak hesap sayısının yeterli olmadığını söylüyor.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

En kritik eşikler!

Ekonominin dışa açılmasının meyvelerinin toplandığı 90’ların ikinci yarısından itibaren birçok şirket, ilk kritik eşiği aşmaya başladı.

1 AĞUSTOS, 2009

Söyleşiler

"Fırsatlar çok riske girmeden büyüyeceğiz"

Turkcell CEO’su Süreyya Cİlİv, 3G ile kapıları açılan yeni dünyanın büyük fırsatlarla dolu olduğu görüşünde

1 AĞUSTOS, 2009

Söyleşiler

"Yeni rafineri Tüpraş'a rakip olamaz"

Tüpraş, bugün 30,4 milyar TL cirosuyla Türkiye’nin en büyük özel şirketi. 2008’de yüzde 35 büyüdü. 2009’da ise yatırımlarına hızla devam ediyor.

1 AĞUSTOS, 2009

Söyleşiler

"Büyümeyi 3 ana unsur getirecek"

Bugün şirketin odağında kârlılık ve verimlilik var.

1 AĞUSTOS, 2009

Söyleşiler

Rekor çeşit durgunlukta büyüme getirdi

Türkiye’nin en hızlı büyüyen, en atak hazır giyim şirketlerinden… Krize rağmen bir yandan Türkiye’de, bir yandan da yurtdışında mağazalar açıyor.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

İnovasyonun yeni liderleri

İnovasyon deyince artık maliyetleri azaltmak, verimliliği artırmak ve yaşamak için de işin tüm süreçlerinde ezberi bozmak gerekiyor.

1 AĞUSTOS, 2009