Koton Yönetim Kurulu Üyesi Gülden Yılmaz, sorularımızı yanıtladı...
“Dünyanın en şanslı adamıyım” diyen Acun Ilıcalı’yla bu yeni girişimini ve gelecek planlarını konuştuk...
İşte 2020’nin en başarılı 30 pazarlama lideri ve fark yaratan liderlik uygulamaları…
Ancak satışlar beklenilen gibi olmadı” diyen Hacıkamiloğlu’yla yeni şirketini, ilk 180 gününü ve 5 yıllık büyüme rotasını konuştuk...
Pandeminin pek çok sektöre en önemli etkisi kârsızlık oldu...
Ali Kibar ile Kibar Holding’in yeni dönem planlarını konuştuk...
Müşteriden kapasite kullanımına, ihracattan üretim ve kârlılığa kadar pek çok sektörde ciddi kayıplar söz konusu...
Şişecam Yönetim Kurulu Başkan Vekili ve Genel Müdürü Prof. Dr. Ahmet Kırman, birleşme ve sonuçlarına ilişkin sorularımızı şöyle yanıtladı...
İşte bu şirketlerin ilham veren yeni dönem stratejileri…
Salgınla birlikte online alışverişlerde yaşanan yükseliş tüm dünyada e-ticaret şirketlerinin değerini artırdı...
Global Yatırım Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Kutman ile grubun son dönem performansını ve yeni dönem hedeflerini konuştuk...
Türk iş dünyası tam 20 yıldır “En Beğenilen Şirketler” araştırmasıyla kendisine ayna tutuyor, pek çok kriterde performansını test etme fırsatı buluyor...
Peki hesapta olmayan bu büyümeyi şirketler nasıl yönetti? İşte yanıtlar…
Vizyonlarını, “veri” ile “müşteri odaklılık” üzerine şekillendirdiklerini ifade eden Barış Oran’la Teknosa’nın pandemi sınavını ve gelecek planlarını konuştuk...
COVID-19 ile küresel operasyonlarda Türk tedarikçiler için beliren fırsatları inceledik...