Capital500 özel sayımızda, bilişimden enerjiye, yazılımdan lojistiğe farklı sektörlerden 34 şirketin yöneticisine, gelecek dönem için hedeflerini sorduk. İşte aldığımız yanıtlar…
Tüketicinin yanında duran markaların bu dönemi güçlü atlanacağını söyleyen Coca-Cola Türkiye Genel Müdürü Başak Karaca’yla kendisini ve Coca Cola’nın yeni dönem planlarını konuştuk...
Davut Doğan’la holdingin yeni dönem planlarını ve gelecek hedeflerini konuştuk...
Kipaş Holding, Anadolu Isuzu, Evyap, Akçalı Boya gibi devlerin Türk sanayisine örnek yeni yaklaşımını Capital araştırdı...
Ak Gıda CEO’su Ali Sözen’le Lactalis satın alması sonrası yaşanan değişimi, pazardaki konumlarını ve yeni dönem hedeflerini konuştuk...
Şok Marketleri Genel Müdürü Uğur Demirel ile yaptığımız sohbetin detayları ise şöyle...
İş dünyasında yıllardır bilinen bir gerçek var: Büyük şirketi büyütmek daha da zor. Dev şirket CEO’ları da bu baskı altında performans göstermeye çalışıyor...
Tosyalı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Fuat Tosyalı, grubun son dönemde yaşadığı kritik gelişmeleri, büyüme rotasını ve gelecek yolculuğunu Capital’e şöyle anlattı...
Devler ciroda reel olarak yüzde 4,1 daraldı, kârları da bir önceki yıla göre reel bazda yüzde 11,7 azaldı...
Akbank Strateji, Dijital Bankacılık ve Ödeme Sistemleri Genel Müdür Yardımcısı Burcu Civelek Yüce’yle sektörde yaşanan yeni gelişmeleri, müşteri taleplerini ve uygulamaları konuştuk...
Aret Kıllıoğlu’yla Cyberwise’ı ve siber güvenlik sektörünün önemini konuştuk...
Genveon İlaç Yönetim Kurulu Başkanı ve Kurucusu Alp Karaağaç, sorularımızı şöyle yanıtladı...
Yaşanan değişimlere iş modelini dönüştürerek yanıt veren şirketlerin sayısında artış var...
Rami Atikoğlu’yla şirketin pandemi performansını, bölgedeki gücünü ve hedeflerini konuştuk...
Zor bir dönemden geçiyoruz. Gelir adaletsizliğinin artmasıyla hemen her sektörde alım gücünde en büyük kayıp alt ve orta gelir gruplarında yaşanıyor...