Konya için güzel bir örnek

Unilever Türkiye, Orta Asya ve İran CEO’su Mehmet Altınok’la geçen ay bir araya geldik ve yılın ilk yarısı hakkındaki yorumlarını dinledik.

19.10.2014 14:44:020
Paylaş Tweet Paylaş
Konya için güzel bir örnek
Unilever Türkiye, Orta Asya ve İran CEO’su Mehmet Altınok’la geçen ay bir araya geldik ve yılın ilk yarısı hakkındaki yorumlarını dinledik. Altınok, artan döviz kurlarının maliyetleri yükselttiğini, bunu fiyat artışına yansıtmamak için tasarruf yaptıklarını anlatarak söze başladı. İş süreçlerinde verimliliği artırarak tasarruf ettiklerini, tedarikçileriyle birlikte bu doğrultuda sürekli olarak çözüm geliştirdiklerini ekledi.

Ancak, her koşulda sürdürdükleri reklam ve insan kaynağı yatırımlarından tasarruf etmediklerini de özellikle vurguladı. Altınok’un verdiği bilgiye göre Unilever Konya’ya dondurma fabrikasından sonra, şimdi de bir kozmetik ve deterjan fabrikası için yatırım yapıyor. Konya ve çevresi için can damarı olacak yeni tesis, Konyalı gençler için iş imkanı, tedarikçiler için yeni iş ortaklıkları anlamına geliyor.

Daha da önemlisi, 190 ülkede markalarıyla her gün 2 milyar tüketiciye ulaşan Unilever, Konya iş dünyası için de önemli bir referans noktası olacak. Dilerim, Unilever’in Sürdürülebilir Yaşam Planı, Konya iş dünyasına ilham verir. Ülkemizin en verimli bölgesi olan Konya’da kaynaklarımız da daha verimli kullanılır. Hem bölgedeki genç nüfusumuz için yeni işler yaratılır hem de çevre korunur.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


YAZARIN DİĞER YAZILARI TÜMÜNÜ GÖRÜNTÜLE

Yorum Yaz