CEO LİFE

CEO Life Haberleri

YENİ UZMANLAR

Günümüzün güçlenmiş müşterilerini dört belirleyici anda kazanın

1 ŞUBAT, 2011

CEO Life Haberleri

ŞİPŞAK SATIŞ

Satışları hızlandırın ve günümüzün yorgun düşmüş müşterileriyle daha fazla iş yapın

1 OCAK, 2011

CEO Life Haberleri

HARİKA BİR ŞİRKET YARATIN,ŞİMDİ

Herhangi bir pazarda kârınızı maksimize etmenin 7 yolu

1 OCAK, 2011

CEO Life Haberleri

LİDERLİK HAKKINDAKİ GERÇEK

Bilmeniz gereken, modası geçmeyen ve can alıcı olgular

1 OCAK, 2011

CEO Life Haberleri

DÖNÜŞTÜRME

Değişim sizin için iyi olduğu bir zamanda bile değişimi sürekli kılmak neden zordur?

1 EKİM, 2010

CEO Life Haberleri

REFERANS MAKİNESİ

Şirketlerinize kendisini pazarlamayı öğretmek .

1 EKİM, 2010

CEO Life Haberleri

BÜYÜ

Nasıl edinilir,nasıl korunur,kaybedildiğinde nasıl geri alınır?

1 EKİM, 2010

CEO Life Haberleri

WAL-MART'LARA KARŞI İSYAN

Gelecekte muhtemelen şimdi çalıştığınız kadar sıkı çalışamayacaksınız, ama daha akıllıca çalışabilirsiniz.

1 AĞUSTOS, 2010

CEO Life Haberleri

ÇALIŞAN KATILIMI

Üst düzey yöneticilerin ve İK profesyonellerinin çalışan performansını arttırmak için yazılmıştır.

1 AĞUSTOS, 2010

CEO Life Haberleri

KATEGORİSİNDE TEK OLMAK

Sıfırdan işe başlayan bir şirketi sıra dışı bir şirkete dönüştürmek isteyen herkese yardım etmek için tasarlanmış.

1 AĞUSTOS, 2010

CEO Life Haberleri

BÜYÜK RESİM

Bu kitap, size filmlerden öğrendiğimiz derslerle işinizi anlamanızda yardım edecektir.

1 TEMMUZ, 2010

CEO Life Haberleri

ÜRETKENLİĞİ HİLEYLE YA DA ADALETLE GELİŞTİRME KİTABI

Üretkenliğin kuruluşa az ya da çok bir maliyet getirmeksizin nasıl geliştirileceğine dair pratik tavsiyeler vermektedir.

1 TEMMUZ, 2010

CEO Life Haberleri

BÜYÜK HER ZAMAN DAHA İYİ DEĞİLDİR

Bilimsel araştırmayla birlikte gerçek hayat öykülerini birleştirerek kuruluşunuzun nasıl ilerleyiceğini göstermektedir.

1 TEMMUZ, 2010

CEO Life Haberleri

LİDERLİĞİN DOĞASI

Hem bireysel hem de kurumsal gelişim anlamında sadece büyük liderlere has bir çizği.

1 TEMMUZ, 2010

CEO Life Haberleri

PUNK PAZARLAMA

Bir şeyleri satan ve onları satın alanlar arasındaki ilişkideki sismik değişime kuralsız ve nüfuz edici bir bakış ortaya koyuluyor.

1 HAZİRAN, 2010