Anadolu Sigorta Genel Müdürü İlhami Koç ile sektörün mevcut tablosunu konuştuk...
Gulf Sigorta’nın genel müdürü Sağıroğlu ile sigorta sektörünün gündemini ve Gulf Sigorta’nın Türkiye’deki hedeflerini konuştuk...
Elementer sigorta ve emeklilik şirketlerinde ciddi bir değişim yaşanıyor. 2016 başından bu yana 15 şirkette liderlik koltuğuna yeni isimler oturdu...
İstanbul'da etkili olan dolu yağışı sebebiyle sigorta şirketleri yeni kararlar aldı. Afetten etkilenen araçların kaskosu bozulmayacak, başvuru süresi ise 2 yıla çıkarıldı.
Fitch Ratings, "Türk hayat dışı sigorta sektörü bu yıl yeniden zarara dönebilir" açıklamasında bulundu.
Sompo Japan Sigorta Genel Müdürü Recai Dalaş ile sektörün mevcut tablosunu ve bu ortamda büyüme hedeflerini konuştuk...
Anadolu Sigorta’da, Musa Ülken’in emekliliği sonrasında boşalacak genel müdürlük görevine İlhami Koç atandı.
Cenk Tabakoğlu’yla sektörün 2016 yılı tablosunu ve yeni şirketin stratejilerini konuştuk...
Türkiye’de bugün 3 bine yakın şirket alacak sigortası yaptırıyor.
Beklenti ve yabancılara özel sigortalarla yeni teminatlı özel sağlık sigortaları sektörde şirketlerin iştahını açıyor...
Eureko Sigorta Genel Müdürü Can Akın Çağlar, hayat dışı sigortacılığının geleceğini ve 2016 yılı öngörülerini anlattı...
Sigorta sektöründe şirketler 200’e yakın ürünle çetin bir rekabet içinde.
Sigorta sektöründe şirketler 200’e yakın ürünle çetin bir rekabet içinde.
Axa, 13 yılın ardından Türkiye’de CEO’sunu değiştirdi. Mart ayında göreve gelen GUILLAUME LEJEUNE, her türlü rakamsal büyüme hedefi vermekten kaçınıyor. “Hedefim pazarda mevcut konumumuzu koruyarak, kârlılığımızı artırıp sürdürülebilir büyümeyi yakalamak” diyor. Fransız yönetici, ilk iş olarak Axa Group’un uluslararası gücüyle yurtdışında faaliyet gösteren büyük Türk şirketlerini portföyüne ekledi. Bu dönemde zorunlu trafik sigortalarında düzeltmelere gidildi. Prim üretiminde daha dengeli bir dağılım planlayan Lejeune, gelecek büyümelerinde tamamlayıcı sağlık ve eğitim sigortaları ile BES’in önemli fırsatlar olduğuna inanıyor.
Geçen yıl sonunda 63 oyunculu sigorta sektöründe 44 şirketin pazar payı yüzde 1’in altındaydı. Bu tablo, 5 yıl öncesinde de 57 sigorta şirketinin 34’ü için geçerliydi. Bu düşük pazar payları nedeniyle şirketler ölçek ekonomisini yakalayamıyor. Dolayısıyla kârlılıkta zorlanıyorlar. Ayrıca rekabette küçükler, kendi liglerinin dışına çıkamıyor. Her ne kadar küçük şirketlerin yöneticileri pazar payı değil kâr odaklı büyüme gösterdiklerini belirtseler de lider oyuncular yakın dönemde konsolidasyon beklentisinde…