TÖRE
BİROL
TÜRK HENKEL ÇAMAŞIR VE EV BAKIM GENEL MÜDÜRÜ
EĞİTİM YOLU
İstanbul
Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Uluslararası İlişkiler bölümü 3’üncülük
derecesi
(1997)
Oxford Brookes
Üniversitesi, Uluslararası
Yönetim Yüksek Lisansı 2’ncilik derecesi
(1999)
KARİYER YOLU
(2002-2003)
Marka Müdürü
Koç
Holding
(2003-2003)
Perakende
Satış Bölge Müdürü
BP Türkiye
(2003-2006)
Pazar Araştırma, Müşteri Yöneticisi
Nielsen
(2006-2010)
Kategori ve ticari
pazarlama yöneticisi, yerel zincirler yöneticisi, Türkiye zincir mağazalar
müdürü, ticari pazarlama ve kategori yönetimi bölümü yöneticisi
Türk
Henkel
(2011-2011)
Çamaşır ve Ev
Bakım Genel Müdürü
Henkel Baltıklar
(2012-2015)
Çamaşır ve Ev
Bakım Genel Müdürü ve Yürütme Kurulu Başkanı
Henkel Ukrayna
(2015-…)
Çamaşır ve Ev
Bakım Genel Müdürü
Türk Henkel
YAŞAM MOTTOM
Yaptığın her şeyi
tutkuyla yaparak fark yarat.
Kaybettiğinde
büyüme fırsatını sakın kaçırma.
Düştüğünde değil, vazgeçtiğinde kaybedersin.
İŞ FELSEFEM
Topluma faydalı olacak doğrultuda birbirine koşulsuz güvenen, tutkulu ve durmaksızın kendisini geliştiren ekiplerimle şartlar ne olursa olsun inanılması güç, düzenli ve sürekli iş sonuçları üretmek.
ÇOCUKLUĞUMDA HAYALİM
Ailemin benimle gurur duyacağı sonuçlar elde etmek ve pilot olup özgürce yükseklerde uçmaktı.
MEZUN OLDUĞUMDA
Uluslararası bir şirkette üst düzey yönetici olmak istemiştim. Benzersiz iş sonuçları üretmek, yapılamayanı yapmak benim için hep önemliydi.
EN ÖNEMLİ BAŞARIM
Henkel Baltıklar’da halen süren pazar liderliğini elde ettikten sonra; Henkel Ukrayna’da savaş, yüzde 120 devalüasyon gibi çok zorlu koşullar altında çalıştım. Büyüyen, kârlılığını ve pazar payını artıran bir ekibin liderliğinde bulunmak en önemli kariyer başarım.
KARİYER HEDEFİM
Birlikte çalıştığım ekiplerle inanılmaz finansal sonuçlar üretip tecrübemi artırmak, geleceğin liderlerini bulmak ve yetiştirmek, kazanma ve performans kültürünü daha büyük ekiplere aşılayarak, etki alanını genişleterek fark yaratmak.
BAŞARI FORMÜLÜM
Verimli biçimde çok çalışmak, adanmışlık, kazanma hırsı ve kendine güven olmazsa olmazlar. Ancak kalıcı gerçek başarının sadece uyumla çalışan ekiplerle mümkün olabileceğine inanıyorum. Sadece kaybetmeyi kabullenmeyen, performans kültürüne dayalı ve fark yaratacağına inanan ekipler kalıcı başarı formülünü hayata dönüştürürler.
EN ÖNEMLİ GÜNDEMİM
Türk Henkel çamaşır ve ev bakım bölümünü performans kültürünü yaşayan, zorlu pazar ve diğer dış etkenlere tam dayanıklı, sürdürülebilir üstün sonuçlar üreten bir pazar lideri haline getirmek.
HOBİLERİM
Küçüklüğümden
beri oynadığım ve izlediğim futbol en önemli hobim. Gitar çalarım. Son 6 yıldır
tek motorlu uçaklarla lisanslı olarak büyük tutkuyla yapmakta olduğum pilotluk
da, uçarken her şeyi unuttuğum, özgürlüğün tadını çıkardığım vazgeçilmezim
oldu. Doğanın ve uçağın şartlarını yönetmek, hızlı karar vermek anlamında beni
geliştirirken; yeni yerler görmek için de eşsiz bir hobi.
Tırmanış
ECZACIBAŞI HİJYEN ÜRÜNLERİ GENEL MÜDÜRÜ COŞKUN BEDÜK, “KENDİMDE YENİ PROJELER VE YENİ HEDEFLERE ULAŞMAK İÇİN GEREKLİ ENERJİYİ BULDUĞUM SÜRECE HEP YENİ MARKALAR VE YENİ PROJELER İÇİN ÇALIŞACAĞIM. BENİ BU ZİNDE TUTUYOR” DİYOR.
Eczacıbaşı
Hijyen Ürünleri Genel Müdürü Coşkun Bedük, Kadıköy Anadolu Lisesi ve Boğaziçi
Üniversitesi İşletme bölümünden mezun oldu.
Colgate Palmolive’de ve İpek Kağıt’ta üstlendiği
marka yöneticiliğinin ardından Eczacıbaşı Girişim’in ticari pazarlama ve satış
müdürü oldu. Bedük, Kanyon Yönetim ve Pazarlama’nın ardındansa Eczacıbaşı
Beiersdorf’un genel müdürlüğünü yürüttü. 2013 yılından bu yanaysa Eczacıbaşı
Hijyen Ürünleri’nin genel müdürü olarak tırmanışını sürdürüyor.
Kariyeri
boyunca birçok önemli markanın yöneticiliğini yürüten Bedük, kendisi için en
anlamlı deneyimleri şöyle paylaşıyor: “Selpak, Solo, Schwarzkopf, Kanyon, Nivea
ve Uni gibi bulundukları sektör ve kategorilerde hep lider olan markaları
yönettim. Her birinin liderliğine, başarılarına katkılarda bulundum. Ama Uni
Baby’nin Eczacıbaşı bünyesine girmesi ve sonrasında pazarda önündeki çok güçlü
rakiplerini geride bırakarak lider bebek bakım markası olması benim için çok
anlamlı.”
Bedük,
iş yaşamında başarılı olmanın ölçüsünün ve sonunun olmadığını
düşünüyor. Kendinde yeni projeler ve yeni hedeflere ulaşmak için gerekli
enerjiyi bulduğu sürece hep yeni markalar ve yeni projeler için çalışmayı düşündüğünü
ifade ediyor. Bedük, “Beni bu zinde tutuyor” diyor.
Bedük, en önemli iş hedefiniyse şöyle açıklıyor: “Uni Baby markasının bebek bakım
ürünlerinde Türkiye’de elde ettiği liderliği daha da geliştirmek istiyorum.
İçinde bulunduğumuz tüm ürün kategorilerinde lider olmak ve bu markayı yakın
çevredeki ülkelerde de istenen, beğenilen bir marka haline getirmek için önemli
yatırımlar yapıyoruz.”
Yolculuk
“DİMES’TE İNSANİ
OLARAK DA GELİŞİYORUM”
Dimes’te
pazarlamadan sorumlu en üst düzey yönetici olan Dimes Pazarlama Müdürü Duygu
Süleymanoğlu, 2008 yılında Galatasaray Üniversitesi Ekonomi bölümünden mezun
oldu. 2007 yılında ise Fransa’da Nice Sophia Antipolis Üniversitesi’nde ekonomi
eğitimi aldı. Kariyerine Shaya Group Türkiye’de pazarlama uzmanı olarak
başlayan Süleymanoğlu, daha sonra Hayat Kimya’da Bingo markası için çalıştı.
2011’de girdiği Dimes’te önce marka müdürü, sonra grup ürün müdürü ve 2015’te
de pazarlama müdürü oldu.
1 En önemli
deneyim
Duygu Süleymanoğlu, kariyerindeki en önemli başarısının Dimes’in pazarlama müdürlüğünü
üstlenmiş olması olduğunu söylüyor. Süleymanoğlu, “Çok şanslıyım ki Türkiye
topraklarını 1958’den beri zenginleştiren ve kendisi de bu zengin topraklardan
beslenen, ilkesi ‘doğaya ve insana saygı’ olan bir kurumda çalışıyorum. Dolayısıyla
beni sadece iş değil bir insan olarak da geliştiren Dimes deneyimim, en önemli
iş deneyimim” diye devam ediyor.
2 Kariyer hedefi Süleymanoğlu,
kariyer ve başarı hedeflerini şöyle açıklıyor: “Dimes Türkiye’nin ilk yerli
meyve suyu markası. Aynı zamanda Türkiye’de hanelere giren meyve suyu markaları
arasında lider. Dolayısıyla bu marka gücünün üzerine daha da fazlasını inşa
ederek, Dimes’in dev bir lider içecek şirketine dönüşümünde rol oynamak, en
önemli kariyer hedefim. Bu hedefin gerçekleşmesine katkıda bulunursam bu da en
büyük başarım olacak.”
3 Gündemi Duygu
Süleymanoğlu, ajandasının en önemli maddesinin sürdürülebilirlik olduğunu
söylüyor ve şöyle açıklıyor: “İnsanların hayatına değer katmak için onları iyi
tanımak bu işin sırrı. Bu bağlamda insanlarımızı ve sektörümdeki ihtiyaçları
araştırma ve anlama benim profesyonel ajandamın en önemli maddesi. Bunun için
de her yıl yedi farklı tipte araştırma yapıyoruz. Böylelikle 50 bin kişiden
bire bir iç görü almış oluyorum.”
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?