Dimes'te insani olarak da gelişiyorum

15.02.2016 16:04:240
Paylaş Tweet Paylaş
Dimes'te insani olarak da gelişiyorum

TÖRE BİROL

TÜRK HENKEL ÇAMAŞIR VE EV BAKIM GENEL MÜDÜRÜ

EĞİTİM YOLU
İstanbul Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Uluslararası İlişkiler bölümü 3’üncülük derecesi

(1997)
Oxford Brookes Üniversitesi, Uluslararası Yönetim Yüksek Lisansı 2’ncilik derecesi

(1999) 

KARİYER YOLU

(2002-2003)

Marka Müdürü

Koç Holding

(2003-2003)

Perakende Satış  Bölge Müdürü
BP Türkiye

(2003-2006)
Pazar Araştırma, Müşteri Yöneticisi

Nielsen

(2006-2010)

Kategori ve ticari pazarlama yöneticisi, yerel zincirler yöneticisi, Türkiye zincir mağazalar müdürü, ticari pazarlama ve kategori yönetimi bölümü yöneticisi

Türk Henkel

(2011-2011)

Çamaşır ve Ev Bakım Genel Müdürü
Henkel Baltıklar

(2012-2015)

Çamaşır ve Ev Bakım Genel Müdürü ve Yürütme Kurulu Başkanı
Henkel Ukrayna
(2015-…)

Çamaşır ve Ev Bakım Genel Müdürü
Türk Henkel
 

YAŞAM MOTTOM

Yaptığın her şeyi tutkuyla yaparak fark yarat.

Kaybettiğinde büyüme fırsatını sakın kaçırma.

Düştüğünde değil, vazgeçtiğinde kaybedersin.

İŞ FELSEFEM

Topluma faydalı olacak doğrultuda birbirine koşulsuz güvenen, tutkulu ve durmaksızın kendisini geliştiren ekiplerimle şartlar ne olursa olsun inanılması güç, düzenli ve sürekli iş sonuçları üretmek.

ÇOCUKLUĞUMDA HAYALİM

Ailemin benimle gurur duyacağı sonuçlar elde etmek ve pilot olup özgürce yükseklerde uçmaktı. 

MEZUN OLDUĞUMDA

Uluslararası bir şirkette üst düzey yönetici olmak istemiştim. Benzersiz iş sonuçları üretmek, yapılamayanı yapmak benim için hep önemliydi.

EN ÖNEMLİ BAŞARIM

Henkel Baltıklar’da halen süren pazar liderliğini elde ettikten sonra; Henkel Ukrayna’da savaş, yüzde 120 devalüasyon gibi çok zorlu koşullar altında çalıştım. Büyüyen, kârlılığını ve pazar payını artıran bir ekibin liderliğinde bulunmak en önemli kariyer başarım.

KARİYER HEDEFİM

Birlikte çalıştığım ekiplerle inanılmaz finansal sonuçlar üretip tecrübemi artırmak, geleceğin liderlerini bulmak ve yetiştirmek, kazanma ve performans kültürünü daha büyük ekiplere aşılayarak, etki alanını genişleterek fark yaratmak.

BAŞARI FORMÜLÜM

Verimli biçimde çok çalışmak, adanmışlık, kazanma hırsı ve kendine güven olmazsa olmazlar. Ancak kalıcı gerçek başarının sadece uyumla çalışan ekiplerle mümkün olabileceğine inanıyorum. Sadece kaybetmeyi kabullenmeyen, performans kültürüne dayalı ve fark yaratacağına inanan ekipler kalıcı başarı formülünü hayata dönüştürürler.

EN ÖNEMLİ GÜNDEMİM

Türk Henkel çamaşır ve ev bakım bölümünü performans kültürünü yaşayan, zorlu pazar ve diğer dış etkenlere tam dayanıklı, sürdürülebilir üstün sonuçlar üreten bir pazar lideri haline getirmek.

HOBİLERİM

Küçüklüğümden beri oynadığım ve izlediğim futbol en önemli hobim. Gitar çalarım. Son 6 yıldır tek motorlu uçaklarla lisanslı olarak büyük tutkuyla yapmakta olduğum pilotluk da, uçarken her şeyi unuttuğum, özgürlüğün tadını çıkardığım vazgeçilmezim oldu. Doğanın ve uçağın şartlarını yönetmek, hızlı karar vermek anlamında beni geliştirirken; yeni yerler görmek için de eşsiz bir hobi.

 

Tırmanış

 

ECZACIBAŞI HİJYEN ÜRÜNLERİ GENEL MÜDÜRÜ COŞKUN BEDÜK, “KENDİMDE YENİ PROJELER VE YENİ HEDEFLERE ULAŞMAK İÇİN GEREKLİ ENERJİYİ BULDUĞUM SÜRECE HEP YENİ MARKALAR VE YENİ PROJELER İÇİN ÇALIŞACAĞIM. BENİ BU ZİNDE TUTUYOR” DİYOR.

Eczacıbaşı Hijyen Ürünleri Genel Müdürü Coşkun Bedük, Kadıköy Anadolu Lisesi ve Boğaziçi Üniversitesi İşletme bölümünden mezun oldu. Colgate Palmolive’de ve İpek Kağıt’ta üstlendiği marka yöneticiliğinin ardından Eczacıbaşı Girişim’in ticari pazarlama ve satış müdürü oldu. Bedük, Kanyon Yönetim ve Pazarlama’nın ardındansa Eczacıbaşı Beiersdorf’un genel müdürlüğünü yürüttü. 2013 yılından bu yanaysa Eczacıbaşı Hijyen Ürünleri’nin genel müdürü olarak tırmanışını sürdürüyor.

Kariyeri boyunca birçok önemli markanın yöneticiliğini yürüten Bedük, kendisi için en anlamlı deneyimleri şöyle paylaşıyor: “Selpak, Solo, Schwarzkopf, Kanyon, Nivea ve Uni gibi bulundukları sektör ve kategorilerde hep lider olan markaları yönettim. Her birinin liderliğine, başarılarına katkılarda bulundum. Ama Uni Baby’nin Eczacıbaşı bünyesine girmesi ve sonrasında pazarda önündeki çok güçlü rakiplerini geride bırakarak lider bebek bakım markası olması benim için çok anlamlı.”

Bedük, iş yaşamında başarılı olmanın ölçüsünün ve sonunun olmadığını düşünüyor. Kendinde yeni projeler ve yeni hedeflere ulaşmak için gerekli enerjiyi bulduğu sürece hep yeni markalar ve yeni projeler için çalışmayı düşündüğünü ifade ediyor. Bedük, “Beni bu zinde tutuyor” diyor.

Bedük, en önemli iş hedefiniyse şöyle açıklıyor: “Uni Baby markasının bebek bakım ürünlerinde Türkiye’de elde ettiği liderliği daha da geliştirmek istiyorum. İçinde bulunduğumuz tüm ürün kategorilerinde lider olmak ve bu markayı yakın çevredeki ülkelerde de istenen, beğenilen bir marka haline getirmek için önemli yatırımlar yapıyoruz.”

 

Yolculuk

“DİMES’TE İNSANİ OLARAK DA GELİŞİYORUM”

Dimes’te pazarlamadan sorumlu en üst düzey yönetici olan Dimes Pazarlama Müdürü Duygu Süleymanoğlu, 2008 yılında Galatasaray Üniversitesi Ekonomi bölümünden mezun oldu. 2007 yılında ise Fransa’da Nice Sophia Antipolis Üniversitesi’nde ekonomi eğitimi aldı. Kariyerine Shaya Group Türkiye’de pazarlama uzmanı olarak başlayan Süleymanoğlu, daha sonra Hayat Kimya’da Bingo markası için çalıştı. 2011’de girdiği Dimes’te önce marka müdürü, sonra grup ürün müdürü ve 2015’te de pazarlama müdürü oldu.

1 En önemli deneyim Duygu Süleymanoğlu, kariyerindeki en önemli başarısının Dimes’in pazarlama müdürlüğünü üstlenmiş olması olduğunu söylüyor. Süleymanoğlu, “Çok şanslıyım ki Türkiye topraklarını 1958’den beri zenginleştiren ve kendisi de bu zengin topraklardan beslenen, ilkesi ‘doğaya ve insana saygı’ olan bir kurumda çalışıyorum. Dolayısıyla beni sadece iş değil bir insan olarak da geliştiren Dimes deneyimim, en önemli iş deneyimim” diye devam ediyor.

2 Kariyer hedefi Süleymanoğlu, kariyer ve başarı hedeflerini şöyle açıklıyor: “Dimes Türkiye’nin ilk yerli meyve suyu markası. Aynı zamanda Türkiye’de hanelere giren meyve suyu markaları arasında lider. Dolayısıyla bu marka gücünün üzerine daha da fazlasını inşa ederek, Dimes’in dev bir lider içecek şirketine dönüşümünde rol oynamak, en önemli kariyer hedefim. Bu hedefin gerçekleşmesine katkıda bulunursam bu da en büyük başarım olacak.”

3 Gündemi Duygu Süleymanoğlu, ajandasının en önemli maddesinin sürdürülebilirlik olduğunu söylüyor ve şöyle açıklıyor: “İnsanların hayatına değer katmak için onları iyi tanımak bu işin sırrı. Bu bağlamda insanlarımızı ve sektörümdeki ihtiyaçları araştırma ve anlama benim profesyonel ajandamın en önemli maddesi. Bunun için de her yıl yedi farklı tipte araştırma yapıyoruz. Böylelikle 50 bin kişiden bire bir iç görü almış oluyorum.”

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


YAZARIN DİĞER YAZILARI TÜMÜNÜ GÖRÜNTÜLE

Yorum Yaz