Genel müdürlük yolunda ilerleyeceğim

26 ARALIK, 20160
Paylaş Tweet Paylaş
Genel müdürlük yolunda ilerleyeceğim

NUSRET KAYHAN APAYDIN

VİKO BY PANASONIC CEO’SU

EĞİTİM YOLU

1975-1978 Ankara Aydınlıkevler Lisesi

 (1975-1978)

ODTÜ Endüstri Mühendisliği

(1978-1983)

 

KARİYER YOLU

(1983-1987)

Üretim Planlama ve Kontrol Mühendisi-Ortadoğu Rulman Sanayi

(1987-1991)

Envanter ve Konfigürasyon Kontrol Uzmanı, Tedarik Zinciri Direktörü-TUSAŞ Engine Industries (F16 Projesi)

 (1991-1996)

Fabrika Müdürü ve Genel Müdür Yardımcısı-Hans Hüni Deri Makinaları

(1996-2002)

Genel Müdür-İstanbul Memorial Sağlık Yatırımları

(2002-2005)

Genel Müdür-Bizim Toplu Tüketim (Ülker Grubu)

(2005-2009)

Genel Müdür-Natura Gıda (Ülker Golf)

(2009-…)

CEO ve Yönetim Kurulu Üyesi-VİKO by Panasonic

 

YAŞAM MOTTOM

Hayatta hiçbir canlıyı üzmeye değecek bir gerekçe yoktur.

 

İŞ FELSEFEM

Lider ve takımının yüksek bir inanç, çaba ve ortak hedefler etrafında kenetlenme duygusuyla hareket etmesi.

 

ÇOCUKLUĞUMDA

Hayalim devlet adamı olmak ve ülkeyi yönetmekti.

 

MEZUN OLDUĞUMDA

Uluslararası işbirlikleri olan ve yeni teknolojileri barındıran bir iş yerinde çalışmayı hayal etmiştim.

 

EN ÖNEMLİ BAŞARIM

Kuruluş veya gelişim aşamalarında bir şekilde emek verdiğim, katkı sağladığım işletmelerin tamamının daha sonraki yıllarda başarılarını artırarak büyümeye devam etmeleri.

 

KARİYER HEDEFİM

Hiçbir zaman hiçbir kariyer hedefinin esiri olmamaya çalıştım. Her zaman hedefim, üstlendiğim görevi beklentilerin üzerinde yapmaya çalışmak oldu.

 

BAŞARI FORMÜLÜM

İş yaşamında yeni bir maceraya atılmaktan korkmadım. Sistematik düşünce tarzım ve analitik bakış yeteneğimin verdiği cesaretle yeni yüklerin altına girmekten çekinmedim.

 

EN ÖNEMLİ GÜNDEMİM

Kuruluşumuzun itibarını doğru yönetmek, marka değerimizi korumak ve paydaşlarımızın çıkarlarını gözetmek gündemimin en önemli maddelerini oluşturuyor.

 

HOBİM

İyi bir Galatasaraylı olarak takımımın maçlarını kaçırmam. Fırsat buldukça saha tenisi ve voleybola zaman ayırıyorum. Bunun dışında kitap okumak, amatörce şiir yazmak, resim yapmak, gitarımla vakit geçirmek beni dinlendiren aktivitelerim arasında.

 

TIRMANIŞ

 

EVAM CEO’SU BÜLENT DEMİRKURT, “START UP ESNEKLİĞİNİ KAYBETMEDEN KURUMSALLAŞMAYI VE GLOBAL ŞİRKET OLMAYI HEDEFLİYORUZ” DİYOR.

Bülent Demirkurt, bilişim dünyasının tecrübeli isimlerinden. ODTÜ Petrol Mühendisliği Bölümü’nden 1986’da mezun olan Demirkurt, 25 yılı aşkın zaman bir zaman zarfında IBM’de çeşitli pozisyonlarda görev aldı. 2010-2016 Şubat aralığında satış direktörü olarak IBM Türkiye’nin genel müdür yardımcılığını üstlendi. Bu görevi yürüttüğü süreçte kendine, global tecrübesini, bir yerli şirketi globalleştirmek ve kurumsallaştırmak üzerine kullanma hedefi koydu ve yoluna Evam’ın CEO’su olarak devam etme kararı aldı. “Benim buraya geliş sebebim, şirketi dünyaya ses getiren bir kurum haline getirmek. Bir nevi bebeği büyütmek gibi olduğu için benim için çok heyecanlı” diyen Demirkurt, kariyer yolculuğunda en önemli faktörün insan yönetimi olduğunu söylüyor ve Evam’daki hedeflerini şöyle anlatıyor:

“Yurt dışında büyüme hızımızı artırmak ve yurt içindeki kurumsallaşmak için paralel ekipler kurmak en önemli gündemimiz. Start up esnekliğini kaybetmeden kurumsal bir global şirket olmayı hedefliyoruz. Şu anda müşterilerimizin yüzde 20’si yurt dışından ve bu oranı yüzde 65’e çıkarmayı planlıyoruz.

Şu an Amerika’da ofisimiz var. En önemli hedef pazarlarımızdan biri Rusya ve Türk Cumhuriyetleri… Amerika ve Rusya’da proje aktivitelerine başladık. Afrika ve Uzakdoğu’da ise satış aşamasındayız, buralarda da proje aktivitelerine başlayacağız. 2017’nin ilk çeyreğinde bu iki kıtadan da iş getireceğimizi tahmin ediyorum. Yurt içinde de mevcut müşterilerimizi korurken yeni müşterilere ulaşacağız. Şu anda en önemli hedefim, burada koyduğum hedeflere ulaşmak.”

 

 

YOLCULUK

“GENEL MÜDÜRLÜK YOLUNDA İLERLEYECEĞİM”

McDonald’s Pazarlama Müdürü Selin Süzer, 2008’de ODTÜ Endüstri Mühendisliği Bölümü’nden mezun olduktan son katıldığı P&G’de çeşitli pozisyonlarda görev aldı. 2016 yılında ise McDonalds’s’ın pazarlama müdürlüğüne atandı.

1-En önemli deneyimi

“Tecrübelerimden benim için en önemlisi, Aptamil markasının dijital dönüşümü oldu. Ekibimle bugün yüz binlerce annenin kullandığı ve bebeklerinin gelişimi için tavsiyeler ve yönlendirmeler aldığı bir platform kurmanın yanı sıra annelerin markaya olan bağlılığına da çok ciddi katkı sağladık.

2-Kariyer hedefi

Bir pazarlamacı için genelde iki kariyer yolu seçeneği oluyor. Biri pazarlama alanında daha da uzmanlaşıp gideceğiniz CMO yolu, diğeri farklı iş kollarına da dokunacağınız genel müdürlük yolu. Ben genel müdürlük yolunda ilerlemeyi hedefliyorum. Bana değer katan, yeni şeyler öğrendiğim her rolü de bu yolda atılmış başarılı adımlar olarak görüyorum.

3-Gündemi

Sürdürdüğümüz yenilenme stratejimizin en önemli odağı gençler. Gençlerin sevdiği, yakından takip ettiği ve ilham aldığı kişileri araştırdık. Karşımıza çıkan isimler arasından İdo Tatlıses’le ‘Aşık olacağınız lezzetler’ kampanyasını yaptık. Orta ve uzun vadeli hedefimiz ise markanın yenilenme stratejisini daha da yüksek bir ivmeyle devam ettirmek.”

 

 


YAZARIN DİĞER YAZILARI TÜMÜNÜ GÖRÜNTÜLE

Yorum Yaz




Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.