The way to catch the consumer’s attention is no longer through the product itself but through providing a solution and making a difference in the provision of services. The strength and quali...
Turkcell, Migros, Boyner, Yapı Kredi Bankası, Axa Oyak and others… These are the companies which have introduced the most successful examples of customer relations management (CRM) applicatio...
Artık müşteri gözünde yer edinmenin yolu ürün değil çözüm sunmaktan ve hizmette sunulan farklılıktan geçiyor. Özellikle satış sonrası hizmetlerin gücü ve kalitesi müşteri tercihlerini etkiliyor ve ...
Turkcell, Migros, Boyner, Yapı Kredi Bankası, Axa Oyak ve diğerleri?.Türkiye?de müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) uygulamalarında en başarılı örneklere imza atan bu şirketler, teknolojiye yaptıklar...
Bundan 4-5 yıl öncesine dek şirketler, çalışanlarına yılda 2 kez yüksek oranlı zamlar yapıyordu. Ancak enflasyondaki düşüş nedeniyle önce zam oranları azaldı. Son birkaç yıldır da şirketler tek zam...
Yöneticiler aslında hayatın her alanında ?yedek? konusuna önem veriyorlar. Ancak, pek az CEO ve patron, başta kendileri olmak üzere, kritik yöneticilerin yedeğini belirliyor, onları geleceğe hazırl...
1999-2005 arasında Vestel Pazarlama’nın genel müdürlüğünü yürüten Levent Hatay, 2005 yılı sonunda Vestel’de Rusya, Bağımsız Devletler Topluluğu ve Orta Doğu’da markalaşmadan sorumlu icra kurulu üye...
"Small Giants: Companies That Choose to be Great Instead of Big" (“Küçük Devler: Büyük Olmaktansa Mükemmel Olmayı Seçen Şirketler”) adlı kitap, aynı zamanda gazeteci olan bir yönetim uzmanı Bo Burl...
Müşteri edinmenin, mevcut müşteriyi elde tutmaktan daha pahalı olduğunu biliyoruz. Araştırmalar, bu oranın 10 kata kadar çıktığını gösteriyor. Ancak, bir de “müşteriyi mutsuz” yapıp elde tutamamak ...
Dünya devi şirketlerin yurtdışı operasyonlarında çok önemli pozisyonlar üstlenen Türk yöneticilerin sayısı son dönemde hızla artıyor. Bu konu son olarak Muhtar Kent’in Coca-Cola’nın Kuzey Amerika d...
Başarıların, özellikle dünya çapında örnek alınabilecek nitelikte olanların “tesadüfen” olmadıklarına inanırım. Önemli bölümünün arkasında derin bir strateji, yaratıcılık, fark yaratma gibi unsurla...
Müşteri edinmenin, mevcut müşteriyi elde tutmaktan daha pahalı olduğunu biliyoruz. Araştırmalar, bu oranın 10 kata kadar çıktığını gösteriyor. Ancak, bir de “müşteriyi mutsuz” yapıp elde tutamamak ...
Başarıların, özellikle dünya çapında örnek alınabilecek nitelikte olanların “tesadüfen” olmadıklarına inanırım. Önemli bölümünün arkasında derin bir strateji, yaratıcılık, fark yaratma gibi unsurla...
Özgürlüklerine düşkünler, iş konusunda son derece seçiciler, sadakat hisleri zayıf ve otoriteye meydan okuyorlar... Uzmanlar, 4-24 yaş arası bireyleri kapsayan Milenyum Kuşağı’nın bugün 20-24 yaş a...
“Çalışana yatırım” kavramının kapsamı aslında çok geniş… 0nların işi öğrenirken yaptığı hataların maliyeti, motivasyonu artırmak için verilen performans primlerini bu hesaba dahil etmek mümkün. Şir...