YÖNETİM

Liderlik

Value’s new address

The way to catch the consumer’s attention is no longer through the product itself but through providing a solution and making a difference in the provision of services. The strength and quali...

1 TEMMUZ, 2006

Liderlik

The CRM leaders

Turkcell, Migros, Boyner, Yapı Kredi Bankası, Axa Oyak and others… These are the companies which have introduced the most successful examples of customer relations management (CRM) applicatio...

1 TEMMUZ, 2006

Liderlik

Değerin Yeni Adresi

Artık müşteri gözünde yer edinmenin yolu ürün değil çözüm sunmaktan ve hizmette sunulan farklılıktan geçiyor. Özellikle satış sonrası hizmetlerin gücü ve kalitesi müşteri tercihlerini etkiliyor ve ...

1 TEMMUZ, 2006

Liderlik

Crm?in Öncüleri

Turkcell, Migros, Boyner, Yapı Kredi Bankası, Axa Oyak ve diğerleri?.Türkiye?de müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) uygulamalarında en başarılı örneklere imza atan bu şirketler, teknolojiye yaptıklar...

1 TEMMUZ, 2006

İnsan kaynakları

Tek Zam Sendromu!

Bundan 4-5 yıl öncesine dek şirketler, çalışanlarına yılda 2 kez yüksek oranlı zamlar yapıyordu. Ancak enflasyondaki düşüş nedeniyle önce zam oranları azaldı. Son birkaç yıldır da şirketler tek zam...

1 TEMMUZ, 2006

İnsan kaynakları

Yedek Yönetici Yetiştirme Zamanı

Yöneticiler aslında hayatın her alanında ?yedek? konusuna önem veriyorlar. Ancak, pek az CEO ve patron, başta kendileri olmak üzere, kritik yöneticilerin yedeğini belirliyor, onları geleceğe hazırl...

1 TEMMUZ, 2006

Pazarlama

Avrupa’da OEM’e Devam, Doğu’da Markaya Yatırım

1999-2005 arasında Vestel Pazarlama’nın genel müdürlüğünü yürüten Levent Hatay, 2005 yılı sonunda Vestel’de Rusya, Bağımsız Devletler Topluluğu ve Orta Doğu’da markalaşmadan sorumlu icra kurulu üye...

6 HAZİRAN, 2006

Liderlik

Küçük Dev Şirket Nasıl Oldular?

"Small Giants: Companies That Choose to be Great Instead of Big" (“Küçük Devler: Büyük Olmaktansa Mükemmel Olmayı Seçen Şirketler”) adlı kitap, aynı zamanda gazeteci olan bir yönetim uzmanı Bo Burl...

1 HAZİRAN, 2006

Liderlik

Mutsuz Müşteri 23 Yıl Konuşur

Müşteri edinmenin, mevcut müşteriyi elde tutmaktan daha pahalı olduğunu biliyoruz. Araştırmalar, bu oranın 10 kata kadar çıktığını gösteriyor. Ancak, bir de “müşteriyi mutsuz” yapıp elde tutamamak ...

1 HAZİRAN, 2006

Liderlik

Yurtdışındaki En Güçlü 30 Türk

Dünya devi şirketlerin yurtdışı operasyonlarında çok önemli pozisyonlar üstlenen Türk yöneticilerin sayısı son dönemde hızla artıyor. Bu konu son olarak Muhtar Kent’in Coca-Cola’nın Kuzey Amerika d...

1 HAZİRAN, 2006

Liderlik

Başarılar Tesadüf mü?

Başarıların, özellikle dünya çapında örnek alınabilecek nitelikte olanların “tesadüfen” olmadıklarına inanırım. Önemli bölümünün arkasında derin bir strateji, yaratıcılık, fark yaratma gibi unsurla...

1 HAZİRAN, 2006

Pazarlama

Mutsuz Müşteri 23 Yıl Konuşur

Müşteri edinmenin, mevcut müşteriyi elde tutmaktan daha pahalı olduğunu biliyoruz. Araştırmalar, bu oranın 10 kata kadar çıktığını gösteriyor. Ancak, bir de “müşteriyi mutsuz” yapıp elde tutamamak ...

1 HAZİRAN, 2006

Pazarlama

Başarılar Tesadüf mü?

Başarıların, özellikle dünya çapında örnek alınabilecek nitelikte olanların “tesadüfen” olmadıklarına inanırım. Önemli bölümünün arkasında derin bir strateji, yaratıcılık, fark yaratma gibi unsurla...

1 HAZİRAN, 2006

İnsan kaynakları

Milenyum Kuşağı Neleri Değiştirecek?

Özgürlüklerine düşkünler, iş konusunda son derece seçiciler, sadakat hisleri zayıf ve otoriteye meydan okuyorlar... Uzmanlar, 4-24 yaş arası bireyleri kapsayan Milenyum Kuşağı’nın bugün 20-24 yaş a...

1 HAZİRAN, 2006

İnsan kaynakları

En Karlı Yatırıma İlgi Hızla Artıyor!

“Çalışana yatırım” kavramının kapsamı aslında çok geniş… 0nların işi öğrenirken yaptığı hataların maliyeti, motivasyonu artırmak için verilen performans primlerini bu hesaba dahil etmek mümkün. Şir...

1 HAZİRAN, 2006