Türkiye’de her gün sabahın ilk ışıklarından neredeyse yatana kadar çalışan, pazar günü bile dinlenmeyen, tatile çıkmayan ve bu tempoyu yıllardır devam ettiren pek çok işadamı ve yönetici var....
Şirketler, “Müşteri memnuniyeti”ni artırmak, sadık müşteriler yaratmak için her yıl milyonlarca dolar harcıyor. Ancak, en son araştırmalar, bunun en sağlıklı yolunun, önce mutlu çalışan...
Petkim son 2 yılda büyük yol kat etti, adeta farklı bir yapıya kavuştu. Bu KİT’teki değişimin mimarı ise 2 yıl önce göreve gelen Kenan Yavuz. Onun göreve gelmesiyle başlayan değişim sonrasınd...
Bill Gates, John Chambers, Jeff Immelt, Jack Welch, Jeff Bezos ve diğerleri… Sadece işdünyası değil, politika ve sanat dünyasından 200’ün üzerinde başarılı insan. Stewart Emery, Jerry P...
Son 200 yıldır teknoloji kullanımı arttıkça işgücü maliyetlerinden ciddi oranda tasarruf ediliyor. Çalışan başına ciro rakamları verimlilikteki değişimi gösteren en önemli veri. Türkiye’de so...
‘Sosyal sorunlarımıza aradığımız çözüm yollarında kamu hizmetlerine katkıda bulunmak hepimizin, öncelikle de olanakları olanların görevi, aynı zamanda da bizi yetiştiren ülkemize borcumuzdur....
Rıdvan Yirmibeşoğlu, Sabancı Holding’in İK Grup Başkanı… 45 bin kişilik bir çalışan ordusunu yönetiyor. Bu büyük grubu gelişimine katkıda bulunmak, yeni yetenekler çekmek ve liderler ye...
Ed Zander, Motorola’nın başına 2004 yılında geçti. Liderlik koltuğuna oturduğu gün, Motorola için de yeni bir dönemin başlangıcıydı. Uzun yıllar rakiplerinin gerisinde, savunmada kalan şirket...
“İşime duygularımı karıştırmam” replikleri çok geride kaldı. Bugünün yeni liderleri ve her pozisyondan yöneticileri başarı için en önemli anahtarın duygusal zekâyı kullanmak olduğunun f...
Turkcell, Migros, Boyner, Yapı Kredi Bankası, Axa Oyak ve diğerleri?.Türkiye?de müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) uygulamalarında en başarılı örneklere imza atan bu şirketler, teknolojiye yaptıklar...
Artık müşteri gözünde yer edinmenin yolu ürün değil çözüm sunmaktan ve hizmette sunulan farklılıktan geçiyor. Özellikle satış sonrası hizmetlerin gücü ve kalitesi müşteri tercihlerini etkiliyor ve ...
Yöneticiler aslında hayatın her alanında ?yedek? konusuna önem veriyorlar. Ancak, pek az CEO ve patron, başta kendileri olmak üzere, kritik yöneticilerin yedeğini belirliyor, onları geleceğe hazırl...
Bundan 4-5 yıl öncesine dek şirketler, çalışanlarına yılda 2 kez yüksek oranlı zamlar yapıyordu. Ancak enflasyondaki düşüş nedeniyle önce zam oranları azaldı. Son birkaç yıldır da şirketler tek zam...
Turkcell, Migros, Boyner, Yapı Kredi Bankası, Axa Oyak and others… These are the companies which have introduced the most successful examples of customer relations management (CRM) applicatio...
The way to catch the consumer’s attention is no longer through the product itself but through providing a solution and making a difference in the provision of services. The strength and quali...