2015’ten 2016’ya devreden en önemli sorunların başında kuşkusuz Rusya ile yaşanan uçak krizi geliyor...
Peki büyümek için kârdan ne kadar fedakarlık edilir? Capital bu soruyu tartışmaya açtı...
Unilever, 100 yılı aşkın süredir Türkiye’de hızlı tüketim ürünleri sektörüne yön veriyor.
Yaşananlardan ders çıkaran bazı temkinli liderler, bu yıl daha çok kâr odaklı kararlar almış görünüyor.
Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri araştırmasındaki önde gelen şirketler, paydaşlarına özel bu çabalarını paylaştı...
Piyasada bilançosu güçlü ve operasyonel kârlılığı tatminkar olan şirketlerin sayısı ancak yüzde 10-15 civarında.
Uzmanlara göre enerjideki bu zorlu dönemeçte “akıllı ve sabırlı” davrananlar kazanacak...
Yeni teknolojilerin geleneksel sektörlerde yarattığı köklü değişimin izleri ve beklentiler…
Ekonomik kriz, büyük şirketlerde “temizlik harekatı” başlattı.
Birçok şirkette 2016 bütçe hazırlıkları ekim ayında başlasa da henüz tamamlanmış değil.
Bugünlerde herkes İran'ı konuşuyor. iş dünyasının adeta akın ettiği ülkede otellerde yer bulmak bile zorlaşmış durumda..