Capital, bu yıl 4’üncü kez “Türkiye’nin Gönlü Zengin 50 İş İnsanı” listesini hazırladı...
Birçok dev grup yeni pazarlara girme, oralarda yeni tesisler ve markalar satın alarak sürdürülebilir büyüme peşinde…
Son dönemde birçok büyük grup ve şirket yeni alanlara girmek için hazırlık yapıyor...
Son dönemde dev gruplar ortak sayısında rekora koşuyor...
Son 5 yılda pek çok sektörde yerli-yabancı ligi değişti...
Bugüne kadar birçok başarıya imza atan bu güçlü kadınlar, şimdi yeni hayallerini ve hedeflerini gerçekleştirme peşinde..
Bu yıl tüketicinin gözü yine fiyat etiketlerinde olacak. Çünkü hemen her sektörde fiyat odaklı rekabet sürüyor...
Kurlardaki aşırı oynaklık, petrol fiyatlarındaki büyük düşüş ve siyasi belirsizlik şirketlerin projelerini erteletti.
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Araştırmamızın sonuçları...
Son verilere göre Türkiye’de online alışverişlerde ortalama sepet tutarı 201 TL. Oysa 2013’te 165 TL civarındaydı.
Tüm sektörler büyümek için rotasını yeni fırsatlara çevirdi.Her sektörün fırsat haritasında farklı unsurlar öne çıkıyor.
2015’ten 2016’ya devreden en önemli sorunların başında kuşkusuz Rusya ile yaşanan uçak krizi geliyor...
Peki büyümek için kârdan ne kadar fedakarlık edilir? Capital bu soruyu tartışmaya açtı...