İŞ DÜNYASI

Araştırmalar

Verimlilik yolculuğu

Son 7 yılda sektör genelinde verim ortalama 2 kat arttı.

1 EYLÜL, 2010

Söyleşiler

Kâr marjı daraldı yeni ürünler lazım

Halkbank, son 5 yıldır yükselen bir ivmeyle büyüyor. Halkbank Genel Müdürü Hüseyİn Aydın, bu performansın gelecek 5 yılda da devam edeceği görüşünde.

1 EYLÜL, 2010

Araştırmalar

Banka hesabı değişecek mi?

Türkiye’de bankasürans, yani banka sigortacılığı son 3 yıldır yükselen bir grafik gösteriyor.

1 EYLÜL, 2010

Söyleşiler

ilk 4 şirketi geçmek zor

“İnovatif ürün konusunda gerçekten iyiyiz” diyen genel müdür Erhan Adalı, pazardaki rekabetin ise kıyasıya sürdüğünü söylüyor

1 EYLÜL, 2010

Söyleşiler

Sonbahara TL ağırlıklı portföyle girin

Garanti Portföy Genel Müdürü GÜR ÇAĞDAŞ, hisse senedi ve emtia ürünlerin yanında korumalı ve garantili fonları da tavsiye ediyor.

1 EYLÜL, 2010

İş Yaşam

Giyimcilerin moda sırları

Trendleri belirliyorlar, hayallerdeki şıklığı gerçeğe dönüştürüyorlar. Sıra kendi giyimlerine gelince her birinin farklı bir formülü var.

1 EYLÜL, 2010

İş Yaşam

"50 ülke,100 şehir gezdim 3'ü beni çok etkiledi"

Paris,Budapeşte ve Miami Berkman’ın ruhuna işledi

1 EYLÜL, 2010

İş Yaşam

Hatay'ı yaşama rehberi

Bilecik, son yıllarda kentte sıra dışı bir atak yaşandığını ve Uluslararası otel zincirlerinin yatırımlarını sürdürdüğünü anlatıyor.

1 EYLÜL, 2010

Söyleşiler

"Türk yöneticide özgüven eksik"

Zor zamanlarda yönetim ve “nakdin değerini” bilme gibi özellikleri bulunan Türk yöneticilerin en önemli dezavantajının “özgüven eksikliği” olduğunu söylüyor.

1 EYLÜL, 2010

Araştırmalar

CEO'nun radarında neler var

CEO’ların genelinin ajandasında enerji gibi gözde sektörler ve büyüme olması ise dikkat çekici…

1 EYLÜL, 2010

Söyleşiler

"3 ana risk var kriz sürüyor"

Merkez Bankası Başkanı Durmuş Yılmaz da global krizin bitmediğini düşünüyor.

1 EYLÜL, 2010

Söyleşiler

"Hedefimiz kuvvetli ikincilik"

Vodafone Türkiye CEO’su olarak 20. ayını tamamlayan Serpİl Tİmuray, izlediği stratejinin meyvelerini toplamaya başladı

1 EYLÜL, 2010

Araştırmalar

30 yıllık yolculuk

Zirveye çıkanların sırları arasında akıllı yatırımlar, güçlü sermaye, inovasyon ve global düşünmek var.

1 EYLÜL, 2010

Araştırmalar

Genç ve Hızlı

Türkiye'nin her yıl 5-6 bandında büyümesi gerekiyor.Bu hıza ulaşmak için yeni ve büyük girişimlere ihtiyaç var.

1 AĞUSTOS, 2010

Söyleşiler

"Turkcell 2.0 dönemi başlıyor"

Turkcell, hedefteki şirketlerden biri.16 yıldır sektörünün lideri olması cirosu ve karlılığıyla yakından takip ediliyor.

1 AĞUSTOS, 2010