"Gelecek 5-6 yılda bir sürü Türk markasının mağazalaryla her tarafa yayılacağını düşünüyorum”
Emeç'in planı ilerleyen zamanlarda Vialand markasını yurtdışında farklı ülkelere de taşımak.
Coşkun, bugünlerde şirketlerin özellikle dört konu ile çok ilgili olduğunu söylüyor.
"Tedarik zincirinin bütün halkalarında müşterilerimize doyurucu hizmet sunma becerisine sahibiz."
“Eğer mevcut çalışanlarınızla yeniden iş görüşmesi yapmak ve işe almak için 3 ay süreniz olsaydı, ne kadarını asla işe almazdınız?”
Türkiye’deki şirketler, kuruluşları nedeniyle “çocukluktan” yavaş yavaş “gençlik” ve “olgunluk” dönemine geçmeye başlıyor.
"Dijital ajansımızla entegrasyonumuzu hayata geçirme fırsatı bulduk."
"Yeni dijital yapılanmayla da tam ve donanımlı hizmet veren medya ajansı tanımını hem mecra hem reklamveren tarafına hissettireceğiz”
Hangi sektörde çalışıyor olursanız olun, şayet şirketiniz özünde hizmet satıyorsa o zaman nihai hedefinizin müşterilerinizi mutlu etmek olması gerekir.
Toplum önüne çıkıp konuşmak oldukça korkutucudur.
Hedeflere ulaşma konusunda Hyundai Assan'ın yolculuğu sürüyor.
Erkek hazır giyimin en köklü kuruluşlarından Kiğılı, aynı zamanda sektörün en hızlı büyüyen markalarından.
Bu yıl öncelikli gündemimiz, taşınabilir bilgisayar pazarında aldığımız yolu tablet bilgisayar ürünlerinde de alabilmek.
Michelin dünyanın en büyük lastik üreticilerinden...