Köşe Yazısı

Köşe Yazısı

Yeni dönemin acı gerçeği: Şirket ölüm oranı artıyor

Türkiye’deki şirketler, kuruluşları nedeniyle “çocukluktan” yavaş yavaş “gençlik” ve “olgunluk” dönemine geçmeye başlıyor.

1 NİSAN, 2013

Köşe Yazısı

İnternette 30 milyon TL'lik kartlı ödeme

Bankalararası Kart Merkezi tarafından açıklanan 2012 e-ticaret raporuna göre geçen yıl ülkemizde internetten 30,7 milyon TL’lik kartlı ödeme yapıldı.

1 NİSAN, 2013

Köşe Yazısı

Anadolu Efes'in turizme desteği

Anadolu Efes, “Gelecek Turizmde” adını verdiği bir çatı altında, 2007 yılından bu yana başarılı projelerin gerçekleşmesine destek veriyor.

1 NİSAN, 2013

Köşe Yazısı

2012'de büyüklüğümüzü ikiye katladık

Türkerler, bu yıl da yine inşaat ve enerji sektörlerinde büyümeye devam etmek niyetinde.

1 NİSAN, 2013

Köşe Yazısı

Butik iş yaptığımız için başarılı oluyoruz

"Gelecek 5-6 yılda bir sürü Türk markasının mağazalaryla her tarafa yayılacağını düşünüyorum”

1 NİSAN, 2013

Köşe Yazısı

İlk yerli eğlence markasını yaratıyor

Emeç'in planı ilerleyen zamanlarda Vialand markasını yurtdışında farklı ülkelere de taşımak.

1 NİSAN, 2013

Köşe Yazısı

Türk şirketleri ne kadar şeffaf?

Coşkun, bugünlerde şirketlerin özellikle dört konu ile çok ilgili olduğunu söylüyor.

1 NİSAN, 2013

Köşe Yazısı

Orta Doğu'da 5 yılda ağ oluşturacağız

"Tedarik zincirinin bütün halkalarında müşterilerimize doyurucu hizmet sunma becerisine sahibiz."

1 NİSAN, 2013

Köşe Yazısı

Kurumlara güven yüksek, liderlere düşük

Edelman Trust Barometresi 2013'ün sonuçlarına göre, aralarında Türkiye'nin de olduğu 26 ülkede, iş dünyasına güven yüksek.

1 NİSAN, 2013

Köşe Yazısı

Tüketiciyi sürece dahil ettik

Hasbro, sosyal medyayı ürün pazarlamasında en etkin şekilde kullanan şirketlerden biri.

1 NİSAN, 2013

Köşe Yazısı

Birçok marka viral reklama yöneliyor

Aksu, sektörün ilerleyen yıllarda geleneksel reklam metotlarını tamamen geride bırakacağına inanıyor.

1 NİSAN, 2013

Köşe Yazısı

Yeni CEO'nun önceliği

Reklam sektörünün en büyük ajanslarından Leo Burnett’te geçtiğimiz aylarda önemli bir değişim yaşandı.

1 NİSAN, 2013

Köşe Yazısı

Daha üst pozisyonları hedefliyorum

"Dünyanın en yenilikçi akıllı telefon ailesi Lumla, ajandamda önceliğini koruyacak."

1 NİSAN, 2013

Köşe Yazısı

Zamanı gelince genel müdür olmayı isterim

"2013'te ciroyu ikiye katlayacağız”

1 NİSAN, 2013

Köşe Yazısı

Örümcek ağının merkezindeyim

"Ana hedefimiz Doğuş Çay'ı bir gıda grubuna dönüştürmek.”

1 NİSAN, 2013