Türkiye’deki şirketler, kuruluşları nedeniyle “çocukluktan” yavaş yavaş “gençlik” ve “olgunluk” dönemine geçmeye başlıyor.
Bankalararası Kart Merkezi tarafından açıklanan 2012 e-ticaret raporuna göre geçen yıl ülkemizde internetten 30,7 milyon TL’lik kartlı ödeme yapıldı.
Anadolu Efes, “Gelecek Turizmde” adını verdiği bir çatı altında, 2007 yılından bu yana başarılı projelerin gerçekleşmesine destek veriyor.
Türkerler, bu yıl da yine inşaat ve enerji sektörlerinde büyümeye devam etmek niyetinde.
"Gelecek 5-6 yılda bir sürü Türk markasının mağazalaryla her tarafa yayılacağını düşünüyorum”
Emeç'in planı ilerleyen zamanlarda Vialand markasını yurtdışında farklı ülkelere de taşımak.
Coşkun, bugünlerde şirketlerin özellikle dört konu ile çok ilgili olduğunu söylüyor.
"Tedarik zincirinin bütün halkalarında müşterilerimize doyurucu hizmet sunma becerisine sahibiz."
Edelman Trust Barometresi 2013'ün sonuçlarına göre, aralarında Türkiye'nin de olduğu 26 ülkede, iş dünyasına güven yüksek.
Hasbro, sosyal medyayı ürün pazarlamasında en etkin şekilde kullanan şirketlerden biri.
Aksu, sektörün ilerleyen yıllarda geleneksel reklam metotlarını tamamen geride bırakacağına inanıyor.
Reklam sektörünün en büyük ajanslarından Leo Burnett’te geçtiğimiz aylarda önemli bir değişim yaşandı.
"Dünyanın en yenilikçi akıllı telefon ailesi Lumla, ajandamda önceliğini koruyacak."
"2013'te ciroyu ikiye katlayacağız”
"Ana hedefimiz Doğuş Çay'ı bir gıda grubuna dönüştürmek.”