Köşe Yazısı

YENİ POZİSYONLARA ADAYIM
Köşe Yazısı

YENİ POZİSYONLARA ADAYIM

Aysel Aydın, Hayat Kimya'da kağıt işini sıfırdan kuran ekibin içinde yer almıştı.

1 AĞUSTOS, 2013

GELECEĞİN KADROLARINI YARATACAĞIM
Köşe Yazısı

GELECEĞİN KADROLARINI YARATACAĞIM

Ahmet Türkselci, bankacılık kariyeri boyunca çalıştığı her yerde İK alanında yarattığı projelerle her kurumun gelişimine çok önemli katkılar sağladı.

1 AĞUSTOS, 2013

HER ZAMAN EN İYİ OLMAYI HEDEFLİYORUM
Köşe Yazısı

HER ZAMAN EN İYİ OLMAYI HEDEFLİYORUM

Türkiye ve Çek Cumhuriyeti'nde yaşayarak sorumluluğundaki bölgeyi yöneten Süer, sürekli seyahat halinde bir yönetici.

1 AĞUSTOS, 2013

LİDERLİĞİ NASIL ALDI?
Köşe Yazısı

LİDERLİĞİ NASIL ALDI?

Bilaloğlu, önümüzdeki dönemde de büyümenin süreceğini ifade ediyor.

1 TEMMUZ, 2013

CİROYU 3'E PERSONELİ 6'YA KATLADI
Köşe Yazısı

CİROYU 3'E PERSONELİ 6'YA KATLADI

Türkiye, DHL Supply Chain açısından hem Avrupa'da hem dünyada çok öncelikli konuma sahip.

1 TEMMUZ, 2013

YENİ ÜRÜNLERLE BÜYÜYECEĞİZ
Köşe Yazısı

YENİ ÜRÜNLERLE BÜYÜYECEĞİZ

Oben Akyol, pazar payında kendilerini kuvvetli ikinci olarak gördüklerini söylüyor.

1 TEMMUZ, 2013

BÜYÜK BEDENLE REKABETTEN SIYRILDI
Köşe Yazısı

BÜYÜK BEDENLE REKABETTEN SIYRILDI

"Son yıllarda birçok yabancı marka Türkiye piyasasına girdi. Hepsi birilerinin rakibi oldu ama biz rekabetten sıyrıldık”

1 TEMMUZ, 2013

SAĞLIKLI BÜYÜME TARAFTARIYIZ
Köşe Yazısı

SAĞLIKLI BÜYÜME TARAFTARIYIZ

İlerleyen yıllarda Camper'in Türkiye'ye ilişkin daha büyük planları var.

1 TEMMUZ, 2013

DEVRİMCİ KODAK’IN HATASI NEREDEYDİ?
Köşe Yazısı

DEVRİMCİ KODAK’IN HATASI NEREDEYDİ?

Kodak’ın 32 yıl önce aldığı bu kararlar, yani “Biz iyiyiz, her şey yolunda” yaklaşımı, şirketi 2012 yılında iflas masasına taşıdı.

1 TEMMUZ, 2013

10 KAT KURALI İŞE YARAR MI?
Köşe Yazısı

10 KAT KURALI İŞE YARAR MI?

“10 kat” girişimciler, maliyet düşürmede, dağıtımda, organizasyonda, müşteri yönetiminde, rakiplerinden en az 10 kat daha iyi olmak zorunda.

1 TEMMUZ, 2013

HALK ANLAMAZ KLİŞESİ YERLE BİR OLDU
Köşe Yazısı

HALK ANLAMAZ KLİŞESİ YERLE BİR OLDU

“Yaratıcı ama halk anlamaz klişesi reklamveren ve ajanslar için geçerliliğini yitirecek, zeki ve kaliteli işlerin şansı daha da artacak” diyor.

1 TEMMUZ, 2013

REKLAMIN GELECEĞİ KİME EMANET?
Köşe Yazısı

REKLAMIN GELECEĞİ KİME EMANET?

Reklam sektörü hızla farklılaşırken sektörün insan kaynağı ihtiyacı da yeniden şekilleniyor.

1 TEMMUZ, 2013

GEZİ PARKI PROTESTOLARI YATIRIMLARA YANSIYACAK
Köşe Yazısı

GEZİ PARKI PROTESTOLARI YATIRIMLARA YANSIYACAK

“Yaşananlardan dolayı bazı markalar medya planlarını hafifletti.

1 TEMMUZ, 2013

BÜYÜK DEĞİŞİM İNTERAKTİF TV İLE YAŞANACAK
Köşe Yazısı

BÜYÜK DEĞİŞİM İNTERAKTİF TV İLE YAŞANACAK

reklam sektörünü önemli ölçüde etkilemesini beklese de bu görüşte olmayanlar da var.

1 TEMMUZ, 2013

İŞİMİ DAHA İNOVATİF YAPMA DERDİNDEYİM
Köşe Yazısı

İŞİMİ DAHA İNOVATİF YAPMA DERDİNDEYİM

Türkiye global Henkel dünyasında 2012'de en başarılı ülke oldu.

1 TEMMUZ, 2013