"Dinamikleri çok farklı bir sektörde kalıcı ve sürdürülebilir farklılaşma yolculuğunu heyecan verici buluyorum."
Renaldo Ailesi, Avrupa’da bir indirimli perakende mağazaları zincirinin sahibi
Sadece 10 yıllık geçmişi olan living lab (LL-yaşam laboratuvarı) konsepti, dünyada hızla yayılıyor.
“Yaratıcı ama halk anlamaz klişesi reklamveren ve ajanslar için geçerliliğini yitirecek, zeki ve kaliteli işlerin şansı daha da artacak” diyor.
Reklam sektörü hızla farklılaşırken sektörün insan kaynağı ihtiyacı da yeniden şekilleniyor.
“10 kat” girişimciler, maliyet düşürmede, dağıtımda, organizasyonda, müşteri yönetiminde, rakiplerinden en az 10 kat daha iyi olmak zorunda.
Bilaloğlu, önümüzdeki dönemde de büyümenin süreceğini ifade ediyor.
Türkiye, DHL Supply Chain açısından hem Avrupa'da hem dünyada çok öncelikli konuma sahip.
Oben Akyol, pazar payında kendilerini kuvvetli ikinci olarak gördüklerini söylüyor.
"Son yıllarda birçok yabancı marka Türkiye piyasasına girdi. Hepsi birilerinin rakibi oldu ama biz rekabetten sıyrıldık”
İlerleyen yıllarda Camper'in Türkiye'ye ilişkin daha büyük planları var.
Kodak’ın 32 yıl önce aldığı bu kararlar, yani “Biz iyiyiz, her şey yolunda” yaklaşımı, şirketi 2012 yılında iflas masasına taşıdı.
Türkiye’de 100 yıllık şirket sayısı bir elin parmaklarını geçmiyor.
Girişim Kulübü’nün ilk etkinliğinde, alanında çığır açan Priceline’ın kurucusu Jeff Hoffman’ı dinleme şansını bulduk.
Yine dışarıda bir kariyer hedeflemiyorum, Yürekten bağlıyım.