Türkiye global Henkel dünyasında 2012'de en başarılı ülke oldu.
reklam sektörünü önemli ölçüde etkilemesini beklese de bu görüşte olmayanlar da var.
“Yaşananlardan dolayı bazı markalar medya planlarını hafifletti.
Reklam sektörü hızla farklılaşırken sektörün insan kaynağı ihtiyacı da yeniden şekilleniyor.
“Yaratıcı ama halk anlamaz klişesi reklamveren ve ajanslar için geçerliliğini yitirecek, zeki ve kaliteli işlerin şansı daha da artacak” diyor.
“10 kat” girişimciler, maliyet düşürmede, dağıtımda, organizasyonda, müşteri yönetiminde, rakiplerinden en az 10 kat daha iyi olmak zorunda.
Kodak’ın 32 yıl önce aldığı bu kararlar, yani “Biz iyiyiz, her şey yolunda” yaklaşımı, şirketi 2012 yılında iflas masasına taşıdı.
İlerleyen yıllarda Camper'in Türkiye'ye ilişkin daha büyük planları var.
"Son yıllarda birçok yabancı marka Türkiye piyasasına girdi. Hepsi birilerinin rakibi oldu ama biz rekabetten sıyrıldık”
Oben Akyol, pazar payında kendilerini kuvvetli ikinci olarak gördüklerini söylüyor.
Türkiye, DHL Supply Chain açısından hem Avrupa'da hem dünyada çok öncelikli konuma sahip.
Bilaloğlu, önümüzdeki dönemde de büyümenin süreceğini ifade ediyor.
Girişim Kulübü’nün ilk etkinliğinde, alanında çığır açan Priceline’ın kurucusu Jeff Hoffman’ı dinleme şansını bulduk.
Türkiye’de 100 yıllık şirket sayısı bir elin parmaklarını geçmiyor.
Son yıllarda web tabanlı yeni girişimlerden bazılarının, kendi şirketlerini kurma ve kendilerine müşteri bulmaktaki hızlarına hayran oluyorum.