Reklam sektöründe, dijital ve mobil mecralar son yıllarda ciddi bir ivme kazandı.
Kural'ın gelişiyle Trumps Towers'ta önemli bir değişim süreci başladı.
Son yılların en başarılı şirketlerinden Güney Koreli Samsung’un başarısı hepimizin dikkatini çekiyor.
İş hayatında başarısızlığın notu gerçekten sıfırdır ama bu notu almayı hak eden şirket sayısı da çok azdır.
Kendi şirketiniz hakkında nasıl fikirler geliştirebilirsiniz?
Aytaç Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Tekten, bulundukları kategorilerde pazardaki konumlarından memnun.
BCG'nin uzmanlarıyla global know-how'u Türkiye'ye getirdik.
Panço, 90 mağazasıyla 3 milyar dolarlık Türkiye çocuk giyim pazarının en önemli oyuncularından biri.
Pınar Özyiğit'in sunduğu sonuçlara göre kadınların markalardan beklentileri şöyle...
“Büyük katma değer sağlayacak buluşlar için eğitim sistemimiz uygun değil”
İlk kez 2005 yılında başlatılan Effie Türkiye Reklam Etkinliği Ödülleri’ne bu yıl rekor düzeyde bir katılım oldu.
Siber suçluların yaygın olarak 8 zayıf noktadan saldırıldığına dikkat çekiliyor.
Ülkemizde hane halkı harcamalarının yüzde 35’i, yani 348 milyar TL kartlı ödemelerle gerçekleşiyor.
Aksigorta tarafından, araştırma şirketi Nielsen’a yaptırılan “Afet Bilinci Araştırması”nın çok çarpıcı sonuçları var,
“Eğer mevcut çalışanlarınızla yeniden iş görüşmesi yapmak ve işe almak için 3 ay süreniz olsaydı, ne kadarını asla işe almazdınız?”