Perol Ofisi'nin yeni reklam kampanyası Tütrkiye'nin her yerinden olumlu yorumlar aldı.
2 yıllık bir moladan sonra Şekerbank, şimdi çarpıcı bir reklam kampanyasıyla ekranlarda yer alıyor.
Hakan Senbir, MUST adını taşıyan bir strateji geliştirmiş.
"Benden sonra devam kitabı" dönüşümün temelinin atılmasının hikayesidir.
13’üncü Araştırma Zirvesi kapsamında önde gelen kuruluşlarının yöneticileri deneyimlerini paylaştı.
Meriç Uluşahin, esnek vade seçenekleri bu yıl da üretenin yanında olacaklarının altını çizdi.
Plouffe, “Online Pazarlama Teknikleri ve Kazanmak İçin Cesaret” başlıklı bir konuşma yaptı.
Ahmet Pura, önümüzdeki dönem için Reklamverenler Derneği Başkanı olarak seçildi.
Reklamverenler dernekleri, gazete tiraj ölçümleriyle ilgili bir açmazı çözmeye çalışıyor.
Bankacılık, sosyal sorumluluk ve konut kredileriyle ilgili haberler...
Hatayı kabul etmemek, bütün suçu rakiplere atmak şirketin sonunu getirir.
Özlem Fidancı, sağlık ve iyi yaşam alanında lider marka olmayı amaçladıklarını söylüyor.
Erkıran, büyük emek verdiği MediaCom’dan ayrılarak kendi şirketi People’ı kurdu.
Doluca'daki en büyük değişim, 1,5 yıl önce aile üyelerinin yönetim kurulu kadrosuna geçmesi olmuş.
Çinli Chery Türkiye'de 500 milyon dolarlık yatırım yapabilir.