SEKTÖRLER

Diğer Sektörler

İkinci Acıman’ın Hedefi Çok Büyük

  Manajans, 63 yıl önce Eli Acıman tarafından kuruldu. Uzun yıllar sektörün okulu gibi oldu, çok sayıda ajansı bünyesinden çıkardı. Ancak, 1990’lı yıllardaki rekabet Eli Acıman’ın yaşlanmasıy...

1 MAYIS, 2007

Diğer Sektörler

Yabancıların Evlilik Talebi İkiye Katlandı!

  Son iki yıldır Türkiye’de şirket satın almak veya ortak bulmak isteyen yatırımcı sayısı o kadar hızla arttı ki, danışmanlar bu talepleri karşılamakta zorlandılar. Birçoğu 2006’da kendilerin...

1 MAYIS, 2007

Diğer Sektörler

“Çok Uluslu Şirket Modeli Yaratacağız”

Son dönemde Türkiye’de yabancıların şirket satın almalarına tanık oluyoruz. Medyanın lideri Hürriyet ise bunun tersini yaptı, Doğu Avrupa ve Rusya’da büyük bir şirket alımına gitti. 336.5 milyon do...

1 MAYIS, 2007

Diğer Sektörler

Ekosistem Liderleri!

Şirketlerin sahip oldukları gücün en büyük göstergesi yarattıkları ekosistemler. Bugün pek çok başarılı şirket ekosistemleriyle birlikte büyüyor, yarattıkları katma değeri artırıyor. Dünyada 1 mily...

1 NİSAN, 2007

Perakende

Bir Haftada İki Mağaza!

Advance Auto Parts, Bed Bath&Beyond, AutoZone gibi şirketlerin de aralarında bulunduğu dünyanın en agresif perakendecileri ayda 8’den fazla yeni mağaza açıyor. Dünyadaki kadar olmasa bile Türk ...

1 NİSAN, 2007

Diğer Sektörler

Alametifarika Neyi Hedefliyor?

Alametifarika, tam 3 yıl önce bir grup yaratıcının elinde hayata geçti. Kısa sürede büyük yol aldı, televizyona en çok iş yapan ajanslar listesinde birinci sıradan inmedi. Ajans Başkanı ve Yaratıcı...

1 NİSAN, 2007

Diğer Sektörler

“Danışmanlar Yanılttı, Tekstilde Zaman Kaybettik”

Sabancı Holding Tekstil Grubu Başkanı Yakup Güngör, Sabancı Holding’in tekstildeki stratejilerini “üretimi ve ikmali globalleştirmek” ve “dikey entegrasyon” olarak açıklıyor. Hedefi ise lokal şirke...

1 NİSAN, 2007

Diğer Sektörler

16 Dev Şirketin 2007 Yatırım Planı

Aralarında Sabancı Holding, Tesco Kipa, Tofaş, Ford Otosan gibi şirketlerin de bulunduğu öncü 16 şirket 2007’de 3 milyar 17 milyon dolarlık yatırım yapacak. Bu şirketler 2007’de yaklaşık 20 bin kiş...

1 NİSAN, 2007

Teknoloji

E-Perakendede Şaşırtan Büyüme

Hepsiburada.com, estore.com.tr, hemalhemsat.com, gittigidiyor.com, yemeksepeti.com ve diğerleri… Yıllardır online perakendecilikte gerçekleşmesi beklenen patlamayı nihayet yarattılar. 2000 yılında ...

1 MART, 2007

Teknoloji

Geleceğe Yolculuk

Geçtiğimiz ay İspanya’da Barselona’da düzenlenen 3GSM World Congress (3GSM Dünya Kongresi) sadece mobil iletişim sektörüne yön veren bir organizasyon olmakla sınırlı kalmıyor. Reklamdan içeriğe, te...

1 MART, 2007

Diğer Sektörler

Rekor Liderliği Nasıl Korudular?

İş Bankası, Ülker, Arçelik, İpana, Pınar, Vitra ve diğerleri… Çoğu Türkiye’de kurulduğu ilk yıldan itibaren pazar liderliğini hiçbir rakibine kaptırmadı. İş Bankası, tam 83 yıldır özel bankacılığın...

1 MART, 2007

Diğer Sektörler

“Türkiye’de Bizim İçin 2 Önemli Fırsat Var”

Bundan 22 yıl önce küçük bir plastik atölyesinde temelleri atılan WPP, bugün dünyanın ikinci en büyük iletişim grubu. 11 milyar dolar gelire ve yüz binlerce çalışana sahip. Bünyesinde Y&R, Ogil...

1 MART, 2007

Diğer Sektörler

Üretimde Paradigma Değişiyor!

Otomotiv, TV, beyaz eşya, hazır giyim gibi ihracatçı sektörlerin üretim modelleri ithalata bağımlı bir yapı sergiliyor. Üretimin kimyası, temel yapısı değişiyor. “Üretimde paradigma yenilenmesini” ...

1 MART, 2007

Perakende

Migros’un 2009 Planı

Türkiye’nin perakende devi Migros, 2006 yılını, birleşmenin getirdiği gücün üstünde bir büyüme ile kapattı. Ciroda 4.8 milyar YTL, mağaza sayısında da 878 düzeyi yakalandı. Genel müdür Aziz Bulgu, ...

1 ŞUBAT, 2007

Diğer Sektörler

Oyunun Kuralları Yeniden Yazılıyor

Türkiye’de büyüklüğü 12 milyar dolar olan hazır giyim pazarına yabancı markaların girişi son 2 yıldır çok hızlandı. 2006 yılında yabancı giyim markalarının Türkiye’de 1 milyar dolarlık bir pazara u...

1 ŞUBAT, 2007