SEKTÖRLER

Diğer Sektörler

Hızlı Büyüme Şampiyonları

Beyaz eşyada bulaşık makinesi, bilgisayarda dizüstü modeller ve kameralı cep telefonları, son dönemde sektörlerinin en hızlı büyüyen segmentleri… Sektör içindeki payları düşük olmasına rağmen...

1 EYLÜL, 2006

Diğer Sektörler

Hızlı Yerlilere Teklif Yağıyor

Reklam sektöründe yerli olmak bağımsız olmak demek. Dev networkler karşısında bağımsız, hızlı ve esnek olmanın avantajını yaşayan yerli reklam ajansları dünya genelinde önem kazanıyor. Büyük reklam...

1 EYLÜL, 2006

Diğer Sektörler

Çöpçatanlar’ın Hedefinde Ne Var?

Türkiye’de son birkaç yıldır müthiş bir “satın alma” ve “ortaklık” rüzgarı esiyor. Bir yandan yurtdışından talep var, diğer yandan da ülke içinde yoğun işlemler gerçek...

1 AĞUSTOS, 2006

Diğer Sektörler

79 Reklamcının Yeni Manifestosu

TBWA-İstanbul son 5 yılda çok çalıştı. 6’ncı yılda ise yorgun düştü. Bu nedenle ajans bünyesinde yeniden yapılanma süreci başlatıldı. Ajansın otobiyografisi niteliğinde kitap bu dönemin ürünü...

1 AĞUSTOS, 2006

Diğer Sektörler

Reklam Dostu Sektör Hangisi?

ABD’de tüketici finansmanı şirketleri, alkollü içecek, şekerleme ve kişisel bakım ürünleri sektörleri, cirolarının önemli bir bölümünü reklama ayırıyor. Türkiye’de benzer rakam ve istat...

1 AĞUSTOS, 2006

Diğer Sektörler

“Yeni Fikirlerle”Hızlı Büyüdüler

Capital 500 listesinin üst sıralarında yer alan şirketlerin tek meziyeti, büyük cirolara sahip olmaları değil. Petrol Ofisi, Turkcell, Aygaz, Ford Otosan gibi dev şirketler aynı zamanda, şirket içi...

1 AĞUSTOS, 2006

Gıda

Türkiye, Büyümemizde Anahtar Rol Üstleniyor

Coca-Cola, dünyanın en büyük gazlı içecek şirketi. Son yıllarda sektörde yaşanan daralma nedeniyle ürün kategorisinde genişlemeye gitti. Sadece 2005?de binin üzerinde çeşidi portföyüne ekledi. Bu y...

1 TEMMUZ, 2006

Teknoloji

İkinci Dalga Güçlü Geliyor

90?lı yılların sonunda internet, yeni ekonominin gelişen mucizesiydi. Büyük yatırımlar yapıldı, yüksek bahislere girildi. 2000?li yıllara gelindiğinde ise hayaller bir ölçüde suya düştü. İnternet ç...

1 TEMMUZ, 2006

Diğer Sektörler

Orta Segment Düşüyor, Ucuz Ve Lüks Yükseliyor

Michael J. Silverstein, Boston Consulting Group?un kıdemli başkan yardımcısı. Son kitabı ?Treasure Hunt: Inside the Mind of the New Consumer? (?Hazine Avı: Yeni Tüketicinin Aklı?) ile tüketimdeki d...

1 TEMMUZ, 2006

Otomotiv

Üçüncü Kuşaktan Porsche?un Sırları

Dr. Wolfgang Porsche, lüks otomobil segmentinin öncü şirketi Porsche?un yönetim kurulu üyesi? Ailede üçüncü kuşağı temsil ediyor. 1931?de yola çıkan markanın başarısında kilit rolü, ?ailenin işi pr...

1 TEMMUZ, 2006

Diğer Sektörler

Türkiye'nin Büyümesini Kaçırmamak İçin Geldik

Publicis Group, dünyanın 4?üncü büyük iletişim network?ü. Son 6 yılda dünya çapında yaptığı dev birleşme ve satın almalarla dikkat çekti. Son olarak Türkiye?de 20 yıldır işbirliği içinde olduğu Yor...

1 TEMMUZ, 2006

Diğer Sektörler

Rekabet Artınca Yağmur Da Hızlandı!

Son birkaç yıldır etkisi daha net görülmeye başlandı. Şirketler faaliyette bulundukları her kategori için yeni ürün sunumunda atağa geçmiş durumda. Ülker, Eti, Unilever, Frito Lay gibi dev hızlı tü...

1 TEMMUZ, 2006

Diğer Sektörler

“Günlük Şık Giyimde Müthiş Büyüme Var”

Anna Zegna, dünyanın en önemli lüks erkek giyim markaları arasında yer alan Ermenegildo Zegna’nın kreatif direktörü. Şirketin 60’ı aşkın ülkedeki mağaza operasyonlarıyla ilgileniyor. Ma...

1 TEMMUZ, 2006

Gıda

“Turkey has assumed a key role in our growth”

Coca Cola has launched a new campaign this year. Turkey was chosen for the launch of this first global campaign of the 21st century. Vice President Marc Mathieu explains the reasons for this choice...

1 TEMMUZ, 2006

Diğer Sektörler

Competition increases the deluge of product launches!

Companies have gone on the offensive, launching new products in every category in which they are active, most noticeably giant rapid producers of consumer groups such as Ülker, Eti, Unilever and Fr...

1 TEMMUZ, 2006