PAZARLAMA TAKTİKLERİ

Al Ries


Pazarlama Taktikleri


PAZARLAMA TAKTİKLERİ

20 AĞUSTOS, 2015

PAZARLAMA TAKTİKLERİ

21 TEMMUZ, 2015

PAZARLAMA TAKTİKLERİ

22 NİSAN, 2015

PAZARLAMA TAKTİKLERİ

19 MART, 2015

PAZARLAMA TAKTİKLERİ

2 MART, 2015


GELENEKSEL MEDYA ÖLMEDİ

Şimdi 10 yıllar sonra televizyon halen önde gelen reklam aracı. Peki onun yerini dijital reklamcılık alacak mı? Belki, ama bu süreç biraz daha vakit alabilir. Hayatta hiçbir şey çabucak değişmez.

11 KASIM, 2014

SADECE AMBALAJLA FARK YARATAMAZSINIZ

Bir fark yaratmanın bin bir türlü yolu var. Ancak bir fark yaratmaksızın, sırf çok kaliteli bir ambalajınız var diye kendi şirketinizi rakiplerinizden ayrıştırmanız çok zor.

19 EKİM, 2014

ZİHNE GİRMEK GÖRSELLİKTEN GEÇER

Her ne kadar ortalıkta nöro pazarlama teknikleri hakkında çok fazla konuşuluyor olsa da şahsen ben bu gibi teknikleri kullanarak başarılı olmuş marka bilmiyorum.

21 EYLÜL, 2014

HEDEF GENÇLERSE, SOSYAL MEDYAYA YATIRIM YAPIN

Eğer hedef pazar ergenler ise o zaman bir sosyal medya programı genellikle iyi bir strateji olabilir.

19 AĞUSTOS, 2014

NEYİ ANLATMAK İSTİYORSANIZ ONU YANSITIN

Bir şirket güçlü bir görsel çekiç yarattıktan sonra o görseli yaptığı her şeyde kullanmalı. Örneğin Coca-Cola, o ince belli klasik şişesini teneke bira kutularında, kupalarda, ilan panolarında, dağıtım kamyonlarında, reklamlarda ve hatta yöneticilerin kartvizitlerinde bile kullanıyor.

22 TEMMUZ, 2014

TEK BİR MARKA ALTINDA KAÇ ÜRÜN SATMALI?

Global Yeni Ürünler Veritabanı’na her ay dünya genelindeki 49 ülkeden yaklaşık 20 bin yeni ürün giriyor. Hemen hemen her kategoride benzer bir durumla karşılaşırsınız. Her yıl piyasaya yığınla yeni ürün sürülüyor.

10 HAZİRAN, 2014

ODAĞINIZI DARALTIN

Pazarlama işinin kapsamını asla geniş tutmamaları yönünde oluyor. Böylece markanın “odağını daraltmaya” ve bir şeyler simgelemeye yoğunlaşıyorlar.

10 HAZİRAN, 2014

PAZARI KÜÇÜK ÜRÜNLERDE MARKALAŞMA

Ay çöreği pazarıyla ilgili iki tane temel sorun var, Bunlardan ilki bir ay çöreği markasının pazar payının nasıl artırılacağı...

26 MAYIS, 2014

GİRİŞİM SERMAYESİ ŞİRKETLERİ NEYE ÖNEM VERİR?

Bir girişim sermayesi şirketinin ilk yapması gereken iş, kategorinin o anda hangi aşamada olduğunu tespit etmektir.

26 MAYIS, 2014

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.