ANLAŞMA SONA ERDİ
Kısa bir süre önce Publicis Groupe, Türkiye’deki Saatchi&Saathci’yi bünyesine kattı. Aslında bu, dışarıdan algılandığı gibi tam bir satın alma işlemi olmadı. Çünkü Saatchi&Saatchi zaten Publicis Groupe bünyesinde faaliyet gösteren bir markaydı. Ancak Türkiye’deki Saatchi&Saathci network’ten bağımsız olarak sadece isim hakkını kullanıyordu. Bu anlaşma sona erince Saathci global yönetimi, Türkiye’de kendi markasını kendi network’ünde büyütme kararı aldı.
İLK DEFA YAPILACAK
Saatchi & Saatchi CEO’su Lize Karaboğa da “Biz bir satın alma yapmadık. Bizim yönetimimizde Saatchi & Saatchi aslında gerçek anlamda Türkiye’de ilk defa yapılanacak. Önceliğimiz Saatchi& Saatchi markasının gerçek DNA’sını Türkiye’de yaşatmak. Elbette büyümek her zaman gündemimizde olacak ama asıl amaç, yaratıcılığımızla global ve yerel platformda iz bırakmak. Bu yolda hizmet verdiğimiz markalarımızın Türk insanının gönlünde ve aklında birer ‘lovemark’ olarak yer almasını sağlarken sonuç odaklı işlerle katma değer yaratmak istiyoruz” diyor.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?