DUYGUSAL TON
Türk Hava Yolları son dönemde yaptığı reklam kampanyalarıyla dikkat çekiyor. THY’nin “Hayalleriyle Büyüyen Tüm Çocuklara” sloganlı reklam filmi, Lowe İstanbul tarafından hazırlandı. Bu reklam filmi Cannes’da The Gunn Report’ta ödül alacak işler arasına girdi. Bu, Türk reklam tarihinde bir ilk.
ÖNCELİK TÜRKİYE
Kampanyanın yaratıcısı Lowe İstanbul Müşteri İlişkiler Direktörü Zeynep Soydaner Palpas, kendilerine Türk Hava Yoları’nın Türk insanıyla arasındaki duygusal bağı daha da güçlendirmesi konusunda brief verildiğini açıklıyor. “Türk Hava Yolları, tüm havayolları şirketleri arasında, dünyada en çok destinasyona uçan havayolu.
Bu gücün, Türkiye’de her yere uçuyor olmasının önünü kapatmasını istemiyorduk. İsteğimiz, önceliğimizin Türkiye olduğunu anlatmaktı. Bu reklam filmi, özümüzü asla unutmadığımızın ve olduğumuz her yere bu özden gelen değerlerimizi taşıdığımızın altını çiziyor” diyor.
EVRENSEL DEĞERLER
Çocukların masumiyetinden başlayarak filmin tamamen doğal ve evrensel değerlere dayalı olması, izleyen herkesin kalbine dokunmasına neden olmuş. Palpas, filmin yayına girmesiyle birlikte ilk 3 saatte #hayaledince başlıklı hashtag ile Twitter, Facebook ve Instagram üzerinden 23 bin 600 paylaşım gerçekleştiğini paylaşıyor. “Üstelik yorumların yüzde 96’sı olumluydu. İlk 3 günde film 2 milyon kez izlenildi. İlk 10 günde 45 binin üzeri paylaşım oldu” diye de ekliyor.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?