Yeni ürünlerin ilgiyle karşılanması, bu alanda yıllardır düşük seyreden kâr marjını yukarı çıkarmada kaldıraç olarak görülüyor. Faktoring tarafında da KOBİ’lere yönelen şirketler, kârlılıkta bir adım öne çıkıyor.
Denizbank KOBİ ve Tarım Bankacılığı Grubu Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Sun’la, DenizBank’ın KOBİ’lere yönelik sunduğu yenilikçi çözümlerini, bu alandaki çalışmalarını ve hedeflerini konuştuk.
Faktoring şirketleri 2014 yılı için işlem hacminde yüzde 13 ila 40 arasında büyüme hesapları yapıyor. Önümüzdeki yıl ivme, KOBİ segmenti ve ihracat faktoringinden gelecek.
Bankaların KOBİ sevdası, bir salgın gibi diğer finans alanlarına da bulaştı.
Son dönemde sigortadan leasinge, finans sektöründe adeta bir KOBİ seferberliği yaşanıyor.
Bankacılık sektöründe özellikle son yıllarda KOBİ bankacılığına yöneliş var.
Türkiye'nin başarılı KOBİ'leri, onları bugüne getiren stratejilerini ve çözüm bekleyen problemlerini anlattı.
Dilek Hanif, KOB�� olarak pazarlama, satış ve insan kaynakları alanında sorunlar yaşadığını söylüyor.
"5 yıldız" markasının sahibi Altınkaya Et'in hikayesi, 1970'lerde Beyoğlu Balık Pazarı'nda başladı.
Doğan, başarısını hesapsız-kitapsız iş yapmamaya bağlıyor.
Bankacılıkta KOBİ segmentinde kıyasıya bir rekabet yaşanıyor.
Hüseyin Çomu, Çukurova bölgesine örnek olan başarılarını şöyle anlatıyor
Türkiye'de bankalar Kobi'leri 2001 krizinden sonra keşfetti.
Yeni dönemde küçük dilimdeki şirket sayısı artacak,rekabet bugünkünden de zorlu olacak.
KOBİ bankacılığı sadece Türkiye’de değil dünyada da yükselişte. Yapılan araştırmalar global pazarda bankaların gelirlerinin ortalama yüzde 16’sının KOBİ bankacılığından geldiğini gösteriyor. 2006 s...