İş dünyasında gücün tanımı sürekli değişiyor.
Marka değeri şirketlerin en önemli varlığı haline geliyor.
Ford, Turkcell, THY, Yıldız Holding, Kiğılı ve diğerleri...
IC Holding, 10 yıl önce 100 milyon dolarlık bir şirket iken hızlı bir büyüme temposuyla 2010'da 1,3 milyar dolarlık ciroya ulaştı.
Bugün dünyanın dört bir yanında yüzlerce fabrikasız şirket mevcut.
"Değişimi, demokrasiyi istemeyenler" olarak nitelendirdiği bazı TÜSİAD üyelerini sıkı şekilde eleştiriyor
Uzmanlar, "Hedef zor olmalı, imkansız değil" derken, CEO'lar yaşadıkları stresi reddetmiyor.
E-ticaret dünyada olduğu gibi Türkiye'de hızlı bir gelişim sürecinde.
İnternet üzerinden alışverişin son yıllarda arttığını rakamlar doğruluyor.
E-ticaretin artan satış hacmi ve tüketici alışveriş alışkanlıklarının internet trendine uymasıyla, holdingler de bu duruma kayıtsız kalmadı.
E-ticaret son yılların en hızlı büyüyen alanlarından biri.
Türkiye e-ticaret pazarı hızlı bir büyüme performansı sergiliyor.
"İnteraktif pazarlamanın en önemli avantajı pazarlama iletişiminin maliyetini azaltması"
"Hayalim, Yıldız'ı en farklı ürünlerle para kazanan şirket yapmak"
Son birkaç yıldır iş dünyasında transfer trafiğinde kayda değer bir düşüş gözleniyor.