E-ticaret dünyada olduğu gibi Türkiye'de hızlı bir gelişim sürecinde.
İnternet üzerinden alışverişin son yıllarda arttığını rakamlar doğruluyor.
E-ticaretin artan satış hacmi ve tüketici alışveriş alışkanlıklarının internet trendine uymasıyla, holdingler de bu duruma kayıtsız kalmadı.
E-ticaret son yılların en hızlı büyüyen alanlarından biri.
Türkiye e-ticaret pazarı hızlı bir büyüme performansı sergiliyor.
"İnteraktif pazarlamanın en önemli avantajı pazarlama iletişiminin maliyetini azaltması"
"Hayalim, Yıldız'ı en farklı ürünlerle para kazanan şirket yapmak"
Son birkaç yıldır iş dünyasında transfer trafiğinde kayda değer bir düşüş gözleniyor.
Eller cepte yürümek, koridorda koşmak, tırnakları uzatmak, el sakası yapmak hatta taze çiçekleri ofise sokmak yasak...
Düşen enflasyon, azalan faiz getirişi bankacılıkta oyunu değiştirdi.
Bankasürans yani banka sigortacılığı yükselişini sürdürüyor.
"İnsan bir süre sonra acaba dışarıda neler var diye merak etmeye başlıyor..."
Milyar dolar ciroya ulaşmak sadece Türkiye'de değil, tüm dünyada devler ligine adım atmanın anahtarı.
Denizcilik, büyük patronların gözde yatırım alanlarından biri.
Son yıllarda her ne kadar hizmet sektörü öne çıksa da imalat Anadolu'da kendini gösteriyor.