E-ticaretin artan satış hacmi ve tüketici alışveriş alışkanlıklarının internet trendine uymasıyla, holdingler de bu duruma kayıtsız kalmadı.
E-ticaret son yılların en hızlı büyüyen alanlarından biri.
Türkiye e-ticaret pazarı hızlı bir büyüme performansı sergiliyor.
"İnteraktif pazarlamanın en önemli avantajı pazarlama iletişiminin maliyetini azaltması"
"Hayalim, Yıldız'ı en farklı ürünlerle para kazanan şirket yapmak"
Son birkaç yıldır iş dünyasında transfer trafiğinde kayda değer bir düşüş gözleniyor.
Eller cepte yürümek, koridorda koşmak, tırnakları uzatmak, el sakası yapmak hatta taze çiçekleri ofise sokmak yasak...
Düşen enflasyon, azalan faiz getirişi bankacılıkta oyunu değiştirdi.
Bankasürans yani banka sigortacılığı yükselişini sürdürüyor.
Global dalga Türkiye ekonomisine ilk anda bir "soğuma" etkisi yarattı mı? 2011'in ikinci yarısına ve 2012 yılına ilişkin bütçe ve hesaplar değişecek mi?
TÜSİAD, 40 yıllık tarihi boyunca önemli bir değişim yolculuğu yaptı.
İş dünyasında gücün tanımı sürekli değişiyor.
Krizle birlikte durulan satın alma işlemlerinde önemli bir hareketlilik var.Bu yılın sonunda işlem hacminin 30 milyar doları bulacağı düşünülüyor
Marka değeri şirketlerin en önemli varlığı haline geliyor.
"İnsan bir süre sonra acaba dışarıda neler var diye merak etmeye başlıyor..."