Pazarlama

PAZARLAMA RÖNESANSI
Pazarlama

PAZARLAMA RÖNESANSI

Regis McKenna, dünyanın önde gelen pazarlama gurularından... Yeni kitabı “Total Access” (Sınırsız Erişim) adlı kitabı ile Batı dünyasında büyük yankı uyandırdı. En büyük ilgiyi de, “Bugüne kadar bi...

1 TEMMUZ, 2002

ÖYLESİNE TÜKETİM
Pazarlama

ÖYLESİNE TÜKETİM

Hepimiz alışveriş, tüketim eğilimlerindeki değişimin farkındayız. Özellikle kartlı yaşamla birlikte... Ancak, ünlü demogrofi uzmanı Michael J. Weiss, daha iyi bir değerlendirmeye sahip. O, yaşanan ...

1 HAZİRAN, 2002

USTASINDAN SATIŞ DERSLERİ
Pazarlama

USTASINDAN SATIŞ DERSLERİ

Dr. Kerry Johnson / Satış Gurusu   Dr. Kerry Johnson, ABD’nin önde gelen satış gurularından... Bir işletme psikologu... Satış ve pazarlama danışmanlığı yapıyor.  “Paylaşılamayan konuşm...

1 HAZİRAN, 2002

SONRADAN GELENE DİKKAT
Pazarlama

SONRADAN GELENE DİKKAT

Yönetim uzmanları ve sektörleri yakından tanıyanlar hep uyardılar. Bu konularda kitaplar da yazıldı. Ancak, iş dünyası tarihi benzer örneklerle dolu... “Ben liderim, kimse beni geçemez” yaklaşımınd...

1 HAZİRAN, 2002

ÖZEL GÜNLER EKONOMİSİ
Pazarlama

ÖZEL GÜNLER EKONOMİSİ

Önceleri sadece, bayramlar vardı. Onu Anneler Günü’nün yükselişi izledi. Son yıllarda ise Sevgililer Günü ve Yılbaşı en çok önem verdiğimiz günler arasında yer alıyor. Özel günlerden bahsediyoruz. ...

1 MAYIS, 2002

TÜKETİCİ NORMALE DÖNECEK
Pazarlama

TÜKETİCİ NORMALE DÖNECEK

Doç. Dr. Sibel Kalaycıoğlu / ODTÜ Sosyoloji Bölümü Öğretim Üyesi   Ona göre her şey deprem sonrasına benziyor... “Hiçbir şey eskisi gibi olmayacak” değerlendirmelerini bu nedenle anlamlı bu...

1 MAYIS, 2002

MÜŞTERİNİN AŞK ANALİZİ
Pazarlama

MÜŞTERİNİN AŞK ANALİZİ

Araştırmalar, artık müşteriyi sadece elde tutmanın yeterli olmadığını gösteriyor. Onları daha kârlı müşteri haline getirmek istiyorsanız, sadakat ve harcama seviyelerini tıpkı bir hafiye gibi yakın...

1 MAYIS, 2002

BENZEME SENDROMU
Pazarlama

BENZEME SENDROMU

Saptama, Copernicus adlı araştırma şirketinin büyük çalışmasında ortaya çıktı. Sadece, listede yer alan şirketleri değil, bütün dünyayı ilgilendiriyor. Milyarlarca dolarlık değere ulaşan markalar i...

1 MAYIS, 2002

PAZARLAMADA YENİ PARADİGMA
Pazarlama

PAZARLAMADA YENİ PARADİGMA

  Prof. Philip Kotler / Pazarlama Gurusu   Profesör Philip Kotler’i artık herkes tanıyor... Pazarlamanın tartışmasız “bir numaralı gurusu”... “Marketing Moves” (Pazarlama Hareketleri)...

1 MAYIS, 2002

YENİ DÖNEMİN 7 ANA EĞİLİMİ
Pazarlama

YENİ DÖNEMİN 7 ANA EĞİLİMİ

Son dönemde herkes değişimden söz ediyor. Özellikle de ABD’deki saldırı ve ekonomik durgunluktan sonra... Türkiye’de de kendini hissettiren bu iki olay, tüketicileri derinden etkiledi. Satın almada...

1 MART, 2002

MÜZEDEN GELEN DERS
Pazarlama

MÜZEDEN GELEN DERS

Robert McMath, yeni ürün geliştirme ve pazarlama uzmanı. Ancak, hiçbir uzmanda olmayan bir özelliğe sahip. ABD’de kurduğu “Yeni Ürün Müzesi” ile dikkatleri üzerine topluyor. 37 yılda, 70 bin başarı...

1 MART, 2002

ŞAİRANE PAZARLAMA
Pazarlama

ŞAİRANE PAZARLAMA

Prof. Gerald Zaltman / Harvard Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Gerald Zaltman, Harvard üniversitesi öğretim üyelerinden. Tatil için gittiği Nepal’de fotoğraf çekmek istedi. Şimdi çok ünlü olan “...

1 MART, 2002

FARKLILAŞMAYI ANLAMA ZAMANI
Pazarlama

FARKLILAŞMAYI ANLAMA ZAMANI

Prof. Dr. Arman Kırım / FED Training Yönetim Kurulu Başkanı İş dünyasında onlarca şirket, yüzlerce yöneticiye eğitim veren Arman Kırım, mart ayında çok önemli bir konuda konferans verecek. Capita...

1 MART, 2002

“İLK ÜÇ” KURALI
Pazarlama

“İLK ÜÇ” KURALI

Jagdish Sheth ve Rajendra Sisoda isimleri büyük bir olasılıkla tek başına bir şey ifade etmiyordur. ABD’li iki profesörü farklı kılan, geçtiğimiz günlerde yayınladıkları kitap oldu. Yılların emeğiy...

1 ŞUBAT, 2002

BENİM MÜŞTERİM ÇOK DAHA KARLI
Pazarlama

BENİM MÜŞTERİM ÇOK DAHA KARLI

İşin sırrı, ünlü pazarlama gurusu Don Peppers’in değerlendirmesinde yatıyor. Ona göre, pazarlama, karlı müşteriyi çekme sanatıdır. İşte bu gerçeği, özellikle son yıllarda gören şirketler, karlı ola...

1 OCAK, 2002

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.