İşte Türkiye’nin önde gelen CEO’larından kendini yenileme ve güncel kalma sırları…
İşte şirketlerin ürün bazında sürdürülebilirlik karnesi…
Dolar kuru ve enflasyon karşısında ücretlerdeki erimeyi durduramayan şirketler yan haklar ve prim sistemlerini revize ediyor...
Mart 2020’deki ani salgın dalgasıyla birlikte kimi şirket kalıcı kimi de geçici olarak evlere çekildi. Bu süreçte uzaktan çalışma test edildi...
Unvan; bir dönem şirkete bağlılığı sağlama yöntemi olarak çalışanlara verilen bir hak gibi görülüyordu...
Uzmanlara göre doğru segment ayrımı, şirketlere ciro artışı ve rekabette ciddi avantaj olarak geri dönüyor...
Uzmanlar, içeriden yetişen, tüm fonksiyonları tanıyan, şirket kıdemi yüksek CEO, GMY ve CFO’ların çoğunlukla “koltuğunu en uzun süre koruyan C’ler” olduğunu düşünüyor...
Toplam 466 bin 569 kişinin çalıştığı 29 büyük grupta yaptığımız araştırmaya göre Z kuşağının iş dünyasına dahil olmasıyla pek çok şirkette 4 kuşak bir arada çalışıyor...
Pandemiyle müşterilerin marka algısı ve tüketim alışkanlıkları dönüşüme uğradı. Hemen her sektörde tüketici talebinde önemli değişimler yaşanıyor...
Pandemi öncesi döneme kıyasla yeni lansman sayısını azaltan 9 erteleyen ise sadece 8 şirket var. Bu tabloya bakarak şirketlerin pandemide “lansman dinamizmini” kaybetmediğini söylemek mümkün...
Pandemi sonrasında pek çok şirket yetenek havuzlarını yeni becerilerle geliştirmeye odaklanıyor. Geleceğin yetenekleri için yarışan şirketlerin beceri geliştirme yatırımları da artıyor...
Yeni dönemde CEO’lar eskiden delege ettikleri pek çok konuya önderlik etmeye başladı. İşe alım da bu alanlardan biri...
İK departmanları COVID-19 sonrasının yeni çalışma modelleri için kolları sıvamış durumda...
Öneriler doğrultusunda hazırladığımız “Çok Şapkalı CEO” listesinden yola çıkarak yeni dönemin CEO profilini çıkarmaya çalıştık.