“CEO seviyesinde değişim” trendi tüm dünyada yükselişte. Pandemiyle sınanan şirketlerde, liderlik anlayışı yeniden inşa ediliyor...
“Biz bir aileyiz, “sinerji”, “beyin fırtınası”, “farkındalık yaratmak”… Kurumsal hayattaki bu ifadelerin çoğu, artık pek çok lider için rahatsız edici klişelerden fazlası değil…
“Türkiye’nin En Mutlu İş Yerleri Araştırması”nda kendi kategorilerinde liderliği alan şirketler de bu anlamda yaptıkları projelerle ön plana çıkıyor...
“Esenlik kültürü en tepeden başlar” diyen Deloitte Global CEO Programı Araştırma Direktörü AnhPhillips ile işte sıkı bağlar kurmanın önemini ve liderin buradaki kritik rolünü konuştuk...
Aile şirketlerinde liderliğe hazırlık neredeyse çocukluk döneminde başlıyor. Sonrasında tüm stratejik departmanlarda yeni liderin deneyim kazanması da önemli...
Artık müşteriler pek çok kanaldan şirketlere ulaşıyor. Şirketler adeta temas rekoru kırıyor...
Sadece robotların çalıştığı “karanlık” fabrikalar, 5G sistemlerinin makinelere entegre edilmesi gibi pek çok yenilik söz konusu…
Pandemiyle gelen pek çok kriz ve ihtiyaç, özellikle İK alımlarında değişime neden oldu...
Araştırmalara göre küresel ölçekte her yıl şirketlerin yaklaşık yüzde 10’u ila 15’inde çeşitli nedenlerle CEO değişikliği yaşanıyor...
İşte Türkiye’nin önde gelen CEO’larından kendini yenileme ve güncel kalma sırları…
İşte şirketlerin ürün bazında sürdürülebilirlik karnesi…
Dolar kuru ve enflasyon karşısında ücretlerdeki erimeyi durduramayan şirketler yan haklar ve prim sistemlerini revize ediyor...
Mart 2020’deki ani salgın dalgasıyla birlikte kimi şirket kalıcı kimi de geçici olarak evlere çekildi. Bu süreçte uzaktan çalışma test edildi...
Unvan; bir dönem şirkete bağlılığı sağlama yöntemi olarak çalışanlara verilen bir hak gibi görülüyordu...