Son birkaç yılda teknolojik gelişmeler ve pandemi etkisiyle tüketicinin satın alma davranışları radikal şekilde değişti...
Araştırmalar, markaların önemli soruları yanıtlamasına ve işlerini büyütmek ve hedeflenen müşteri tabanına ulaşmak için en iyi stratejileri belirlemesine yardımcı oluyor...
Türkiye’de fark yaratan iş liderlerine, “Bugün genç bir girişimci olsanız hangi alanda iş kurardınız” diye sorduk. İşte yanıtlar…
Türk şirketleri sınırları aştıkça sınır ötesi istihdamları da hızla artırıyor...
İşte 8 başlıkta efsane CEO’lardan mükemmel CEO olma formülleri…
Türkiye’de 2021 yılında 1 yılını doldurmadan işini bırakanların oranı yüzde 52’ye ulaştı...
Dünyada ve Türkiye’deki olumsuz konjonktürel gelişmelerin alım gücüne yansıması derinleşiyor...
Araştırmalar açıkça gösteriyor. İK’da mevcut konjonktürde yaşanan en büyük sorunların başında yetenek açığı geliyor...
İşten ayrılmalarda pandemiyle birlikte gelişmiş ekonomilerde anormal artışlar yaşanıyor. Bu trend dünya literatürüne “Büyük İstifa” olarak girdi...
“CEO seviyesinde değişim” trendi tüm dünyada yükselişte. Pandemiyle sınanan şirketlerde, liderlik anlayışı yeniden inşa ediliyor...
“Biz bir aileyiz, “sinerji”, “beyin fırtınası”, “farkındalık yaratmak”… Kurumsal hayattaki bu ifadelerin çoğu, artık pek çok lider için rahatsız edici klişelerden fazlası değil…
“Türkiye’nin En Mutlu İş Yerleri Araştırması”nda kendi kategorilerinde liderliği alan şirketler de bu anlamda yaptıkları projelerle ön plana çıkıyor...
“Esenlik kültürü en tepeden başlar” diyen Deloitte Global CEO Programı Araştırma Direktörü AnhPhillips ile işte sıkı bağlar kurmanın önemini ve liderin buradaki kritik rolünü konuştuk...
Aile şirketlerinde liderliğe hazırlık neredeyse çocukluk döneminde başlıyor. Sonrasında tüm stratejik departmanlarda yeni liderin deneyim kazanması da önemli...
Artık müşteriler pek çok kanaldan şirketlere ulaşıyor. Şirketler adeta temas rekoru kırıyor...