YÖNETİM

TUNCAY ÖZİLHAN’DAN GENÇLİK SIRLARI
Pazarlama

TUNCAY ÖZİLHAN’DAN GENÇLİK SIRLARI

Özilhan'ın liderliği, diğer yöneticilere ve şirket geneline gençlik ve canlılık aşılıyor.

17 TEMMUZ, 2015

UNILEVER, İÇ DÜNYASINI GENÇLERE AÇIYOR
Pazarlama

UNILEVER, İÇ DÜNYASINI GENÇLERE AÇIYOR

www.discoverunileverturkey.com, öğrencilere şirket çalışanları hakkında bilgi edinme fırsatı sunuyor.

17 TEMMUZ, 2015

DONDURMA PAZARI GEÇEN YIL 750 MİLYON EURO’DA KALDI
Pazarlama

DONDURMA PAZARI GEÇEN YIL 750 MİLYON EURO’DA KALDI

Dondurma pazarı, yaz aylarıyla birlikte yeniden büyümeyi yakaladı.

17 TEMMUZ, 2015

ALİ TARAN’DAN, “VESTEL’İN ROBOTU ARÇELİK’İN ÇELİK’İNİ YENER” YORUMU!
Pazarlama

ALİ TARAN’DAN, “VESTEL’İN ROBOTU ARÇELİK’İN ÇELİK’İNİ YENER” YORUMU!

Ali Taran, “Geleceği Tasarlamak” programında bol esprili, renkli bir konuşma yaptı.

17 TEMMUZ, 2015

SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYONUN 5 KRİTİK YOLU
Pazarlama

SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYONUN 5 KRİTİK YOLU

Ram Nidumolu, C.K. Prahalad ve M.R. Rangaswami, sürdürebilirliğe 5 yoldan ulaşıldığını düşünüyor.

17 TEMMUZ, 2015

5X5X5’LE DAHA UCUZ, HIZLI YENİLİK
Pazarlama

5X5X5’LE DAHA UCUZ, HIZLI YENİLİK

SCHRAGE, yeni kitabı “Fikirlerin Ötesine Geçmek” ile şirketlere basit bir formül öneriyor.

17 TEMMUZ, 2015

DÜNYANIN MÜKEMMEL PERFORMANSLI CEO'LARI
Liderlik

DÜNYANIN MÜKEMMEL PERFORMANSLI CEO'LARI

Dünya genelinde 2 bine yakın CEO hakkında veri topladık. Üst basamaklarda kimsenin adını bile isimler var.

17 TEMMUZ, 2015

PAZARLAMA İÇİN YENİ BİR TASARIM
Liderlik

PAZARLAMA İÇİN YENİ BİR TASARIM

Şirketler geliştirici ilişki kurma süreçlerini radikal şekilde değiştirerek organize olmalılar.

17 TEMMUZ, 2015

LİDERLERİN YENİ YIL HESAPLARI
Pazarlama

LİDERLERİN YENİ YIL HESAPLARI

CEO'ların ajandasında neler var?

17 TEMMUZ, 2015

EN DEĞERLİ KOLEKSİYON
Yeni trendler

EN DEĞERLİ KOLEKSİYON

Son 10 yılda resim koleksiyoneri sayısında ciddi bir artış gözleniyor.

17 TEMMUZ, 2015

İNOVASYONCU DNA'SI
Liderlik

İNOVASYONCU DNA'SI

Gerçek inovasyoncuları diğerlerinden ayıran beş "keşfetme yeteneği".

17 TEMMUZ, 2015

UCUZA GİTMEYİN
Liderlik

UCUZA GİTMEYİN

Avrupalı indirim mağazaları sınıfı ABD'li perakendecileri geri kafalı görüyor.

17 TEMMUZ, 2015

TÜRBÜLANSTA BÜYÜYENLERİN SIRRI NEREDE?
Pazarlama

TÜRBÜLANSTA BÜYÜYENLERİN SIRRI NEREDE?

Prof. Sull, türbülansta başarılı olan şirketlerin stratejilerini öne çıkarıyor.

17 TEMMUZ, 2015

ZAMAN VAATLİ REKABET
Pazarlama

ZAMAN VAATLİ REKABET

Zamanın değerini anlayan şirketler, ürünlerde hız yarışına girdi.

17 TEMMUZ, 2015

"ÖZGÜN OLMAK, İŞ DÜNYASININ GERÇEĞİ"
Yeni trendler

"ÖZGÜN OLMAK, İŞ DÜNYASININ GERÇEĞİ"

Pine göre, yeni dönemde başarının yolu özgün ve samimi olmaktan geçiyor.

17 TEMMUZ, 2015