İşte fark yaratan pazarlama yöneticileri ve onların bu yıla damgasını vuran stratejileri…
"Şirketler, insanların daha iyi bir yaşam sürmesini sağlayabilmek için vardır.”
İyi gitmeyen işlerin, dönüşümü yönetememenin faturası pek çok şirkette CEO’lara kesiliyor...
Bunca yoğunluk içerisinde iş insanları dünyadaki gelişmeleri, sektörlerindeki yenilikleri nasıl ve hangi araçlarla takip ediyor? Bu soruyu pek çok isme sorduk ve birbirinden ilginç yanıtlar aldık...
İş dünyasının başarılı isimleri kullandıkları kelimeler kadar kullanmadıklarına da dikkat ediyor. “Asla”, “Bakarız”, “Bu iş olmaz”, “Elimden geleni yapacağım”…
iş liderlerine büyüme döneminde babalarıyla kurdukları ilişkinin bugün çocuklarıyla iletişimlerini nasıl şekillendirdiğini sorduk. İşte birbirinden ilginç yanıtlar…
İK’cılar, işyaşam dengesinin iyileştirildiği, kadınlara esnek çalışma koşullarının tanındığı kurumlarda bu durumun tersine çevrilebildiğini söylüyor...
Türkiye’de resmi olarak haftalık çalışma süresi 45 saat. Günlük mola sayısı ise yine yasalara göre öğle yemeği hariç 15’er dakikalık iki ara olarak düzenleniyor...
Reid Hoffman ve Chris Yeh, “Blitzscaling” (şimşek büyüme) isimli kitaplarında, bu inanılmaz modelin bileşenlerini anlatıyor. İşte detaylar...
2019’da iyi zam verenler, yüzde 20-25 arasında enflasyona yakın artış yapan şirketler olacak...
Sizin için zirvedeki iş liderlerine “iş sohbetlerinde en sık kullandıkları vurucu hikayelerini ve kıssadan hisse çıkarılsın diye verdikleri özel mesajları” sorduk. İşte birbirinden ilginç yanıtlar…
Yeni CEO’lar yenilik ve kârlılık getirebilecek, dijital dönüşümü başaracak, hızlı, çevik ve heyecanını kaybetmemiş daha genç yöneticiler arasından seçilmeye başlandı...
Bütçe yöntemlerinde “zero based” denilen sıfır tabanlı bütçelerin ağırlığı dikkat çekiyor, en çok nakit akışını ve maliyetleri kontrol etmek için çaba gösteriliyor...
En iyilerin pazarlama bütçelerinden yeni stratejilerine 2019 ajandalarını araştırdık...