Dijital

2015 SOSYAL MEDYA PLANLARI
Dijital

2015 SOSYAL MEDYA PLANLARI

Türkiye’nin sosyal medyada en fazla takipçiye sahip markalarının 2015 ajandaları oldukça yoğun. 2015 hedefleri arasında ilk sırada sosyal platformlarda daha aktif olmak yer alıyor. Sosyal medyada bulundukları kanal sayısını artıran markalar Vine, Snapchat ve Tinder gibi alternatif kanallara yönelmeyi sürdürüyor. Bu alanlarda daha samimi, sıcak bir dil kullanmak da “sosyal”açıdan gelişmiş markaların öncelikli hedefleri arasında…

19 MART, 2015

CAZ FESTİVALİNDE "DİJİTAL" HAREKET
Dijital

CAZ FESTİVALİNDE "DİJİTAL" HAREKET

24 yıldır düzenlenen Akbank Caz Festivali’ne bu yıl da ilgi yüksekti. 20 binin üzerinde cazseverin katıldığı festivalin tanıtımı da kendisi kadar büyük ilgi gördü. Festivalin tanıtımı için geleneksel iletişimin yanı sıra dijital kanalları da yoğun olarak kullandıklarını söyleyen Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, “24’üncü Akbank Caz Festivali süresince sosyal medyada yaptığımız içerik ortaklıkları genç ve sanatsever hedef kitleye ulaşmamızda büyük bir rol oynadı” diyor. Akbank’ın festival kapsamında farklı kanallarda gerçekleştirdiği paylaşımlar, 200 binin üzerinde beğeni aldı.

16 ŞUBAT, 2015

"SOSYAL MECRADA HİKAYECİ OLUN"
Dijital

"SOSYAL MECRADA HİKAYECİ OLUN"

Jan Rezab, dünyanın en büyük sosyal medya veri havuzlarından Socialbakers’ın kurucu ortağı ve CEO’su. 26 yaşında olmasına rağmen sosyal medyanın en önemli isimleri arasında gösteriliyor. Rezab’a göre sosyal medyayı etkin kullanan bir marka olmanın yolu, iyi bir hikaye anlatıcısı olmaktan geçiyor. İkincisi ise takipçileri iyi dinlemek. Rezab, Türk markalarını sosyal medyada İngiliz markalarına göre daha başarılı bulduğunu söylüyor. Ancak Facebook’ta duvarı kapalı şirket sayısının dünya ortalamasının üstünde olduğuna da dikkat çekiyor.

16 ŞUBAT, 2015

SOSYAL MEDYA KİME EMANET?
Dijital

SOSYAL MEDYA KİME EMANET?

Artık herkes bilincinde…Dijital bir dönüşüm yaşıyoruz. Bu nedenle tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de dijital pazarlamayı iletişim stratejisinin merkezine koyan markaların sayısı her geçen gün artıyor. Üstelik bu sayede önemli rekabet avantajı da elde ediyorlar. Bu markaların birçoğunun sadece sosyal medya için üst düzey kadrolar açması ise dikkat çekici. Örneğin sosyal medya yönetimi Yıldız Holding’de dijital pazarlama direktörlüğü, Akbank’ta dijital iletişim müdürlüğü, LCWaikiki’de ise sosyal medya müdürlüğü kapsamında yürütülüyor.

16 ŞUBAT, 2015

KALPLER SİNEMA İÇİN ATTI
Dijital

KALPLER SİNEMA İÇİN ATTI

Akbank'ın 10 yıldır gönülden desteklediği İstanbul Film Festivali, bu yıl 33. kez perdelerini açtı. 150 bin izleyiciye ulaşan festivalde Akbank ilk kez hayata geçirdiği inovatif bir digital projeyle sinemaseverlere ulaştı.

11 KASIM, 2014

HER İŞİN İÇİNE SOSYAL MEDYA DAHİL OLACAK
Dijital

HER İŞİN İÇİNE SOSYAL MEDYA DAHİL OLACAK

"Sosyal Bir Strateji: Sosyal Medyadan Nasıl Kâr Ederiz"adlı kitabıyla adından söz ettiren Mikolaj Jan Piskorski, şirketlere "like", "follower" sayısına odaklanmayı bırakmaları tavsiyesinde bulunuyor."Geri çekilin ve müşterileriniz arasında ilişki kurmanın yollarını bulun"diyor.

11 KASIM, 2014

İLHAM VEREN KAMPANYALAR
Dijital

İLHAM VEREN KAMPANYALAR

Şirketler yerelde ve globalde başarılı sosyal medya kampanyalarının ayak izini takip ederek, kendi özgün yollarını oluşturmaya çalışıyor. Öne çıkan sosyal medya çalışmalarının şifrelerini çözüp çalışma alanlarına uygulayabilecekleri kısımları örnek alıyorlar.

11 KASIM, 2014

SENARYONUN FİNALİ TWİTTER'DA YAZILDI
Dijital

SENARYONUN FİNALİ TWİTTER'DA YAZILDI

Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü’yle Akbank 10’uncu Kısa Film Festivali’nin tanıtım projesini konuştuk.

3 AĞUSTOS, 2014

SOSYAL MEDYA AJANSLARI YÜKSELİYOR
Dijital

SOSYAL MEDYA AJANSLARI YÜKSELİYOR

Sosyal medya ajanslarının sayısı 40'ı aşmış durumda. Ancak bu ajanslardan sektöre yön verebilecek konumda olanların sayısı 10'u geçmiyor.

3 AĞUSTOS, 2014

EN HEYECANLI YARIŞMALAR!
Dijital

EN HEYECANLI YARIŞMALAR!

Mesajını hızlı ve eğlenceli şekilde vermek isteyen markalar, hedef kitlesine ve amaca yönelik tasarlanan yarışmalarla sosyal medya üzerinden beklentilerine kavuşmaya çalışıyor. Bu heyecanlı yarışmaların markalara yaptığı katkılar ise uzmanlara göre saymakla bitmiyor...

1 HAZİRAN, 2014

KAMPANYAYI MOBİLDEN BAŞLATTIK
Dijital

KAMPANYAYI MOBİLDEN BAŞLATTIK

Akbank'ın yeni ürünü"Akbank Direkt Kart"kredi kartı olmayanlara da tüm online mağazaların kapısını açıyor. Akbank Direkt Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Orkun Oğuz, "Yeni kartımızın kampanya lansmanını ilk olarak mobil üzerinden yaptık"diyor.

11 MAYIS, 2014

ŞAŞIRTAN İŞLER DİKKAT ÇEKİYOR
Dijital

ŞAŞIRTAN İŞLER DİKKAT ÇEKİYOR

Sosyal medyadaki yatırımlarının süreceğini söyleyen Vestel Pazarlama İletişim Grup Müdürü Feza Turunçoğlu Erim,"Esprili, şaşırtan, farklı bakış açısıyla hazırlanan, gerektiğinde kendiyle dalga geçebilen, samimi işler başarılı oluyor"diyor.

11 MAYIS, 2014

ANLIK ETKİLEŞİM SÜREÇLERİ KISALTTI
Dijital

ANLIK ETKİLEŞİM SÜREÇLERİ KISALTTI

PepsiCo’nun Türkiye Yiyecek Pazarlama Direktörü Alpagut Çilingir ile şirketin sosyal medyaya bakışını ve stratejisini konuştuk.

30 MART, 2014

SOSYAL CEO'NUN İTİBARA ETKİSİ BÜYÜK
Dijital

SOSYAL CEO'NUN İTİBARA ETKİSİ BÜYÜK

Dünyanın önde gelen itibar uzmanlarından Dr. Leslie Gaines-Ross’la konuştuk. Ross, "Gelecekte şirketlerin itibarları CEO’larının ne kadar sosyal olduğuyla şekillenecek" diyor.

25 MART, 2014

EFSANE AKBANK'LA DİJİTAL DÜNYADA
Dijital

EFSANE AKBANK'LA DİJİTAL DÜNYADA

Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, "Serginin iletişim çalışmalarında sanatçının vizyonuna uygun iletişim stratejisi yürütmeye özen gösterdik "diyor.

25 MART, 2014

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için çerez politikamızı inceleyebilirsiniz.