Dijital

HER İŞİN İÇİNE SOSYAL MEDYA DAHİL OLACAK
Dijital

HER İŞİN İÇİNE SOSYAL MEDYA DAHİL OLACAK

"Sosyal Bir Strateji: Sosyal Medyadan Nasıl Kâr Ederiz"adlı kitabıyla adından söz ettiren Mikolaj Jan Piskorski, şirketlere "like", "follower" sayısına odaklanmayı bırakmaları tavsiyesinde bulunuyor."Geri çekilin ve müşterileriniz arasında ilişki kurmanın yollarını bulun"diyor.

11 KASIM, 2014

İLHAM VEREN KAMPANYALAR
Dijital

İLHAM VEREN KAMPANYALAR

Şirketler yerelde ve globalde başarılı sosyal medya kampanyalarının ayak izini takip ederek, kendi özgün yollarını oluşturmaya çalışıyor. Öne çıkan sosyal medya çalışmalarının şifrelerini çözüp çalışma alanlarına uygulayabilecekleri kısımları örnek alıyorlar.

11 KASIM, 2014

SENARYONUN FİNALİ TWİTTER'DA YAZILDI
Dijital

SENARYONUN FİNALİ TWİTTER'DA YAZILDI

Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü’yle Akbank 10’uncu Kısa Film Festivali’nin tanıtım projesini konuştuk.

3 AĞUSTOS, 2014

SOSYAL MEDYA AJANSLARI YÜKSELİYOR
Dijital

SOSYAL MEDYA AJANSLARI YÜKSELİYOR

Sosyal medya ajanslarının sayısı 40'ı aşmış durumda. Ancak bu ajanslardan sektöre yön verebilecek konumda olanların sayısı 10'u geçmiyor.

3 AĞUSTOS, 2014

EN HEYECANLI YARIŞMALAR!
Dijital

EN HEYECANLI YARIŞMALAR!

Mesajını hızlı ve eğlenceli şekilde vermek isteyen markalar, hedef kitlesine ve amaca yönelik tasarlanan yarışmalarla sosyal medya üzerinden beklentilerine kavuşmaya çalışıyor. Bu heyecanlı yarışmaların markalara yaptığı katkılar ise uzmanlara göre saymakla bitmiyor...

1 HAZİRAN, 2014

KAMPANYAYI MOBİLDEN BAŞLATTIK
Dijital

KAMPANYAYI MOBİLDEN BAŞLATTIK

Akbank'ın yeni ürünü"Akbank Direkt Kart"kredi kartı olmayanlara da tüm online mağazaların kapısını açıyor. Akbank Direkt Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Orkun Oğuz, "Yeni kartımızın kampanya lansmanını ilk olarak mobil üzerinden yaptık"diyor.

11 MAYIS, 2014

ŞAŞIRTAN İŞLER DİKKAT ÇEKİYOR
Dijital

ŞAŞIRTAN İŞLER DİKKAT ÇEKİYOR

Sosyal medyadaki yatırımlarının süreceğini söyleyen Vestel Pazarlama İletişim Grup Müdürü Feza Turunçoğlu Erim,"Esprili, şaşırtan, farklı bakış açısıyla hazırlanan, gerektiğinde kendiyle dalga geçebilen, samimi işler başarılı oluyor"diyor.

11 MAYIS, 2014

ANLIK ETKİLEŞİM SÜREÇLERİ KISALTTI
Dijital

ANLIK ETKİLEŞİM SÜREÇLERİ KISALTTI

PepsiCo’nun Türkiye Yiyecek Pazarlama Direktörü Alpagut Çilingir ile şirketin sosyal medyaya bakışını ve stratejisini konuştuk.

30 MART, 2014

SOSYAL CEO'NUN İTİBARA ETKİSİ BÜYÜK
Dijital

SOSYAL CEO'NUN İTİBARA ETKİSİ BÜYÜK

Dünyanın önde gelen itibar uzmanlarından Dr. Leslie Gaines-Ross’la konuştuk. Ross, "Gelecekte şirketlerin itibarları CEO’larının ne kadar sosyal olduğuyla şekillenecek" diyor.

25 MART, 2014

EFSANE AKBANK'LA DİJİTAL DÜNYADA
Dijital

EFSANE AKBANK'LA DİJİTAL DÜNYADA

Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, "Serginin iletişim çalışmalarında sanatçının vizyonuna uygun iletişim stratejisi yürütmeye özen gösterdik "diyor.

25 MART, 2014

SOSYAL İLETİŞİM
Dijital

SOSYAL İLETİŞİM

Sosyal medya sayesinde iletişimde yeni bir döneme girildi. Artık şirketler ve müşterileri birbiriyle sosyal medya aracılığıyla "konuşmaya" başladı. Ancak henüz rakamlar, bu trafiğin yoğunlaşmadığını gösteriyor.

25 MART, 2014

SOSYALLEŞME HIZLANIYOR
Dijital

SOSYALLEŞME HIZLANIYOR

2015 yılında 3,5 trilyon dolarlık büyüklüğe ulaşması beklenen sosyal medyada Türk şirketleri de daha aktif yer almak için harekete geçmiş durumda.

1 EKİM, 2013

2 TEMEL STRATEJİ ÇOK KRİTİK
Dijital

2 TEMEL STRATEJİ ÇOK KRİTİK

David Meerman Scott, öncesinde Capital’e sosyal medyanın yeniden şekillendirdiği pazarlama ve halkla ilişkilerin yeni kurallarını anlattı.

1 EKİM, 2013

SOSYAL CEO'NUN YENİ PROFİLİ
Dijital

SOSYAL CEO'NUN YENİ PROFİLİ

CEO'lar sosyal medyada da hızlı çıktı...

1 TEMMUZ, 2013

KAMPANYADAN DAHA FAZLASI YAPILMALI
Dijital

KAMPANYADAN DAHA FAZLASI YAPILMALI

Vadi Efe ile sosyal medyanın markalara etkisini ve şirketlerin bu mecrada nasıl aksiyonlar alması gerektiğini konuştuk:

1 TEMMUZ, 2013