Dijital

SOSYAL İLETİŞİM
Dijital

SOSYAL İLETİŞİM

Sosyal medya sayesinde iletişimde yeni bir döneme girildi. Artık şirketler ve müşterileri birbiriyle sosyal medya aracılığıyla "konuşmaya" başladı. Ancak henüz rakamlar, bu trafiğin yoğunlaşmadığını gösteriyor.

25 MART, 2014

SOSYALLEŞME HIZLANIYOR
Dijital

SOSYALLEŞME HIZLANIYOR

2015 yılında 3,5 trilyon dolarlık büyüklüğe ulaşması beklenen sosyal medyada Türk şirketleri de daha aktif yer almak için harekete geçmiş durumda.

1 EKİM, 2013

2 TEMEL STRATEJİ ÇOK KRİTİK
Dijital

2 TEMEL STRATEJİ ÇOK KRİTİK

David Meerman Scott, öncesinde Capital’e sosyal medyanın yeniden şekillendirdiği pazarlama ve halkla ilişkilerin yeni kurallarını anlattı.

1 EKİM, 2013

SOSYAL CEO'NUN YENİ PROFİLİ
Dijital

SOSYAL CEO'NUN YENİ PROFİLİ

CEO'lar sosyal medyada da hızlı çıktı...

1 TEMMUZ, 2013

KAMPANYADAN DAHA FAZLASI YAPILMALI
Dijital

KAMPANYADAN DAHA FAZLASI YAPILMALI

Vadi Efe ile sosyal medyanın markalara etkisini ve şirketlerin bu mecrada nasıl aksiyonlar alması gerektiğini konuştuk:

1 TEMMUZ, 2013

AKBANK'TAN GENÇLERE MONOTON İŞ!
Dijital

AKBANK'TAN GENÇLERE MONOTON İŞ!

Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü ile yeni filmlerini ve sosyal medyadaki yeni projelerini konuştuk:

1 TEMMUZ, 2013

ÖNCE BİZ NE GETİRDİ?
Dijital

ÖNCE BİZ NE GETİRDİ?

Marka danışmanı Simon Mainwaring/'We First" (Önce Biz) adlı kitabında ana fikri yansıtan satırbaşları...

1 NİSAN, 2013

UZMANA TALEP ARTIYOR
Dijital

UZMANA TALEP ARTIYOR

Sosyal medya uzmanlığı, iş dünyasının son dönemde önem vermeye başladığı mesleklerden biri...

1 NİSAN, 2013

GENÇLERİN İLGİ ALANLARI RADARIMIZDA!
Dijital

GENÇLERİN İLGİ ALANLARI RADARIMIZDA!

Akbank’ın kurumsal iletişim bölüm başkanı Murat Göllü ile 2013 projelerini ve başarılı projelerini konuştuk.

1 NİSAN, 2013

GENÇLERE ÖNCELİK VERİYORUZ
Dijital

GENÇLERE ÖNCELİK VERİYORUZ

Murat Göllü ile 2013 projelerini ve başarılı uygulamalarını konuştuk.

1 OCAK, 2013

KRİZ NASIL BAŞARIYA DÖNÜŞTÜ?
Dijital

KRİZ NASIL BAŞARIYA DÖNÜŞTÜ?

Aslan Saranga ile sosyal medya stratejilerini ve bu stratejileri nasıl hayata geçirdiklerini konuştuk.

1 OCAK, 2013

SOSYAL İK DÖNEMİ
Dijital

SOSYAL İK DÖNEMİ

Geleneksel İK uygulamaları yerini dijital dönemin strateji ve araçlarının kullanıldığı yeni yaklaşımlara bırakıyor.

1 OCAK, 2013

SOSYAL GİRİŞİMCİ PATLAMASI
Dijital

SOSYAL GİRİŞİMCİ PATLAMASI

Sektördeki girişimci sayısı da baş döndürücü hızla artırıyor.

1 EKİM, 2012

YÖNETİCİLER TWİTTER'DA DAHA ETKİN OLMALI
Dijital

YÖNETİCİLER TWİTTER'DA DAHA ETKİN OLMALI

Bilecik, Twitter’dan Flickr’a, Facebook’tan LinkedIn’e kadar sosyal medyayı nasıl kullandığını anlattı.

1 EKİM, 2012

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için çerez politikamızı inceleyebilirsiniz.