Birleşme ve satın almalar, son 5 yılda ortalama 10 milyar dolar bandına oturdu. Bu yıl ise seçim, deprem ve global konjonktürün de etkisiyle işlem sayısı ve hacmi düşük seyrediyor...
Her sektörde oyuncuların gücünü artıran etkenler farklı...
Büyümede yaşanan sıkışma sinyalleri, son 3 yılda birçok şirketin yeni pazarlara giriş yapmak için harekete geçmesine neden oldu...
Global 50 Türk Şirketi listemizde yıllardır yer alan pek çok şirket, yeni coğrafyalara, yeni fırsatlara ve yatırımlara koşmaya devam ediyor...
Son birkaç yılda birçok konuda dengeler değişti. Sektörlerin kritik göstergelerinden yaşam sınırı da bu değişimden etkilendi. Bazı sektörlerde sınır yükselirken bazılarında düştü...
Türkiye’deki yönetim kurullarının (YK) yüzde 35’inde üyeler, 3 yılın üzerinde görev yaparken organizasyonların yüzde 6’sında üyelerin kaç yılda bir değişeceği net değil...
Perakendeden lojistiğe, mobilyadan gıdaya 33 şirketin yöneticisi, yeni dönem planlarını ve büyümede odaklandıkları alanları anlattı...
Araştırmamıza katılan 15 sektörden 12’sinin son 1 yılda sektörel enflasyonu düştü. Ancak bir yıl önce bu sektörlerden 8’inin enflasyonu 3 haneliydi...
İş insanlarının “Rekabetçiliğimiz zayıflıyor” serzenişleri haksız değil. Bunu gösteren en kritik veri de sektörlerin brüt kâr marjı...
Sektörlerin talepte ilk yarı yıl karnesi belli oldu...
Türkiye’de şirketler zorluklara karşı mücadele ve yeni koşullara adaptasyon konusunda rüştünü bir kez daha ispatladı. Bunun en büyük göstergesi de Capital500 şirketlerinin başarılı performansı...
Maliyet artışı, yeni dönemde CEO’ların ajandasında ilk sırada yer alan kalemlerden biri...
Her gün yeni bir krizle karşı karşıya kalan CEO’lar yeni dönem için vazgeçilecekler listesi oluşturdu...
Son 3 yılda ciddi bir ivme yakalayan dijital dönüşüm çalışmaları, katlanarak büyüyor...