2021’de bir ürünü yerine koyma maliyeti plastikte yüzde 150, tekstilde yüzde 128, boyada yüzde 100, otomotivde yüzde 35 arttı...
Enflasyon, birçok ülkede son 10 yılın en yüksek seviyesine ulaştı...
Global arz sıkıntısı pandemiyle başladı. Üretimi sekteye uğratacak önemli parçaları temin eden fabrikaların ve sınırların kapanmasıyla başlayan sorun, çip kriziyle devam etti...
“İyi kalpli şirketler” özel bölümümüzde yatırımlarıyla öne çıkan şirketlere sosyal sorumluluk çalışmalarını sorduk. İşte aldığımız yanıtlar…
Capital Dergisi’nin bu yıl 10’uncusunu düzenlediği “Türkiye’nin Gönlü Zengin 50 İş İnsanı” araştırmasındaki hayırsever isimler de bu eşitsizliğe çare bulmak için çalışıyor...
Milyar dolarlık şirketlerin kaptan köşkünde oturan ve binlerce kişiye istihdam sağlayan Türkiye’nin en güçlü kadınları kimler?
Bugün birçok şirket yeni dengede inorganik büyüme tekliflerine ve fırsatlara farklı bir pencereden bakmaya çalışıyor...
İş yapma maliyeti, yüksek enflasyonun hakim olduğu yeni dönemde en büyük sorun. Reel olmayan, hayali kârlar da büyük risk olarak görülüyor...
Peki Türkiye’nin önde gelen şirketlerinde yönetim kurulları nasıl seçiliyor, nasıl yönetiliyor ve performansları nasıl ölçülüyor? İşte yanıtlar…
Aslında beklenen gelişmeydi. Enflasyondaki yukarı yönlü ivme, zaten hızlı büyüyen private label (özel markalı) ürünlere olan talebi daha da artırdı...
Liderler uzun yıllardır kâr marjındaki düşüşten yakınıyor. İşin doğası bu. Rekabet arttıkça kârlar aşağı doğru bir trend izliyor...
Happy Place to Work, son 5 yıldır çalışan mutluluğunu izliyor...
Şimdi şirketlerin gündeminde çok önemli bir soru var: “Kayan bu talebin ne kadarı kalıcı olacak?” Temel sektörlerde bu sorunun yanıtını aradık...
Finansta her kategoride belli sektörler ağırlık kazanıyor. Salgın, bu tabloyu değiştirdi. Son iki yılda bankacılıktan faktoringe kadar her kategoride sektörel dağılımlarda önemli farklılıklar mevcut.