Araştırmalar

Araştırmalar

Zirvedeki 30 güçlü kadın

Milyar dolarlık şirketlerin kaptan köşkünde oturan ve binlerce kişiye istihdam sağlayan Türkiye’nin en güçlü kadınları kimler?

14 HAZİRAN, 2022

Araştırmalar

Değer erozyonu

Bugün birçok şirket yeni dengede inorganik büyüme tekliflerine ve fırsatlara farklı bir pencereden bakmaya çalışıyor...

12 HAZİRAN, 2022

Araştırmalar

Hasar bilançosu

Peki, pandemi şirketlerin kaç yılına mal oldu?

3 HAZİRAN, 2022

Araştırmalar

Takipte neler değişti?

İş yapma maliyeti, yüksek enflasyonun hakim olduğu yeni dönemde en büyük sorun. Reel olmayan, hayali kârlar da büyük risk olarak görülüyor...

2 HAZİRAN, 2022

Araştırmalar

Yeni seçim kriterleri: Neler değişiyor?

Peki Türkiye’nin önde gelen şirketlerinde yönetim kurulları nasıl seçiliyor, nasıl yönetiliyor ve performansları nasıl ölçülüyor? İşte yanıtlar…

19 MAYIS, 2022

Araştırmalar

Özel marka zamanı

Aslında beklenen gelişmeydi. Enflasyondaki yukarı yönlü ivme, zaten hızlı büyüyen private label (özel markalı) ürünlere olan talebi daha da artırdı...

18 MAYIS, 2022

Araştırmalar

KÂRDA YOLUN SONU

Liderler uzun yıllardır kâr marjındaki düşüşten yakınıyor. İşin doğası bu. Rekabet arttıkça kârlar aşağı doğru bir trend izliyor...

15 MAYIS, 2022

Araştırmalar

Türkiye'nin "En Mutlu" işyerleri

Happy Place to Work, son 5 yıldır çalışan mutluluğunu izliyor...

9 MAYIS, 2022

Araştırmalar

Kayan talep kalıcı mı?

Şimdi şirketlerin gündeminde çok önemli bir soru var: “Kayan bu talebin ne kadarı kalıcı olacak?” Temel sektörlerde bu sorunun yanıtını aradık...

6 MAYIS, 2022

Araştırmalar

Dengeler değişiyor

Finansta her kategoride belli sektörler ağırlık kazanıyor. Salgın, bu tabloyu değiştirdi. Son iki yılda bankacılıktan faktoringe kadar her kategoride sektörel dağılımlarda önemli farklılıklar mevcut.

28 NİSAN, 2022

Araştırmalar

Stratejik göç

Globalde ülke ve bölgeye göre yeni iş birlikleri geliştirmek, satış ofisi veya oradaki işleri yürütecek yetenekleri geliştirmek de göç stratejileri arasında...

26 NİSAN, 2022

Araştırmalar

Online'ın 2022 karnesi

Online büyüyor ama ciro, kâr, müşteride hangi kanal öne çıkıyor? İşte yanıtlar…

25 NİSAN, 2022

Araştırmalar

Sorumlulukta 2022 gündemi

İşte Türkiye’nin önde gelen şirketlerinin son 2 yılda KSS’deki odak konuları...

25 NİSAN, 2022

Araştırmalar

Global etki peşinde!

Kurumsal sosyal sorumluluk artık şirketlerin sadece kendi ülkelerine yönelik yürüttükleri çalışmalardan ibaret değil. Global Türk şirketlerinin çoğu da bunun bilincinde...

6 NİSAN, 2022

Araştırmalar

Şirketlere duyarlılık mesajı

Capital bu yıl 17’nci kez “Kurumsal Sosyal Sorumluluk Araştırması”nı gerçekleştirdi...

5 NİSAN, 2022