Araştırmalar

Araştırmalar

Dur ya da harca etkisi

Capital, tüketicide baskın olarak gözlenen bu iki eğilimin hangi sektörü nasıl etkilediğini araştırdı...

26 TEMMUZ, 2023

Araştırmalar

Devlerin sınav yılı planları

2022’de rekor büyüme ve kâr elde eden Türkiye’nin dev grupları bu yıl da büyümeden ve kârdan taviz vermeyecek...

20 TEMMUZ, 2023

Araştırmalar

Kârda tehlike yılı hazırlıkları

Capital olarak çoğunluğu Capital500 listesinde yer alan ve FAVÖK rakamını KAP’a açıklayan şirketleri analiz ettik...

16 HAZİRAN, 2023

Araştırmalar

Devlerin sınav yılı planları

2022’de rekor büyüme ve kâr elde eden Türkiye’nin dev grupları bu yıl da büyümeden ve kârdan taviz vermeyecek. Uzmanlara göre makro veriler nedeniyle tam bir sınav yılı olacak...

12 HAZİRAN, 2023

Araştırmalar

Mutlu iş yerinde bağlılık artıyor

Happy Place to Work tarafından bu yıl 2’ncisi gerçekleştirilen Türkiye’nin En Mutlu İş Yerleri araştırmasına farklı sektörlerden 329 şirket katıldı...

5 HAZİRAN, 2023

Araştırmalar

Liderin denge arayışı

İş dünyasındaki kâr merkezli anlayış yerini, daha toplumcu, insan odaklı, çözümün parçası olma yaklaşımına bırakıyor...

15 MAYIS, 2023

Araştırmalar

Şaşan hedef hesabı

6 Şubat’ta yaşanan büyük iki depremin Türkiye’ye maliyeti kamu tarafından 104 milyar dolar olarak açıklandı. Bölgede üretim durdu, büyük bir göç dalgası başladı...

11 MAYIS, 2023

Araştırmalar

Sil baştan dönemi

Her şey hızla değişiyor. Sektör ve ürün portföyleri, tedarikçiler, pazarlar, çalışma modelleri, yatırım ve büyüme kriterleri değişimden kaçamıyor...

16 NİSAN, 2023

Araştırmalar

Perakendede ön hasar raporu

6 Şubat 2023…

14 NİSAN, 2023

Araştırmalar

Çok projeli iyilik hareketi

Özellikle bu yıl ve önümüzdeki dönemde pek çok şirket, iletişim ve pazarlama bütçesindeki KSS harcamalarının payını artırmayı öngörüyor...

14 NİSAN, 2023

Araştırmalar

Dayanışma zamanı

Capital'in 18'inci kez gerçekleştirdiği Kurumsal Sosyal Sorumluluk Araştırması'nın detayları...

11 NİSAN, 2023

Araştırmalar

Müşteri aranıyor

Finansın pek çok kategorisi için bu yılın odağında “yeni müşteriler” var. 2022’de emeklilik harici her alan müşteri sayısında kan kaybetti...

28 MART, 2023

Araştırmalar

Eve girme yarışı

Türkiye’de hanehalkı geliri düşerken haneye giriş yarışında markalar kıyasıya rekabet halinde…

22 MART, 2023

Araştırmalar

Yerini koruma taktikleri

Lider şirketlere göre önce pandemi sonra yüksek enflasyon, savaş, ekonomik kriz gibi etkenlerin yaşandığı yeni dönemde güçlerini korumalarının sırrı ne? İşte yanıtlar...

14 MART, 2023

Araştırmalar

BÜYÜMENİN YENİ ROTASI

Çoğu lidere göre 2023, kayıp bir yıl. Bu karamsar görüş, küresel sıkıntılardan ve içeride seçim yılı olmasından kaynaklanıyor...

7 MART, 2023