Capital, tam 22 yıldır “En Beğenilen Şirketler” araştırmasıyla iş dünyasında önemli bir misyonu yerine getiriyor...
Bütçelerde Türkiye ekonomisi için “sınırlı” büyüme öngörülürken enflasyon ve kurun yukarı ivmesini devam ettireceği görüşü hakim...
Artan maliyetler, çoklu kanal stratejileri, fiyat baskısı ve dijitalleşmeyle değişen profille müşteri segmentleri mitoz bölünme yaşıyor...
Yüksek enflasyonist ortamda şirketler işletme sermayesini kontrol altında tutup “fit” kalmanın peşinde!
Türkiye ekonomisinin üç büyük sektörü otomotiv, beyaz eşya ve inşaatta daralma başladı...
Capital Dergisi olarak 2012 yılından bu yana yayınladığımız “Kadın Dostu Şirketler” araştırmasını bu yıl 10’uncu kez gerçekleştirdik...
P&G’den Unilever’e, Vodafone’dan Toyota’ya kadar son 10 yılda Türkiye pazarında cirosunu birkaç katına çıkarmayan global dev yok gibi…
Capital Dergisi’nin bu yıl 15’inci kez hazırladığı “Yurt Dışında Kurulu En Büyük Türk Şirketleri/Global 50 Türk Şirketi” araştırması...
2021’de bir ürünü yerine koyma maliyeti plastikte yüzde 150, tekstilde yüzde 128, boyada yüzde 100, otomotivde yüzde 35 arttı...
Enflasyon, birçok ülkede son 10 yılın en yüksek seviyesine ulaştı...
Global arz sıkıntısı pandemiyle başladı. Üretimi sekteye uğratacak önemli parçaları temin eden fabrikaların ve sınırların kapanmasıyla başlayan sorun, çip kriziyle devam etti...
“İyi kalpli şirketler” özel bölümümüzde yatırımlarıyla öne çıkan şirketlere sosyal sorumluluk çalışmalarını sorduk. İşte aldığımız yanıtlar…
Capital Dergisi’nin bu yıl 10’uncusunu düzenlediği “Türkiye’nin Gönlü Zengin 50 İş İnsanı” araştırmasındaki hayırsever isimler de bu eşitsizliğe çare bulmak için çalışıyor...
Milyar dolarlık şirketlerin kaptan köşkünde oturan ve binlerce kişiye istihdam sağlayan Türkiye’nin en güçlü kadınları kimler?