Araştırmalar

ORTAKLIK LİDERLERİ
Araştırmalar

ORTAKLIK LİDERLERİ

Son dönemde dev gruplar ortak sayısında rekora koşuyor...

26 TEMMUZ, 2016

BÜYÜK PAY YARIŞI
Araştırmalar

BÜYÜK PAY YARIŞI

Son 5 yılda pek çok sektörde yerli-yabancı ligi değişti...

23 HAZİRAN, 2016

SONRAKİ HAYALİM
Araştırmalar

SONRAKİ HAYALİM

Bugüne kadar birçok başarıya imza atan bu güçlü kadınlar, şimdi yeni hayallerini ve hedeflerini gerçekleştirme peşinde..

16 HAZİRAN, 2016

SIFIR ZAM MÜMKÜN MÜ?
Araştırmalar

SIFIR ZAM MÜMKÜN MÜ?

Bu yıl tüketicinin gözü yine fiyat etiketlerinde olacak. Çünkü hemen her sektörde fiyat odaklı rekabet sürüyor...

11 NİSAN, 2016

TEMKİNLİ BEKLEYİŞ
Araştırmalar

TEMKİNLİ BEKLEYİŞ

Kurlardaki aşırı oynaklık, petrol fiyatlarındaki büyük düşüş ve siyasi belirsizlik şirketlerin projelerini erteletti.

11 NİSAN, 2016

ÇEŞİTLİLİK NE GETİRDİ
Araştırmalar

ÇEŞİTLİLİK NE GETİRDİ

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Araştırmamızın sonuçları...

18 MART, 2016

İKİ SEPETİN BÜYÜK REKABETİ
Araştırmalar

İKİ SEPETİN BÜYÜK REKABETİ

Son verilere göre Türkiye’de online alışverişlerde ortalama sepet tutarı 201 TL. Oysa 2013’te 165 TL civarındaydı.

9 MART, 2016

YENİ FIRSAT HARİTASI
Araştırmalar

YENİ FIRSAT HARİTASI

Tüm sektörler büyümek için rotasını yeni fırsatlara çevirdi.Her sektörün fırsat haritasında farklı unsurlar öne çıkıyor.

9 MART, 2016

TELAFİ PEŞİNDE
Araştırmalar

TELAFİ PEŞİNDE

2015’ten 2016’ya devreden en önemli sorunların başında kuşkusuz Rusya ile yaşanan uçak krizi geliyor...

8 MART, 2016

LİDERLER NE BEKLİYOR?
Araştırmalar

LİDERLER NE BEKLİYOR?

CEO Profil 2016

2 MART, 2016

KÂRDAN NE KADAR VAZGEÇİLİR
Araştırmalar

KÂRDAN NE KADAR VAZGEÇİLİR

Peki büyümek için kârdan ne kadar fedakarlık edilir? Capital bu soruyu tartışmaya açtı...

1 MART, 2016

İKİ LİDERİN BEĞENİLME SIRRI
Araştırmalar

İKİ LİDERİN BEĞENİLME SIRRI

Ülkenin itici gücü olduk

1 MART, 2016

SÜRDÜRÜLEBİLİRLİKTEN İLHAM ALMAYI SÜRDÜRECEĞİZ
Araştırmalar

SÜRDÜRÜLEBİLİRLİKTEN İLHAM ALMAYI SÜRDÜRECEĞİZ

Unilever, 100 yılı aşkın süredir Türkiye’de hızlı tüketim ürünleri sektörüne yön veriyor.

24 ŞUBAT, 2016

YENİ YIL LİSTESİ
Araştırmalar

YENİ YIL LİSTESİ

Yaşananlardan ders çıkaran bazı temkinli liderler, bu yıl daha çok kâr odaklı kararlar almış görünüyor.

22 ŞUBAT, 2016

ÖRNEK PAYDAŞ STRATEJİLERİ
Araştırmalar

ÖRNEK PAYDAŞ STRATEJİLERİ

Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri araştırmasındaki önde gelen şirketler, paydaşlarına özel bu çabalarını paylaştı...

15 ŞUBAT, 2016