Araştırmalar

Araştırmalar

Global türkler potansiyel peşinde

Capital Dergisi’nin bu yıl 15’inci kez hazırladığı “Yurt Dışında Kurulu En Büyük Türk Şirketleri/Global 50 Türk Şirketi” araştırması...

14 EKİM, 2022

Araştırmalar

Yerine koymada kritik yükseliş

2021’de bir ürünü yerine koyma maliyeti plastikte yüzde 150, tekstilde yüzde 128, boyada yüzde 100, otomotivde yüzde 35 arttı...

11 EKİM, 2022

Araştırmalar

CEO'nun önlem planı

Enflasyon, birçok ülkede son 10 yılın en yüksek seviyesine ulaştı...

26 EYLÜL, 2022

Araştırmalar

Yeni denge etkisi

Global arz sıkıntısı pandemiyle başladı. Üretimi sekteye uğratacak önemli parçaları temin eden fabrikaların ve sınırların kapanmasıyla başlayan sorun, çip kriziyle devam etti...

15 AĞUSTOS, 2022

Araştırmalar

İyilik ajandası

“İyi kalpli şirketler” özel bölümümüzde yatırımlarıyla öne çıkan şirketlere sosyal sorumluluk çalışmalarını sorduk. İşte aldığımız yanıtlar…

15 AĞUSTOS, 2022

Araştırmalar

Odakta gençler var

Capital Dergisi’nin bu yıl 10’uncusunu düzenlediği “Türkiye’nin Gönlü Zengin 50 İş İnsanı” araştırmasındaki hayırsever isimler de bu eşitsizliğe çare bulmak için çalışıyor...

9 AĞUSTOS, 2022

Araştırmalar

Zirvedeki 30 güçlü kadın

Milyar dolarlık şirketlerin kaptan köşkünde oturan ve binlerce kişiye istihdam sağlayan Türkiye’nin en güçlü kadınları kimler?

14 HAZİRAN, 2022

Araştırmalar

Değer erozyonu

Bugün birçok şirket yeni dengede inorganik büyüme tekliflerine ve fırsatlara farklı bir pencereden bakmaya çalışıyor...

12 HAZİRAN, 2022

Araştırmalar

Hasar bilançosu

Peki, pandemi şirketlerin kaç yılına mal oldu?

3 HAZİRAN, 2022

Araştırmalar

Takipte neler değişti?

İş yapma maliyeti, yüksek enflasyonun hakim olduğu yeni dönemde en büyük sorun. Reel olmayan, hayali kârlar da büyük risk olarak görülüyor...

2 HAZİRAN, 2022

Araştırmalar

Yeni seçim kriterleri: Neler değişiyor?

Peki Türkiye’nin önde gelen şirketlerinde yönetim kurulları nasıl seçiliyor, nasıl yönetiliyor ve performansları nasıl ölçülüyor? İşte yanıtlar…

19 MAYIS, 2022

Araştırmalar

Özel marka zamanı

Aslında beklenen gelişmeydi. Enflasyondaki yukarı yönlü ivme, zaten hızlı büyüyen private label (özel markalı) ürünlere olan talebi daha da artırdı...

18 MAYIS, 2022

Araştırmalar

KÂRDA YOLUN SONU

Liderler uzun yıllardır kâr marjındaki düşüşten yakınıyor. İşin doğası bu. Rekabet arttıkça kârlar aşağı doğru bir trend izliyor...

15 MAYIS, 2022

Araştırmalar

Türkiye'nin "En Mutlu" işyerleri

Happy Place to Work, son 5 yıldır çalışan mutluluğunu izliyor...

9 MAYIS, 2022

Araştırmalar

Kayan talep kalıcı mı?

Şimdi şirketlerin gündeminde çok önemli bir soru var: “Kayan bu talebin ne kadarı kalıcı olacak?” Temel sektörlerde bu sorunun yanıtını aradık...

6 MAYIS, 2022