İŞ DÜNYASI

Kobi

Hedef 5 yılda 3 milyon kobi

Türkiye'de bankalar Kobi'leri 2001 krizinden sonra keşfetti.

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

İtibar getiren işler

Godiva, TAV, Sabiha Gökçen, Vestel, Turkcell ve diğerleri… Bütün bu işlerin ortak bir özelliği var.

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

Düz Dünya gerçekleri

Çağımızı en iyi yorumlayan düşünürlerden biri olan Tomas L.Friedman teknolojiyle düzleşen dünyanın gerçeklerini anlattı

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

"Girişimcilik eskiye göre daha kolay"

Bekir Okan ,"Türkiye'nin itibarının artmasıyla birlikte girişimciliğin 38 yıl öncesine oranla kolaylaştığı söyledi."

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

Dost bildikleri Jan Nahum'a niye sırt çevirdi?

Jan Nahum Türkiye'de otomotiv sektöründe karşılaştığı zorlukları ve Türkiye'nin sektöre bakış açısını anlattı.

1 TEMMUZ, 2010

Araştırmalar

Yabancının ilk durağı

Türkiye'ye gelmek isteyen yabancı yatırımcılar en çok hangi şirketleri ,hangi özelliklerinden dolayı tercih ediyorlar ?

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

O anlaşmayı hiç unutamam.

İş dünyasının önemli patronları iş hayatlarının 'Unutulmaz'anlaşmalarını ve bu anlaşmaların öykülerini Capital'e anlattı

1 TEMMUZ, 2010

Araştırmalar

Hata olur,tekrarını affetmem

Yöneticilerin,Patronların 'hatalara' yaklaşımları farklı,Ancak tekrarlanan ve kötü niyet taşıyan hatalara tahamül yok.

1 TEMMUZ, 2010

İş Yaşam

"Meyvecilik en doğru hobi."

Erol Göker,emekliliğinde hobi olarak tarım ve hayvancılıkla uğraşmak isteyenlere meyveciliğe yönelmelerini öneriyor.

1 TEMMUZ, 2010

İş Yaşam

"Fotoğrafı duvar için çekmiyorum"

Babasının iflas etmesiyle fotoğraf makinasını eline alan Lütfi Aygüler,bugün fotoğrafçılıkla hobi düzeyinde ilgileniyor.

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

'Sürdürülebilir kalkınma' Bir kelime oyunu mu?

Profesör Emeritus Dennis L. Meadows,“Büyümenin Sınırları” isimli kitabın yazarlarındandır.

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

“Türkiye’de global marka yok gelecekte olabilir”

Yıldız Holding başkanı Murat Ülker, “Önce bölgesel marka olacağız. Ardından global marka olmayı hedefleyeceğiz” diyor.

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

Büyük değer yarışı

Capital’in 5’incisini düzenlediği “Türkiye’nin En Değerli Markaları” araştırmasının ilk 5’indeki şirketlerin marka değeri, krizde yüzde 13 arttı.

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

Ücrette "değişken" hesaplar

Krizde “değişken ücret” uygulamasını kullanan şirket ve çalışan sayısı hızla artıyor.

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

"Vakıfbank'ı 3 büyükten 1'i yapacağım"

Vakıfbank Genel Müdürü Süleyman Kalkan, önce müşteri sayısını artıracağını sonra da şubeleri ön plana çıkaracağını söylüyor.

1 TEMMUZ, 2010