İŞ DÜNYASI

Söyleşiler

"Vakıfbank'ı 3 büyükten 1'i yapacağım"

Vakıfbank Genel Müdürü Süleyman Kalkan, önce müşteri sayısını artıracağını sonra da şubeleri ön plana çıkaracağını söylüyor.

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

Durgunluğa aldırmayan şirketler.

İş dünyasının uzun yıllardır yanıtını aradığı sorunu cevabını,İnovasyon konusunda uzman olan THOMAS MEYER yanıtlıyor.

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

Herkes koruma peşinde

Şirketler krize karşı yatırımları erteleme, üretimi durdurma, işçi çıkarma gibi ilk reflekslerini verdi.

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

'Sürdürülebilir kalkınma' Bir kelime oyunu mu?

Profesör Emeritus Dennis L. Meadows,“Büyümenin Sınırları” isimli kitabın yazarlarındandır.

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

O anlaşmayı hiç unutamam.

İş dünyasının önemli patronları iş hayatlarının 'Unutulmaz'anlaşmalarını ve bu anlaşmaların öykülerini Capital'e anlattı

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

Dost bildikleri Jan Nahum'a niye sırt çevirdi?

Jan Nahum Türkiye'de otomotiv sektöründe karşılaştığı zorlukları ve Türkiye'nin sektöre bakış açısını anlattı.

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

"Girişimcilik eskiye göre daha kolay"

Bekir Okan ,"Türkiye'nin itibarının artmasıyla birlikte girişimciliğin 38 yıl öncesine oranla kolaylaştığı söyledi."

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

Düz Dünya gerçekleri

Çağımızı en iyi yorumlayan düşünürlerden biri olan Tomas L.Friedman teknolojiyle düzleşen dünyanın gerçeklerini anlattı

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

İtibar getiren işler

Godiva, TAV, Sabiha Gökçen, Vestel, Turkcell ve diğerleri… Bütün bu işlerin ortak bir özelliği var.

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

"Vakıfbank'ı 3 büyükten 1'i yapacağım"

Vakıfbank Genel Müdürü Süleyman Kalkan, önce müşteri sayısını artıracağını sonra da şubeleri ön plana çıkaracağını söylüyor.

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

Ücrette "değişken" hesaplar

Krizde “değişken ücret” uygulamasını kullanan şirket ve çalışan sayısı hızla artıyor.

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

Büyük değer yarışı

Capital’in 5’incisini düzenlediği “Türkiye’nin En Değerli Markaları” araştırmasının ilk 5’indeki şirketlerin marka değeri, krizde yüzde 13 arttı.

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

“Türkiye’de global marka yok gelecekte olabilir”

Yıldız Holding başkanı Murat Ülker, “Önce bölgesel marka olacağız. Ardından global marka olmayı hedefleyeceğiz” diyor.

1 TEMMUZ, 2010

Araştırmalar

Ücrette değişken hesaplar

Patronlar, kâr gibi artk riskleri de paylaşmak istediğinden dolayı “değişken ücret” uygulamasn kullanan şirket sayısı ve sisteme dahil olan çalışan sayısı hızla artyor

1 TEMMUZ, 2010

Araştırmalar

Yeni hedef 30 milyon BANKASIZ!

Krizin etkilerine rağmen müşteri sayısını her geçen gün arttıran bankaların hedefi müşteri sayısını katlamak.

1 TEMMUZ, 2010