İŞ DÜNYASI

Araştırmalar

Sosyal olan daha fazla kazanacak.

Son yıllarda 'sosyal medya'mecrasının yükselişi müşterileriyle iletişim kurmak isteyen şirketleri de etkisi altına aldı.

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

Durgunluğa aldırmayan şirketler.

İş dünyasının uzun yıllardır yanıtını aradığı sorunu cevabını,İnovasyon konusunda uzman olan THOMAS MEYER yanıtlıyor.

1 TEMMUZ, 2010

Araştırmalar

Yeni hedef 30 milyon BANKASIZ!

Krizin etkilerine rağmen müşteri sayısını her geçen gün arttıran bankaların hedefi müşteri sayısını katlamak.

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

"Vakıfbank'ı 3 büyükten 1'i yapacağım"

Vakıfbank Genel Müdürü Süleyman Kalkan, önce müşteri sayısını artıracağını sonra da şubeleri ön plana çıkaracağını söylüyor.

1 TEMMUZ, 2010

Kobi

Küçükler ne yapacak?

Yeni dönemde küçük dilimdeki şirket sayısı artacak,rekabet bugünkünden de zorlu olacak.

1 TEMMUZ, 2010

İş Yaşam

Stres avcıları

Stresle mücadele için her biri ekndi yöntemini uyguluyor.

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

Şirketler dönüşümü yakalamalı

Dünya teknoloji devi Alcatel-Lucent, Nobel ödüllü bilim adamlarının görev yaptığı laboratuarlarında, dünyanın geleceğini şekillendirecek bir dizi teknoloji üzerinde çalışıyor.

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

Herkes koruma peşinde

Şirketler krize karşı yatırımları erteleme, üretimi durdurma, işçi çıkarma gibi ilk reflekslerini verdi.

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

“Türkiye’de global marka yok gelecekte olabilir”

Yıldız Holding başkanı Murat Ülker, “Önce bölgesel marka olacağız. Ardından global marka olmayı hedefleyeceğiz” diyor.

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

Büyük değer yarışı

Capital’in 5’incisini düzenlediği “Türkiye’nin En Değerli Markaları” araştırmasının ilk 5’indeki şirketlerin marka değeri, krizde yüzde 13 arttı.

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

Ücrette "değişken" hesaplar

Krizde “değişken ücret” uygulamasını kullanan şirket ve çalışan sayısı hızla artıyor.

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

"Vakıfbank'ı 3 büyükten 1'i yapacağım"

Vakıfbank Genel Müdürü Süleyman Kalkan, önce müşteri sayısını artıracağını sonra da şubeleri ön plana çıkaracağını söylüyor.

1 TEMMUZ, 2010

Kobi

Hedef 5 yılda 3 milyon kobi

Türkiye'de bankalar Kobi'leri 2001 krizinden sonra keşfetti.

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

İtibar getiren işler

Godiva, TAV, Sabiha Gökçen, Vestel, Turkcell ve diğerleri… Bütün bu işlerin ortak bir özelliği var.

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

Düz Dünya gerçekleri

Çağımızı en iyi yorumlayan düşünürlerden biri olan Tomas L.Friedman teknolojiyle düzleşen dünyanın gerçeklerini anlattı

1 TEMMUZ, 2010