Merkez Bankası Başkanı Durmuş Yılmaz da global krizin bitmediğini düşünüyor.
Vodafone Türkiye CEO’su olarak 20. ayını tamamlayan Serpİl Tİmuray, izlediği stratejinin meyvelerini toplamaya başladı
Zirveye çıkanların sırları arasında akıllı yatırımlar, güçlü sermaye, inovasyon ve global düşünmek var.
Yıldız Holding başkanı Murat Ülker, “Önce bölgesel marka olacağız. Ardından global marka olmayı hedefleyeceğiz” diyor.
Turkcell, hedefteki şirketlerden biri.16 yıldır sektörünün lideri olması cirosu ve karlılığıyla yakından takip ediliyor.
Türkiye'nin her yıl 5-6 bandında büyümesi gerekiyor.Bu hıza ulaşmak için yeni ve büyük girişimlere ihtiyaç var.
Dünyayı etkisi altına alan 2009 yılındaki krizden çıkışta her şirketin her sektörün performansı farklı bir trend izliyor
Türkiye’nin önde gelen pek çok holdinginin, odaklandığı ana sektörler dışında “küçük” işleri de var.
Türkiye'deki aile şirketlerinde özel eğitimli ve deneyim kazanmış 3.kuşaklar yavaş yavaş devreye giriyor.
Tüpraş bu yıl da Türkiye’nin en büyük şirketi olma özelliğini koruyor.
Turkcell, hedefteki şirketlerden biri.16 yıldır sektörünün lideri olması cirosu ve karlılığıyla yakından takip ediliyor.
Türk Telekom 10,6 milyar TL'lik cirosuyla bu yıl devler ligine 3'üncü sıradan girmeyi başardı.
PETER SCHWARTZ'a göre yaşanan değişimlerin itici gücü ve yavaş büyüme rakamları ile dünya daha rekabetçi olacak.
Şirketin CEO'su MELİH TÜRKER bölgede güçlü bir entegre şirketi olmak istediklerini,bu vizyonda çalıştıklarını söyledi.
TUNCER AKGÜN,5 yıla kadar 600 milyon dolarlık yerli devi önemli bir bölgesel güce dönüştürmeyi hedefliyor.