İŞ DÜNYASI

Söyleşiler

"Hedefimiz kuvvetli ikincilik"

Vodafone Türkiye CEO’su olarak 20. ayını tamamlayan Serpİl Tİmuray, izlediği stratejinin meyvelerini toplamaya başladı

1 EYLÜL, 2010

Söyleşiler

"2007 düzeyinde 2014'te döneriz"

Kriz nedeniyle 2007’ye göre üretimi yaklaşık yüzde 55, cirosu ise yüzde 45 düşen şirkette “verimlilik atağı” başlattıklarını belirtiyor.

1 EYLÜL, 2010

Söyleşiler

"2007 düzeyinde 2014'te döneriz"

Kriz nedeniyle 2007’ye göre üretimi yaklaşık yüzde 55, cirosu ise yüzde 45 düşen şirkette “verimlilik atağı” başlattıklarını belirtiyor.

1 EYLÜL, 2010

Araştırmalar

Orta sınıfın girişim devrimi

Koşullarının itici gücü, sınırları zorlayan karakterleriyle birleşti ve girişimcilikte Türkiye’nin en büyük başarı hikayelerini yazdılar.

1 EYLÜL, 2010

Söyleşiler

Orta sınıfın girişim devrimi

Koşullarının itici gücü, sınırları zorlayan karakterleriyle birleşti ve girişimcilikte Türkiye’nin en büyük başarı hikayelerini yazdılar.

1 EYLÜL, 2010

Söyleşiler

"İzmir yeniden zenginleşecek"

Ekrem Demİrtaş, 18 yıldır İzmir ekonomisine yön veriyor. Gündeminde her zaman İzmir’i ileriye götürecek fikirler ve projeler var.

1 EYLÜL, 2010

Söyleşiler

"İzmir yeniden zenginleşecek"

Ekrem Demİrtaş, 18 yıldır İzmir ekonomisine yön veriyor. Gündeminde her zaman İzmir’i ileriye götürecek fikirler ve projeler var.

1 EYLÜL, 2010

Araştırmalar

Ekosistem dönüşümü

Wal-Mart, Target, Coca-Cola, Unilever gibi dev şirketler, başarıya ulaşmak için ekosistemiyle birlikte çalışıyor.

1 EYLÜL, 2010

Araştırmalar

Uçurum artıyor

Kadınlar, dünyanın her yerinde erkek meslektaşlarından daha az kazanıyor. Bu gerçeğin Türkiye ‘deki rakamları ise çok çarpıcı.

1 EYLÜL, 2010

Araştırmalar

'İş'e dönüşen unutulmaz tavsiyeler

Capital, Türk iş dünyasının başarılı liderlerinden hayatlarının tavsiyesini dinledi.

1 EYLÜL, 2010

Araştırmalar

Bölgesel liderler güçleniyor

Sınır ötesi çalışan yöneticilere göre çok ülke yönetmek zevkli ama bir o kadar da zor. İşin en sıkıntılı kısmı ise sürekli uçmak…

1 EYLÜL, 2010

Araştırmalar

Verimlilik yolculuğu

Son 7 yılda sektör genelinde verim ortalama 2 kat arttı.

1 EYLÜL, 2010

Söyleşiler

Kâr marjı daraldı yeni ürünler lazım

Halkbank, son 5 yıldır yükselen bir ivmeyle büyüyor. Halkbank Genel Müdürü Hüseyİn Aydın, bu performansın gelecek 5 yılda da devam edeceği görüşünde.

1 EYLÜL, 2010

Araştırmalar

Banka hesabı değişecek mi?

Türkiye’de bankasürans, yani banka sigortacılığı son 3 yıldır yükselen bir grafik gösteriyor.

1 EYLÜL, 2010

Söyleşiler

ilk 4 şirketi geçmek zor

“İnovatif ürün konusunda gerçekten iyiyiz” diyen genel müdür Erhan Adalı, pazardaki rekabetin ise kıyasıya sürdüğünü söylüyor

1 EYLÜL, 2010