SEM Data Driven Genel Müdürü Ali Yılmaz'a göre mobil reklamcılık henüz yolun başında.
Emre Aydın'la mobil ticaret ve Çiçeksepeti hakkında konuştuk.
Sani Şener, pazar dinamiklerine göre bazen büyüyerek bazen küçülerek başarılı olmayı hedefliyoruz diye konuşuyor.
Elvan Gıda Vatan Bilgisayar Bimeks gibi şirketlerle ortaklık tekliflerine neden mesafeli yaklaştıklarını konuştuk...
Agah Uğur sürdürülebilir büyümelerinin sırlarını ve kendilerine nasıl bir gelecek inşaa etmeye çalıştıklarını anlattı...
Tarkan Kadooğlu ile Güneydoğu ve Anadolu'nun ekonomisini,bölgede değişen dinamikleri ve ertelenen yatırımları konuştuk..
TÜSİAD Başkanı Cansen Başaran - Symes ile TÜSİAD'ın hedeflerini konuştuk
İletişimden dile, vizeden aile dengelerine kadar global Türkleri en fazla zorlayan konular ve global 50 Türk listesi.
Tarihi yapılar, kapısından girdiği anda geçmişe doğru zaman yolculuğuna çıkarır meraklısını… “Bu mekanları ziyaret etmenin, bizden önce yaşayan ve bu değerli mirasları bize bırakan o ustaları hatırlamak ve onlara minnet borcumuzu ifade etmek anlamına geldiğini düşünüyorum” diyen Viko CEO’su Nusret Kayhan Apaydın için İstanbul Tarihi Yarımadası dünyanın en değerli, en özel yerlerinden biri. Sarper Suner için de Tarihi Yarımada İstanbul’un gözbebeği… Erdem Çenesiz Hattuşaş’ın, Burak Büyükdemir ise Kapadokya’nın hayranı. CEO’lar, en sevdikleri tarihi mekanları Capital’le paylaştı:
Birçok şirkete göre globalleşme büyümenin doğal bir parçası... Oysa az sayıda şirket sınır dışına çıkabilme yeteneğine sahip. Sonuçta yurtdışında genişlemek birçok mücadeleyi de beraberinde getiriyor. Warwick Business School’dan Doç. CHRISTIAN STADLER, University of Bath’den Prof. MICHAEL MAYER ve Innsbruck University School of Management’dan Doç. JULIA HAUTZ’un 20 binden fazla halka açık şirket üzerinde yaptığı “Challenges and Barriers to Globalisation” (Küreselleşmenin Önündeki Zorluklar ve Engeller) adlı araştırma da bunu kanıtlıyor. Hatta araştırmacılardan Prof. Mayer, “Birçok şirket için kendi evlerinde büyümek çoğu zaman daha uygun” diye konuşuyor.
BKM CEO’su SONER CANKO’ya göre, mobile gerekli ilgiyi göstermeyen şirketler, yok olma tehlikesiyle karşı karşıya. Araştırmalara dikkat çeken Canko, elde edilen verilerin net bir şekilde mobili zayıf olan şirketlerin müşteri nazarında kalitesiz olduğu izlenimi uyandırdığını anlatıyor. Canko, “Ne kadar eski, köklü bir şirket olursanız olun, mobilde olmazsanız silinip gidersiniz” diye konuşuyor.
Ebebek, 2012 yılında mobil ticarete başladı. O tarihten itibaren de mobilin payı katlanarak arttı. Bugün e-ticaret cirosunun yüzde 35’ini bu kanaldan yapıyor. E-ticaret ziyaretçi trafiğinin yüzde 60’ı da bu kanaldan geliyor. ebebek’in kurucusu ve CEO’su HALİL ERDOĞMUŞ’a göre gelecek yıl bu zamanlarda e-ticaret cirosunun yüzde 65’i mobil kanaldan gelecek. Türkiye’deki mobil uygulamaları pek beğenmediğini belirten Erdoğmuş, yeni bir internet ve mobil versiyon için hazırlandıklarını da söylüyor.
Hayatımıza gireli birkaç yıl olmasına rağmen mobil uygulamalar yaşamın her alanında varlığını kanıtladı. Bankacılık işlemlerinden seyahat planlamaya, hava durumundan trafik yoğunluğu bilgilerine, navigasyondan yemek siparişine hayatı her alanda kolaylaştırıyorlar. Mobil uygulamalar yazın tatile çıkacaklar için de en uygun uçak ve otobüs biletinden otel rezervasyonlarına, restoranlardan paket programlara kadar pek çok seçeneği ceplere taşıdı. İşte yazın hayatı daha mutlu kılan ve kolaylaştıran mobil uygulamalar…