Türkiye, 1 trilyon dolarlık dünya turizm pazarında turist girişleri açısından 6'ncı, döviz gelirlerinde ise 12'nci sırada yer alıyor.
Karışık sinyaller, ekonominin nereye doğru gittiğini anlamayı zorlaştırıyor.
Hazır giyim ihracatı, bu yılın ilk 8 ayında geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 5,4 azaldı ve 10,6 milyar dolar oldu.
İstanbul'da konut talebi geçmiş yıllara göre daha zayıf kaldı.
Geçen yıl AVM'lerde hazır giyimden sonra ayakkabı, en çok satışını artıran ürün gamı oldu.
Geçen yıl pet su satışları yüzde 9,6, damacana satışları ise yüzde 1,5 büyüdü.
Teknolojinin hızlı gelişimi kırtasiye ürünlerinin fiyatlarını ucuzlatarak tüketimi yükseltti.
Bu yıl ekonominin yavaşlaması şu ana kadar en büyük faturayı, merkezi yönetim bütçesine çıkardı.
Türkiye, 10 yıl önce dünya çelik üretiminde 17'nci sıradayken 2010'da 10'unculuğa yükseldi.
Sektörün ihracatı 250 milyon dolardan 771 milyon dolara yükseldi.
Sağlık, son dönemde enerji ve telekomla birlikte en fazla büyüyen 3 sektörden biri oldu.