KÖŞE YAZISI

Köşe Yazısı

50'den fazla mağazamız olmayacak

Roman, geçtiğimiz birkaç yılda önemli değişimler yaşadı,

1 ŞUBAT, 2011

Köşe Yazısı

Parmigiani'nin Türkiye planı

Parmıgıanı, son yılların en başarılı saat markalarından biri.

1 ŞUBAT, 2011

Köşe Yazısı

Pazar çeşitlenmesi büyüme getirdi

Yalıtım sektörünün Türkiye'deki gelişiminde Orhan Turan'ın rolü büyük.

1 ŞUBAT, 2011

Köşe Yazısı

İlk 5 oyuncu arasına girdik

"Gelecek 5 yılda 150 bin ton olan üretimin 300 bin tona çıkması bekleniyor, Türkiye özellikle ihracatta da önemli bir oyuncu olacak,"

1 ŞUBAT, 2011

Köşe Yazısı

Yüksek atlamadan alınacak dersler

Türkiye'deki konut sektöründe son birkaç yıldır alabildiğince bir büyüme var.

1 ŞUBAT, 2011

Köşe Yazısı

Veliaht belirlemek çok mu zor?

Aile şirketlerindeki sorunlar, sadece Türkiye'ye özgü değil.

1 ŞUBAT, 2011

Köşe Yazısı

Kârlar düşecek krediler büyüyecek

Türkiye Bankalar Birliği kamuoyunu, bankacılık sektörüne yönelik gelişmelerle ilgili düzenli bilgilendiriyor.

1 ŞUBAT, 2011

Köşe Yazısı

ING adımlarını hızlandıracak

"Bugün Türkiye'de 2'si istanbul'da olmak üzere 4 özel bankacılık şubemiz var, Ayrıca 20 şubemizde özel bankacılık köşeleri bulunuyor.

1 ŞUBAT, 2011

Köşe Yazısı

Etkili iletişim için 5 enerji kuralı

IFA Eğitim ve Danışmanlık şirketi ortağı Filiz Altınoğlu Mellinger Algı Yönetimi ve Etki Yaratma tekniklerinden birkaç noktayı bizimle paylaştı

1 ŞUBAT, 2011

Köşe Yazısı

2011'de digital dünyada neler olacak?

Grup, geçtiğimiz günlerde 2011 için öngördüğü dijital trendleri basınla paylaştı.

1 ŞUBAT, 2011

Köşe Yazısı

E-ticaret ve sosyal medyanın geleceği

E-Ticaretin temel sorunu kişisel bilgilerin ifşa edildiği korkusunun tam olarak aşılamaması.

1 ŞUBAT, 2011

Köşe Yazısı

Türkiye bir eğitim markası olmalı

Capital'in CEO Club toplantılarında her zaman çok değerli konuşmacıları dinleme fırsatı buluyoruz.

1 ŞUBAT, 2011

Köşe Yazısı

Yenilenebilir enerjiye girerken doğayı korulayım

CEO Club toplantısında konuşan Hüsnü Özyeğin, ülkemizin bölgeye enerji santralleri kuracak düzeye gelmesi hayalini dile getirdi.

1 ŞUBAT, 2011

Köşe Yazısı

Her 4 kadında 1'i he gün bisküvi yiyor

Ülker'in yaptığı tüketici araştırmalarına göre ülkemizdeki kadınların yüzde 26'sı günde en az 1 kere bisküvi yiyor.

1 ŞUBAT, 2011

Köşe Yazısı

Bayrak değişimi ve yeni başkan

Ülkemizde sivil toplum kuruluşlarının gerçek bir üçüncü sektör olarak ortaya çıkması ve etkili olmaları, son on yıllık bir oluşumdur.

1 ŞUBAT, 2011