Liderlik

Liderlik

Mutlu Çalışan Satış Artırır mı?

Şirketler, “Müşteri memnuniyeti”ni artırmak, sadık müşteriler yaratmak için her yıl milyonlarca dolar harcıyor. Ancak, en son araştırmalar, bunun en sağlıklı yolunun, önce mutlu çalışan...

1 EYLÜL, 2006

Liderlik

Gen Değişimi Hız Getirdi!

Günümüzden 40, 30 yıl öncesine bir bakalım. Türkiye’nin en büyük 100 şirketi listesinde yer alanlardan bazıları bugün “tarih” olmuş, bir bölümü de küçülmüş durumda. Ancak, “...

1 EYLÜL, 2006

Liderlik

Terfi Edince EQ Düşer Mi?

“İşime duygularımı karıştırmam” replikleri çok geride kaldı. Bugünün yeni liderleri ve her pozisyondan yöneticileri başarı için en önemli anahtarın duygusal zekâyı kullanmak olduğunun f...

1 AĞUSTOS, 2006

Liderlik

Kurumsal Vatandaşlık, Sponsorluğun Yerini Alacak

‘Sosyal sorunlarımıza aradığımız çözüm yollarında kamu hizmetlerine katkıda bulunmak hepimizin, öncelikle de olanakları olanların görevi, aynı zamanda da bizi yetiştiren ülkemize borcumuzdur....

1 AĞUSTOS, 2006

Liderlik

Sihirbaz Ceo’dan Değişim Dersleri

Ed Zander, Motorola’nın başına 2004 yılında geçti. Liderlik koltuğuna oturduğu gün, Motorola için de yeni bir dönemin başlangıcıydı. Uzun yıllar rakiplerinin gerisinde, savunmada kalan şirket...

1 AĞUSTOS, 2006

Liderlik

Aynı Çalışanla Daha Fazla İş!

Son 200 yıldır teknoloji kullanımı arttıkça işgücü maliyetlerinden ciddi oranda tasarruf ediliyor. Çalışan başına ciro rakamları verimlilikteki değişimi gösteren en önemli veri. Türkiye’de so...

1 AĞUSTOS, 2006

Liderlik

The CRM leaders

Turkcell, Migros, Boyner, Yapı Kredi Bankası, Axa Oyak and others… These are the companies which have introduced the most successful examples of customer relations management (CRM) applicatio...

1 TEMMUZ, 2006

Liderlik

Value’s new address

The way to catch the consumer’s attention is no longer through the product itself but through providing a solution and making a difference in the provision of services. The strength and quali...

1 TEMMUZ, 2006

Liderlik

Değerin Yeni Adresi

Artık müşteri gözünde yer edinmenin yolu ürün değil çözüm sunmaktan ve hizmette sunulan farklılıktan geçiyor. Özellikle satış sonrası hizmetlerin gücü ve kalitesi müşteri tercihlerini etkiliyor ve ...

1 TEMMUZ, 2006

Liderlik

Crm?in Öncüleri

Turkcell, Migros, Boyner, Yapı Kredi Bankası, Axa Oyak ve diğerleri?.Türkiye?de müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) uygulamalarında en başarılı örneklere imza atan bu şirketler, teknolojiye yaptıklar...

1 TEMMUZ, 2006

Liderlik

Yurtdışındaki En Güçlü 30 Türk

Dünya devi şirketlerin yurtdışı operasyonlarında çok önemli pozisyonlar üstlenen Türk yöneticilerin sayısı son dönemde hızla artıyor. Bu konu son olarak Muhtar Kent’in Coca-Cola’nın Kuzey Amerika d...

1 HAZİRAN, 2006

Liderlik

Mutsuz Müşteri 23 Yıl Konuşur

Müşteri edinmenin, mevcut müşteriyi elde tutmaktan daha pahalı olduğunu biliyoruz. Araştırmalar, bu oranın 10 kata kadar çıktığını gösteriyor. Ancak, bir de “müşteriyi mutsuz” yapıp elde tutamamak ...

1 HAZİRAN, 2006

Liderlik

Küçük Dev Şirket Nasıl Oldular?

"Small Giants: Companies That Choose to be Great Instead of Big" (“Küçük Devler: Büyük Olmaktansa Mükemmel Olmayı Seçen Şirketler”) adlı kitap, aynı zamanda gazeteci olan bir yönetim uzmanı Bo Burl...

1 HAZİRAN, 2006

Liderlik

Başarılar Tesadüf mü?

Başarıların, özellikle dünya çapında örnek alınabilecek nitelikte olanların “tesadüfen” olmadıklarına inanırım. Önemli bölümünün arkasında derin bir strateji, yaratıcılık, fark yaratma gibi unsurla...

1 HAZİRAN, 2006

Liderlik

Yatırım Artıyor, Etkisi Yükseliyor

Tanık olduğumuz etkinlikler yükselişi ortaya koyuyor. Rakamlar ise büyük trendi açıkça destekliyor. Son yıllarda şirketlerin kültür, sanata yaptığı yatırım miktarında büyük artış var. Yapı Kredi, M...

1 MAYIS, 2006