Pazarlama

UNİLEVER YARIŞ ARABASINA NASIL DÖNÜŞTÜ?
Pazarlama

UNİLEVER YARIŞ ARABASINA NASIL DÖNÜŞTÜ?

Unilever’in inovasyon çalışmalarını yöneten Berger, şirketin normal bir arabadan yarış arabasına dönüştüğünü söylüyor.

17 TEMMUZ, 2015

DİKEYE DÖNEN HIZLI BÜYÜYOR
Pazarlama

DİKEYE DÖNEN HIZLI BÜYÜYOR

Türkiye’de birçok şirket dikey büyüme yöntemi ile sektöründe sarsılmaz bir yer edinirken büyümede de rakip tanımıyor.

17 TEMMUZ, 2015

TUNCAY ÖZİLHAN’DAN GENÇLİK SIRLARI
Pazarlama

TUNCAY ÖZİLHAN’DAN GENÇLİK SIRLARI

Özilhan'ın liderliği, diğer yöneticilere ve şirket geneline gençlik ve canlılık aşılıyor.

17 TEMMUZ, 2015

UNILEVER, İÇ DÜNYASINI GENÇLERE AÇIYOR
Pazarlama

UNILEVER, İÇ DÜNYASINI GENÇLERE AÇIYOR

www.discoverunileverturkey.com, öğrencilere şirket çalışanları hakkında bilgi edinme fırsatı sunuyor.

17 TEMMUZ, 2015

DONDURMA PAZARI GEÇEN YIL 750 MİLYON EURO’DA KALDI
Pazarlama

DONDURMA PAZARI GEÇEN YIL 750 MİLYON EURO’DA KALDI

Dondurma pazarı, yaz aylarıyla birlikte yeniden büyümeyi yakaladı.

17 TEMMUZ, 2015

ALİ TARAN’DAN, “VESTEL’İN ROBOTU ARÇELİK’İN ÇELİK’İNİ YENER” YORUMU!
Pazarlama

ALİ TARAN’DAN, “VESTEL’İN ROBOTU ARÇELİK’İN ÇELİK’İNİ YENER” YORUMU!

Ali Taran, “Geleceği Tasarlamak” programında bol esprili, renkli bir konuşma yaptı.

17 TEMMUZ, 2015

SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYONUN 5 KRİTİK YOLU
Pazarlama

SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYONUN 5 KRİTİK YOLU

Ram Nidumolu, C.K. Prahalad ve M.R. Rangaswami, sürdürebilirliğe 5 yoldan ulaşıldığını düşünüyor.

17 TEMMUZ, 2015

5X5X5’LE DAHA UCUZ, HIZLI YENİLİK
Pazarlama

5X5X5’LE DAHA UCUZ, HIZLI YENİLİK

SCHRAGE, yeni kitabı “Fikirlerin Ötesine Geçmek” ile şirketlere basit bir formül öneriyor.

17 TEMMUZ, 2015

LİDERLERİN YENİ YIL HESAPLARI
Pazarlama

LİDERLERİN YENİ YIL HESAPLARI

CEO'ların ajandasında neler var?

17 TEMMUZ, 2015

TÜRBÜLANSTA BÜYÜYENLERİN SIRRI NEREDE?
Pazarlama

TÜRBÜLANSTA BÜYÜYENLERİN SIRRI NEREDE?

Prof. Sull, türbülansta başarılı olan şirketlerin stratejilerini öne çıkarıyor.

17 TEMMUZ, 2015

ZAMAN VAATLİ REKABET
Pazarlama

ZAMAN VAATLİ REKABET

Zamanın değerini anlayan şirketler, ürünlerde hız yarışına girdi.

17 TEMMUZ, 2015

SOSYAL İNOVASYON HERKESİN GÖREVİ
Pazarlama

SOSYAL İNOVASYON HERKESİN GÖREVİ

Sosyal inovasyon Merkezi Başkanı Suat Özçağdaş ile sosyal inovasyonu, nasıl bir değer yarattığını ve Türkiye’de neler yaptıklarını konuştuk.

16 KASIM, 2014

YAZILIM ÜSSÜNE DÖNÜŞECEĞİZ
Pazarlama

YAZILIM ÜSSÜNE DÖNÜŞECEĞİZ

Huawei Türkiye Genel Müdürü Zhao Gang, şirketin inovasyon gücünü, Türkiye’nin bu alandaki potansiyelini ve önümüzdeki dönemde Huawei’nin büyümesinde oynayacağı rolü anlattı.

16 KASIM, 2014

BİR ECZANENİN İNOVATİF DÖNÜŞÜMÜ
Pazarlama

BİR ECZANENİN İNOVATİF DÖNÜŞÜMÜ

Walgreens, bir yüzyılı aşkın bir süredir izlediği iş modelini değiştirerek inovatif dönüşüm alanında ön plana çıkan şirketlerden biri...

16 KASIM, 2014

MÜHENDİSLİK İHRAÇ EDİYORUZ
Pazarlama

MÜHENDİSLİK İHRAÇ EDİYORUZ

Türkiye Teknoloji Merkezi Genel Müdürü Aybike Molbay’la GE’nin Türkiye’deki AR-GE faaliyetlerini ve üzerinde çalıştıkları yeni teknolojileri konuştuk.

16 KASIM, 2014

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.